Door een topic van ene Marie30 een paar dagen terug over vreemdgaan kwam er weer iets naarboven voor mij, iets wat ik al 2jaar bijna vergeten was maar toch weer omhoog kwam.
We gaan eventjes terug de tijd in dus en ik ga het verhaal kort uitleggen..
Ik woonde samen met een meisje (hahah hoax ts is lelijk en kan heul geen chicks regelen, nouja misschien was zij ook wel lelijk) en ik was nogal vaak druk met werken en naar Ajax gaan.
Wanneer je samen woont en je vriendin is redelijk contact gestoord dan is het leuk dat ze erop uit gaat en mensen onmoet.
Op een dag kwam ex thuis en vertelde dat ze 2 jongens ontmoet had, ik keek een beetje raar op maar meteen werd mij verteld dat ik niet raar hoefde op te kijken want die 2 mannen waren een stelletje, hommo's dus.
Ergens was ik al blij dat ze nu wat te doen had en niet alleen maar saai thuis zat, en wat kan er nou gebeuren tussen een vrouw en 2 homo's? Niks toch?
6 maanden gaan voorbij tot ik op een dag iets eerder thuis van werk ben en het meisje eventjes de deur is uit gegaan.
De computer stond nog aan en ik keek gewoon eventjes en las iets heel raars.
Ex had iets gestuurd via hyves (hyves

!!!!!!) naar een vriendin en vol verbazing ging ik dit lezen.
Er stond in dat zij al 6 maanden neukte met 2 jongens en dat ze mij verteld hadden dat ze homo waren maar dit waren ze helemaal niet
Meerdere keren hadden ze al sex gehad in nota bene mijn bed en als ik aan het werk was
Kortom die mannen waren helemaal geen homo's

Bedankt Marie30 voor het oprakelen van deze nare herinneringen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r