Waarom zou ik dat doen?quote:
Er is geen ene woord gelogen of verzonnen van ditquote:
je bent als het ware gebelgdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Marie30 het volgende:
Mijn naam vermeldt in een topic over bedrog, leugens, overspel en sekspolitiek tussen homo's en hetero's... What has my life become
Ik was het vergeten tot ik jouw topic lasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Marie30 het volgende:
Mijn naam vermeldt in een topic over bedrog, leugens, overspel en sekspolitiek tussen homo's en hetero's... What has my life become
Net alsof je zoiets kan vergetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het vergeten tot ik jouw topic las
gebelgdquote:
Ik was net gestopt met huilen en had het diep weggestoptquote:
Belgen zijn über manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gebelgd
1) Boos 2) Gekwetst 3) Gepikeerd 4) Geraakt 5) Giftig 6) Kwaad 7) Misnoegd 8) Nijdig 9) Ontevreden 10) Ontstemd 11) Toornig 12) Verbolgen 13) Verontwaardigd 14) Verstoord 15) Vertoornd
Ik ben aan het afwachten tot ze je beginnen afbranden omdat je haar berichten hebt gelezen. Duurt langquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was net gestopt met huilen en had het diep weggestopt
Computer stond nog aan, het was moeilijk niet te lezenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben aan het afwachten tot ze je beginnen afbranden omdat je haar berichten hebt gelezen. Duurt lang
uhuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Computer stond nog aan, het was moeilijk niet te lezen
het was een hyvesbericht, anders had ik eerst moeten inloggen enzo en alsof ik de ww zou wetenquote:
2xquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Verhaal heb ik ondertussen al 7 keer voorbij zien komen ...
Voel mijn pijn gewoonquote:
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigen schuld man, je was gewoon niet goed genoeg.
Dusja, life goes on.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op nee
Ben ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef RBWO het volgende:
Wat een hoer TS. Wees blij dat je ervan af bent.
Ajax is al 2x kampioen geweest sinds dit mij overkomen isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
... maar goed, nu is Ajax kampioen dus dan is alles weer OK...
Echt wel als je boos bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op nee
Nee, ik kan niet op tegen 2 mannen qua sexquote:
Lemming van wat?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet op tegen 2 mannen qua sex
En sowieso, waarom zou ik pissed op die 2 gasten worden, ik had hetzelfde gedaan en zij zaten niet in een relatie van 5jaar, zij wel
Ja wat?quote:
Een andere relatie daarmee naar de knoppen helpen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat?
Ben jij zo heilig dan wanneer je single bent en je kan neuken?
Wees eerlijk, daar heb je dan toch maling aan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een andere relatie daarmee naar de knoppen helpen?
Nee. En ik ben eerlijk.(kan wel nee zeggen maar weet niet wat ik dan echt zou doen, nog steeds nee denk ik)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, daar heb je dan toch maling aan?
Mensen zijn nou eenmaal zo egoïstisch
Ach het is iets van 2,5jaar terug ofzo hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:45 schreef RBWO het volgende:
Ik zou je er niet meer druk overmaken TS. Als je ex contactgestoord is moet je er zover mogelijk bij uit de buurt blijven..
Vrouwen met psychische bagage..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |