Trainer naaien deden ze ook graag . Hypocriet is die welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Zelf belangrijk zijn en het meeste verdienen, dat deden de Boertjes ook graag.
Aldus één of andere autist die zowel in zijn avatar als in zijn ondertitel verwijst naar die faalclub. Nee, erg volwassen. Je weet dat het leven breder dan voetbal is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Reageer nou eens objectief op mijn reactie op jouw reactie dan.
Kleutertje.
nee. Ajax international jwzquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we geen toto en gilette speler van deze ronde
Bogarde accepteerde dat niet, dat Frank even zijn portretrecht verkocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Trainer naaien deden ze ook graag . Hypocriet is die wel
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aldus één of andere autist die zowel in zijn avatar als in zijn ondertitel verwijst naar die faalclub. Nee, erg volwassen. Je weet dat het leven breder dan voetbal is?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aldus één of andere autist die zowel in zijn avatar als in zijn ondertitel verwijst naar die faalclub. Nee, erg volwassen. Je weet dat het leven breder dan voetbal is?
Gijp neemt zelf ook het initiatief niet meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze negeren Gijp nu maar voor het geval hij weer los gaat.
Hij en Blind zijn mede verantwoordelijk voor het vertrek van alle nigga,s bij Ajaxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bogarde accepteerde dat niet, dat Frank even zijn portretrecht verkocht.
Zaterdag 9 juni, 18:00 uur, Charkiv: Nederland - Denemarkenquote:
Hé, kom zo weer naar de sc. gr grquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb. Lelijke fanboy.
Davy, heb je zo wat dames in de anbieding?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaterdag 9 juni, 18:00 uur, Charkiv: Nederland - Denemarken
Woensdag 13 juni, 20:45 uur, Charkiv: Nederland - Duitsland
Zondag 17 juni, 20:45 uur, Charkiv: Portugal - Nederland
Betuwe toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waar is Bert ook nog maar weer opgegroeid?
Laatste 20 minuten wel stil. Hij keek ook niet echt blij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef tech4u het volgende:
Show was beter dan ik had verwacht. Vooral door Gijp.
Inderdaad, Gijpie was aan het trollen en dat kwam het waarheidsgehalte niet ten goede. Maar het was wel interessant om naar te luisteren, dus prima. Maar Gijpie hoeft van mij niet elke uitzending -met iemand uit de voetbalwereld te gast- zich zo te gaan gedragen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef Anno2012 het volgende:
Is voor het eerst dat ik het vaak niet met gijpie eens wasHij sprak zowat alles tegen wat frank zei.
nee Frank is ook niet echt een toffe gast en dan maandag Bert nog eroverheen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten wel stil. Hij keek ook niet echt blij.
Cry me a river.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad, Gijpie was aan het trollen en dat kwam het waarheidsgehalte niet ten goede. Maar het was wel interessant om naar te luisteren, dus prima. Maar Gijpie hoeft van mij niet elke uitzending -met iemand uit de voetbalwereld te gast- zich zo te gaan gedragen eerlijk gezegd.
Hij houd zich op de vlakte zoals al die zoutpilaren uit de voetballerij die te gast zijn doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef TC03 het volgende:
Aangezien Gijp zo stellig is dat Huntelaar en Van Persie in de spits moeten, ben ik benieuwd wat Bertus gaat zeggen.
Ja leek echt alsof hij iets persoonlijks tegen hem had. Allerlei rare verhalen over lengte van spelers, El Ham met Zlatan vergelijken, stellen dat Ajax kampioen is geworden door geluk etc. Hij was echt de draad een beetje kwijt. Leuk om naar te kijken, maar het raakte kant noch wal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef Anno2012 het volgende:
Is voor het eerst dat ik het vaak niet met gijpie eens wasHij sprak zowat alles tegen wat frank zei.
Je hoeft niet twee keer dezelfde faal-opmerrking te plaatsen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef Anno2012 het volgende:
Is voor het eerst dat ik het vaak niet met gijpie eens wasHij sprak zowat alles tegen wat frank zei...
Geile linksback vriend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wie is deze jongen dan? Heeft hij soms verdedigende middenvelder gespeeld?
Hij neemt het niet voor hem op, hij zegt alleen dat Frank het verkeerd gehandelt heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Stiggie het volgende:
Ik snap niet dat Gijp het al maanden voor El Hamlap opneemt. Die gozer komt niet eens met de jeugd mee doen, wil zich niet bewijzen, wil zich niet verhuren... wil alleen maar cashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |