ga ergens anders trollen moslima debielquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
eYo kardes ik kan zo boos worden echt alle vrouwen zijn zo, als je wilt dat ze problemen krijg stuur maar dm dan dm ik mn ping ff
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga ergens anders trollen moslima debiel
3e die dat zegt spuit11quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 6 maanden lang twee andere mannen genaaid lulz.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
eYo kardes ik kan zo boos worden echt alle vrouwen zijn zo, als je wilt dat ze problemen krijg stuur maar dm dan dm ik mn ping ff
We zijn matties jwtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Gulmez het volgende:
ey jij staat daar ook al met een reactie op de eerste pagina.
Ja maar als ik het zeg is het leukquote:
Lees de op goed en dan snap je hetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:46 schreef Alborz het volgende:
Hey TS, het is al 2,5 jaar geleden. Geef je trauma eens een plekje. Done is done.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees de op goed en dan snap je het
Was het proberen waardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef Trollscience het volgende:
dom posten en dat goed praten door te doen alsof je trollt
Dit dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef Trollscience het volgende:
dom posten en dat goed praten door te doen alsof je trollt
Hij is leuk en lief maar kan niet neuken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Maar ik snap niet, waarom houdt ze de relatie met jou dan in stand als ze die jongens dan al heeft? Waarom liegen? Waarom doorgaan?
Het neukgrotje van vriendlief gebruiken om door anderen gedekt te worden dunkt me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is leuk en lief maar kan niet neuken.
Ik heb geroerd in het zaad van 2 bumboysquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat helemaal zuur is voor TS is dat hij haar grotje heeft gelikt nadat er twee flikkers haar hebben volgepompt
Hahaha gast..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geroerd in het zaad van 2 bumboys
Na het pijpen moet er tapijten gelikt worden tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:23 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Hahaha gast..Gayzaad aan je tong gehad
![]()
Niet als het voortuintje net besproeid is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na het pijpen moet er tapijten gelikt worden toch
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet als het voortuintje net besproeid is.
Haterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet als het voortuintje net besproeid is.
Heb ik ook niet ouwequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef allesbeterweter het volgende:
Nou sterkte stevenmac26 (maar ik zou niets meer met dat bimbowijf te maken willen hebben)
Dit meen je niet kutwijfquote:
Jij bent ook wel leuk xx grgrquote:
Je hept nr al :squote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
PM me maar, dan kunnen we geyle neucksex hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |