Dan zijn er toch nog eerlijke mensen op deze planeetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee. En ik ben eerlijk.(kan wel nee zeggen maar weet niet wat ik dan echt zou doen, nog steeds nee denk ik)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef Nober het volgende:
Geef haar eens ongelijk, d'r vriend vind een matige voetbalclub belangrijker dus neemt ze het ervan als een bazin.
En waarom zeg jij dan ook gewoon niet nee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zijn er toch nog eerlijke mensen op deze planeet
Misschien denk ik wel meer met mijn pikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En waarom zeg jij dan ook gewoon niet nee?
Hmm, ach ja, we zijn nog steeds mensen met behoeftes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien denk ik wel meer met mijn pik
En sowieso, als ik degene niet zou kennen dan tja, weet niet man
Ik vind vrijwel dagelijks zaken belangrijker dan mijn vriendin. Maar maak me geen zorgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:46 schreef Nober het volgende:
Geef haar eens ongelijk, d'r vriend vind een matige voetbalclub belangrijker dus neemt ze het ervan als een bazin.
Daarom, en daarom was ik ook niet pissed op die 2 gasten eigelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm, ach ja, we zijn nog steeds mensen met behoeftes.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:53 schreef Monopoly het volgende:
Lieg niet, je had gewoon gay relatie met 2 negers, hommo
Zoals die 'homo's' TS zijn vriendin pakte? Gaarne.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ezio auditore komt je pakken, schavuit.
die vrouw is de hoer, hij heeft niks met die mannen te maken verder. Dus zou onterecht zijn tenzij verkracht was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:49 schreef rubensanti het volgende:
Als je die gasten niet aanpakt ben je zelf homo, ookal komt het door je ex. Als echte baas moet je gewoon je mannetje staan.
Oja, en ajax^
alsof jij een vrouw die bezet was zou afwijzenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:55 schreef rubensanti het volgende:
Als je een vriendin hebt en iemand anders rommelt ermee geef je die toch een paar pleuris tikken? Ookal zoekt ze het zelf uit. Die gozers wisten waarschijnlijk dondersgoed dat ze bezet was. Dus gewoon aanpakken.
Ik heb een keer meegemaakt dat een getrouwde vrouw amoreuze avances naar me maakte, en heb haar niet afgewezen omdat ze fokking lekker was. 100% score hier dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof jij een vrouw die bezet was zou afwijzen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |