alsof jij een vrouw die bezet was zou afwijzenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:55 schreef rubensanti het volgende:
Als je een vriendin hebt en iemand anders rommelt ermee geef je die toch een paar pleuris tikken? Ookal zoekt ze het zelf uit. Die gozers wisten waarschijnlijk dondersgoed dat ze bezet was. Dus gewoon aanpakken.
Ik heb een keer meegemaakt dat een getrouwde vrouw amoreuze avances naar me maakte, en heb haar niet afgewezen omdat ze fokking lekker was. 100% score hier dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof jij een vrouw die bezet was zou afwijzen
Ik heb blijkbaar een keer een verstopt nootje weggehaald met bollen planten. Beest zat maar te zoeken en te zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:21 schreef Weissman het volgende:
Kwaliteitstopic dit![]()
Sowieso stevenmac26![]()
Vanaf nu gaat dit topic over eekhorens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Wat kan ik zeggen, welkom op fokquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Marie30 het volgende:
Mijn naam vermeldt in een topic over bedrog, leugens, overspel en sekspolitiek tussen homo's en hetero's... What has my life become
Achja geef die gasten eens ongelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:37 schreef sinepedraap het volgende:
In jouw bed? Met twee andere gasten? Waarom leven ze nog dan?
Nee het waren geen bisexuelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier was je in dat topic van Marie ook al over aan het doorhameren.
Die vriendin van je was dus niet erg betrouwbaar en kennelijk waren dat biseksuelen. Nou ja, dat soort dingen gebeuren. Schrijf er een mooi dramatisch boek over, daar houdt de Nederlandse literaire wereld van.
Echte held ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:49 schreef rubensanti het volgende:
Als je die gasten niet aanpakt ben je zelf homo, ookal komt het door je ex. Als echte baas moet je gewoon je mannetje staan.
Oja, en ajax^
Dat sowiesoquote:
ja en oke geef je adres maarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:24 schreef Herpderphawk het volgende:
staat de mac in je naam voor mcdonalds trouwens zo ja stuur me even wat waardebonnen
gr gr
Nee ik heb geen pik van 23 cm en 5000 euro per maand aan salaris zoals alle andere mannen hierquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is al 2x kampioen geweest sinds dit mij overkomen is
Sowiesoquote:
Ik heb er van 42cm u mad ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee ik heb geen pik van 23 cm en 5000 euro per maand aan salaris zoals alle andere mannen hier
Dat is dus niet grappig he. Maar ik ga geen heel betoog houden uit respect voor TS, want dan kaap ik dadelijk nog zijn topic.quote:
Nou ja, dat betwijfel ik; triootje vind als hetero niet erg maar dan wel met 2 vrouwen. Trio met een andere man erbij moet ik niet aandenken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee het waren geen bisexuelen
Ze hadden tegen mij gezegd zodat ik geen argwaan zou krijgen dat ze gay waren
Dit was het plannetje van hun 3
Op naar de vierde... Nog negen jaartjes wachten.quote:
Watquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is dus niet grappig he. Maar ik ga geen heel betoog houden uit respect voor TS, want dan kaap ik dadelijk nog zijn topic.
Ik wil ook geen degens kruizen tijdens een trio, blijkbaar zijn er vrienden die daar geen moeite mee hebben, dus ja misschien zijn ze we, bi als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dat betwijfel ik; triootje vind als hetero niet erg maar dan wel met 2 vrouwen. Trio met een andere man erbij moet ik niet aandenken.
[..]
Op naar de vierde... Nog negen jaartjes wachten.
Het is hip om te haten tegen Ajaxquote:
Je er uberhaupt om druk makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hip om te haten tegen Ajax
Ik maak mij er al niet eens meer druk om, hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |