Je kan het verwachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:27 schreef AryaMehr het volgende:
Wanneer je ziet dat in de laatste 20 reacties van het topic 422 afwezig, dan weet je wie de topic opent....
Verbeek? Mwa. speelde leuk voetbal, maar staan uiteindelijk niet versassend hoog.quote:
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Sowieso schandalig dat Brood niet genomineerd is
Dat wist ik niet eens. Idd schandalig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Sowieso schandalig dat Brood niet genomineerd is
Jij schrijft het script na afloop van deze uitzendingquote:
Oh ja, die heeft ook een geweldige prestatie geleverd. RKC is echt lekker bezig!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbeek? Mwa. speelde leuk voetbal, maar staan uiteindelijk niet versassend hoog.
Liever de trainer van RKC.
Record van gisteren moet verbroken worden he.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij schrijft het script na afloop van deze uitzending?
Heb je een zure appel door je strot gekregen? Janksnolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij schrijft het script na afloop van deze uitzending?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
'Hij is gvd ook nog eens voorzitter van de Frank de Boer fanclub'.
Realquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Wtf nog meer ajax dusch....
Geen real ofzo
Bestaat niet eens meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
UEFA-cup, dat is nou nog eens een echte prijs
Ajax is toch kampioen dus normaal dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Geen real ofzo
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
UEFA-cup, dat is nou nog eens een echte prijs
Gijp vs. Verbeekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Als Gijp dit blijft doen mogen ze van mij vaker trainers uitnodigen.
Jep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor, is weer eens wat anders, Derksen een beetje uit zijn comfort-zone, en Gijp ook.
Spannend, lekker. Laat gaan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was zonde idd. Liep hij als een klein meisje te huilen.
Ik huil niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Normaal lopen die joodjes blind achter Gijp aan, nu pakt die ze even aan en allemaal huilen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Normaal lopen die joodjes blind achter Gijp aan, nu pakt die ze even aan en allemaal huilen
Denk het niet. Heerenveen wint nooit van Feyenoord.quote:
Inderdaad. Valt me wel op dat Gijp en Derksen wat vaker tegen elkaar ingaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor, is weer eens wat anders, Derksen een beetje uit zijn comfort-zone, en Gijp ook.
Spannend, lekker. Laat gaan.
Ze smsen toch altijd, dus dan doet hij het toch niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn, maar Gijp durft dat niet denk ik.
Nee dan hopen de anti Ajax mannetjes die al de hele week zuur zijn en nu een klein stijfje krijgen omdat Gijp het soms niet eens is met de trainer van Ajax.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor mij echt het moment van het jaar. Zag Genee ook lachen dan.
Daarom idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze smsen toch altijd, dus dan doet hij het toch niet.
Tegen Mario ook niet.
Huil toch niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef franske19 het volgende:
Ze zeiken iedereen daar af totdat ze als gast aanwezig zijn. Beetje zielig.
Van der Gijp zit alleen altijd het Nederlands voetbal af te kraken met voorbeelden van fouten en lachwekkende momenten die je in alle competities terugziet. Ook in de top competities.
Wat vind jij van dit nieuws?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Oliver23 het volgende:
Wel heel erg veel Ajax in VI, maar goed.
Zouden ze het hier nog over hebben:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-Europa-League.dhtml
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk het niet. Heerenveen wint nooit van Feyenoord.
Omdat Feyenoord er vol voor gaat, en Heerenveen niet. Denk bijvoorbeeld aan een Janmaat, de enige verdediger met een beetje niveau.quote:
Je baalt dat je niet op me kan geiten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk de uitzondering
Geen dank.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef TC03 het volgende:
Wel fijn dat jij altijd post wat ik ook vind, scheelt mij een hoop typewerk.
ja natuurlijk man je gaat toch geen achterhalf uur naar vurnon anita en wannabe voetballer @Gvanderwiel zitten koekeloerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef Pritt het volgende:
Gijp kijkt denk ik alleen maar samenvattingen van Ajax. Alles wat hij zegt deugd van geen kant.
Heerenveen kan ook nog winnen zodat ze een ronde verder zijn in de EL.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord er vol voor gaat, en Heerenveen niet. Denk bijvoorbeeld aan een Janmaat, de enige verdediger met een beetje niveau.
De trainer van de kersverse landskampioen zit in de uitzending en dus moeten ze maar over Real gaan praten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Geen real ofzo
60 minuten lang moet wel genoeg zijn, vind je niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De trainer van de kersverse landskampioen zit in de uitzending en dus moeten ze maar over Real gaan praten?
9 v/d 10 spelers spelen volgend jaar niet meer bij Heerenveen + de trainer. Zie dit niet als een fantastische motivatie. Zeker niet omdat ze het hoe dan ook toch wel goed gedaan hebben die seizoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heerenveen kan ook nog winnen zodat ze een ronde verder zijn in de EL.
Nee man. Ajaxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
60 minuten lang moet wel genoeg zijn, vind je niet?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een held die Gijp!!!![]()
![]()
![]()
Gewoon 020 live afzeiken!!
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 v/d 10 spelers spelen volgend jaar niet meer bij Heerenveen + de trainer. Zie dit niet als een fantastische motivatie. Zeker niet omdat ze het hoe dan ook toch wel goed gedaan hebben die seizoen.
trololoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
![]()
![]()
020?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zijn dan ook gelijk de enige spelers waar Heerenveen op teert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Janmaat is zeker
Narsingh/Dost waarschijnlijk
Wie nog meer dan? (Assaidi weinig over gehoord)
Die cover is gewoon mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kut tringerfinger staat bovenaan met hun kutkoffer
Alles om Peter Rrrrrr te naaien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:40 schreef Type-R het volgende:
Kan iemand uitleggen wat John van den Heuvel in die clip doet?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef muzas het volgende:
Niet huilen, had die club van jou maar wat beter hun best moeten doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef TC03 het volgende:
100% eens met Gijp. Zo raar dat El Hamdaoui gewoon verbannen is.
ach als je kijkt wat Balotelli elke week doet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
BOH johan hou je bek.. laat gijp nou ff vissen.
Second place first loser.quote:
Dankzij een gehuurde spitsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Abed het volgende:
[..]
Second place first loser.
Sneue Feyenoord flikkertjes hier. Na 6 kansloze seizoen zit het een jaartje mee.
Jawel, maar hij zei eerst wat anders over de situatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een janksnollen hier om Gijp. Kunnen mensen niet tegen Ajax-bash ofzo?
Na 5 seizoenen met enorm veel pech en massa's schulden is Feyenoord weer terugquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Abed het volgende:
[..]
Sneue Feyenoord flikkertjes hier. Na 6 kansloze seizoen zit het een jaartje mee.
Die komt ook al nooit meer terug.quote:
Moet het gebash wel terecht /correct zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n beetje als Ajax dus? Maar dan 2 jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Abed het volgende:
[..]
respect +1 kudo voor jou AAA+quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
gelukkig niet zegquote:
Misschien is er iets voorgevallen bij Veronica Beach Voetvolley?quote:
Ga lekker met al die Ajax fanboys, corpsballen, sletten en bijlmerboys voor de Arena staan jonge. Met die lelijke faalclub van je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Abed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ga lekker met al die Ajax fanboys, corpsballen, sletten en bijlmerboys voor de Arena staan jonge. Met die lelijke faalclub van je.
Gijp heeft schijt aan Frank.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Alsof de Boer ene moer geeft om wat Gijpie zegt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Hierro het volgende:
Wat een topprestatie van Gijp. Hopelijk maandag weer.
Ajax faalt niet met 31 landskampioenschappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ga lekker met al die Ajax fanboys, corpsballen, sletten en bijlmerboys voor de Arena staan jonge. Met die lelijke faalclub van je.
Ah thanks manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Wilfred zoekt in de VI effe op wanneer het contract van Hamlap eindigt
[..]
Ja, jammerlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gisteren ook even gekeken? Met dat festival publiek voor die spaceship.
tot 2014.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Wilfred zoekt in de VI effe op wanneer het contract van Hamlap eindigt
[..]
[..]
Gijp kraakt alles af en Johan kruipt in z'n kont, je kon er op wachtenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Aparte show dit. Derksen en Gijp die elkaar aanvallen. Normaal gaan ze samen tegen Hansie of Boskamp.
en nou dan? Hoffenheim speelt ook bundesliga maar daarom is het nog geen mooie club.quote:
Precies. Die Gijp loopt zo slap te lullen. Zonder El Ham, is Ajax 2x kampioen geworden. Daar gaat het om. De winnende trainer heeft altijd gelijk, dan kan die duffe Gijp huilen wat hij wil maar hij heeft gewoon geen punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Alsof de Boer ene moer geeft om wat Gijpie zegt.
[..]
Elke Feijenoorder houdt van een Ajax-bash.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig, alle Ajacieden vinden Gijp tegenvallen en alle Feyenoorders vinden het briljant.
Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kampioen zijn betekent niet dat je foutloos bent.
Wat heeft 'mooi zijn' met falen te maken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
en nou dan? Hoffenheim speelt ook bundesliga maar daarom is het nog geen mooie club.
De rest ook wel hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig, alle Ajacieden vinden Gijp tegenvallen en alle Feyenoorders vinden het briljant.
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar waarom een speler die grof geld verdient zomaar buitensluiten? Dat is wel een hele rigoureuze maatregel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Precies. Die Gijp loopt zo slap te lullen. Zonder El Ham, is Ajax 2x kampioen geworden zonder hem. Daar gaat het om. De winnende trainer heeft altijd gelijk, dan kan die duffe Gijp huilen wat hij wil maar hij heeft gewoon geen punt.
Al had Frankie bij Feyenoord getraind dan nog gaf ik hem groot gelijk. Objectief noem ik dat. Gijp heeft vaak genoeg Feyenoord aangepakt en dat kan mij eerlijk gezegd vrij weinig doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef TC03 het volgende:
iedere kut club met teveel centen kan bovenaan staan dus dat teletekst screenshotje zegt me niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?
[..]
Wat heeft 'mooi zijn' met falen te maken?
Het is wel pure geldverspilling.. een goede coach lijmt dat en maakt El Ham onderdeel van de ploeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Precies. Die Gijp loopt zo slap te lullen. Zonder El Ham, is Ajax 2x kampioen geworden. Daar gaat het om. De winnende trainer heeft altijd gelijk, dan kan die duffe Gijp huilen wat hij wil maar hij heeft gewoon geen punt.
of maakt hemt tenminste verkoopbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wel pure geldverspilling.. een goede coach lijmt dat en maakt El Ham onderdeel van de ploeg.
Sinds wanneer zijn aanpakken en onzin verkopen synoniemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Al had Frankie bij Feyenoord getraind dan nog gaf ik hem groot gelijk. Objectief noem ik dat. Gijp heeft vaak genoeg Feyenoord aangepakt en dat kan mij eerlijk gezegd vrij weinig doen.
Sinds jij met die lelijke Ajax-bril voor de TV zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn aanpakken en onzin verkopen synoniemen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sinds jij met die lelijke Ajax-bril voor de TV zit.
Ben jij gefrustreerd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Reageer nou eens objectief op mijn reactie op jouw reactie dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een goede coach stelt de teamprestatie boven het belang van de portemonnee. Wij staan er te ver vanaf om te oordelen over hun relatie, de prestaties zijn er, die zie ik, dus geef ik frank de voorkeur van de twijfel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wel pure geldverspilling.. een goede coach lijmt dat en maakt El Ham onderdeel van de ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |