Computer stond nog aan, het was moeilijk niet te lezenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben aan het afwachten tot ze je beginnen afbranden omdat je haar berichten hebt gelezen. Duurt lang
uhuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Computer stond nog aan, het was moeilijk niet te lezen
het was een hyvesbericht, anders had ik eerst moeten inloggen enzo en alsof ik de ww zou wetenquote:
2xquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Verhaal heb ik ondertussen al 7 keer voorbij zien komen ...
Voel mijn pijn gewoonquote:
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op neequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigen schuld man, je was gewoon niet goed genoeg.
Dusja, life goes on.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op nee
Ben ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef RBWO het volgende:
Wat een hoer TS. Wees blij dat je ervan af bent.
Ajax is al 2x kampioen geweest sinds dit mij overkomen isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
... maar goed, nu is Ajax kampioen dus dan is alles weer OK...
Echt wel als je boos bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee tegen 2 gasten kon ik niet op nee
Nee, ik kan niet op tegen 2 mannen qua sexquote:
Lemming van wat?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet op tegen 2 mannen qua sex
En sowieso, waarom zou ik pissed op die 2 gasten worden, ik had hetzelfde gedaan en zij zaten niet in een relatie van 5jaar, zij wel
Ja wat?quote:
Een andere relatie daarmee naar de knoppen helpen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat?
Ben jij zo heilig dan wanneer je single bent en je kan neuken?
Wees eerlijk, daar heb je dan toch maling aan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een andere relatie daarmee naar de knoppen helpen?
Nee. En ik ben eerlijk.(kan wel nee zeggen maar weet niet wat ik dan echt zou doen, nog steeds nee denk ik)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, daar heb je dan toch maling aan?
Mensen zijn nou eenmaal zo egoïstisch
Ach het is iets van 2,5jaar terug ofzo hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:45 schreef RBWO het volgende:
Ik zou je er niet meer druk overmaken TS. Als je ex contactgestoord is moet je er zover mogelijk bij uit de buurt blijven..
Vrouwen met psychische bagage..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |