Nou ja, dat betwijfel ik; triootje vind als hetero niet erg maar dan wel met 2 vrouwen. Trio met een andere man erbij moet ik niet aandenken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee het waren geen bisexuelen
Ze hadden tegen mij gezegd zodat ik geen argwaan zou krijgen dat ze gay waren
Dit was het plannetje van hun 3
Op naar de vierde... Nog negen jaartjes wachten.quote:
Watquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is dus niet grappig he. Maar ik ga geen heel betoog houden uit respect voor TS, want dan kaap ik dadelijk nog zijn topic.
Ik wil ook geen degens kruizen tijdens een trio, blijkbaar zijn er vrienden die daar geen moeite mee hebben, dus ja misschien zijn ze we, bi als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dat betwijfel ik; triootje vind als hetero niet erg maar dan wel met 2 vrouwen. Trio met een andere man erbij moet ik niet aandenken.
[..]
Op naar de vierde... Nog negen jaartjes wachten.
Het is hip om te haten tegen Ajaxquote:
Je er uberhaupt om druk makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hip om te haten tegen Ajax
Ik maak mij er al niet eens meer druk om, hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind
Goed puntquote:
Dat laatste is sowieso een feitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef Salvad0R het volgende:
Het waren alsnog homo's. En je vriendin een hoer. Hihihi.
Juist niet, toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel is dat ze dit jaar voor 6maanden in een afkick kliniek zat voor ghb verslaving, is gewoon karma omdat ze mij 6maanden genaaid heeft
Jawel, we hadden ook gewoon sexquote:
Wat zeg je nu weer dikke lesbiennequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Eigenlijk moet Marie30 nou een ban krijgen dus?
Eigelijk wel, maar ze neukt met bio dus dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Eigenlijk moet Marie30 nou een ban krijgen dus?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigelijk wel, maar ze neukt met bio dus dat gaat niet gebeuren
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigelijk wel, maar ze neukt met bio dus dat gaat niet gebeuren
Werd laatst 40.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoe oud is TS nou? Ik dacht eerst altijd dat hij een jaar of 17 was.![]()
En: ouwe koeien.
40quote:
Steven heeft het daar een beetje moeilijk mee, hij zat namelijk al heel lang met zijn strappon op Bio te wachten. Dat heeft hem pijn gedaan (het vruchteloos wachten, niet de seks...want die was er dus niet)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |