Wacht wat, bio is een chick?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Steven heeft het daar een beetje moeilijk mee, hij zat namelijk al heel lang met zijn strappon op Bio te wachten. Dat heeft hem pijn gedaan (het vruchteloos wachten, niet de seks...want die was er dus niet)
Mannen hebben ook een gaatje...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Steven heeft het daar een beetje moeilijk mee, hij zat namelijk al heel lang met zijn strappon op Bio te wachten. Dat heeft hem pijn gedaan (het vruchteloos wachten, niet de seks...want die was er dus niet)
Ik heb ook een piemeltje tussen mijn benenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mannen hebben ook een gaatje...Weten jij en de postcodejongen toch zeker
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef Pharkus het volgende:
Wel een goed idee, Steven, props voor die gasten
Alleen zullen de vrouwen hem voorstellen aan een gay vriend van hunquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef Rebbedebje het volgende:
Pharkus doet zich vanaf nu voor als homo
Mja het werkt alleen met een 'gay' wingman.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen zullen de vrouwen hem voorstellen aan een gay vriend van hun
Wanneer gaan we op pad?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja het werkt alleen met een 'gay' wingman.
Ik zit geplakt mattie, hevig op zoek naar twee gaymannen die me gaan redden.quote:
31x kampioen kankermongoolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:36 schreef PoisonPrince het volgende:
Goed voor je ts, dat krijg je ervan als een ajax supporter bent.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
eYo kardes ik kan zo boos worden echt alle vrouwen zijn zo, als je wilt dat ze problemen krijg stuur maar dm dan dm ik mn ping ff
Ik leef nogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Jeminee wat 'n uitgekookt wijfdie zou bijna in staat om zijn de perfecte moord te bedenken.
Volgens mij heeft ze 6 maanden lang twee andere mannen genaaid lulz.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel is dat ze dit jaar voor 6maanden in een afkick kliniek zat voor ghb verslaving, is gewoon karma omdat ze mij 6maanden genaaid heeft
ga ergens anders trollen moslima debielquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
eYo kardes ik kan zo boos worden echt alle vrouwen zijn zo, als je wilt dat ze problemen krijg stuur maar dm dan dm ik mn ping ff
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga ergens anders trollen moslima debiel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |