Je kan het verwachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:27 schreef AryaMehr het volgende:
Wanneer je ziet dat in de laatste 20 reacties van het topic 422 afwezig, dan weet je wie de topic opent....
Verbeek? Mwa. speelde leuk voetbal, maar staan uiteindelijk niet versassend hoog.quote:
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Sowieso schandalig dat Brood niet genomineerd is
Dat wist ik niet eens. Idd schandalig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Sowieso schandalig dat Brood niet genomineerd is
Jij schrijft het script na afloop van deze uitzendingquote:
Oh ja, die heeft ook een geweldige prestatie geleverd. RKC is echt lekker bezig!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbeek? Mwa. speelde leuk voetbal, maar staan uiteindelijk niet versassend hoog.
Liever de trainer van RKC.
Record van gisteren moet verbroken worden he.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij schrijft het script na afloop van deze uitzending?
Heb je een zure appel door je strot gekregen? Janksnolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij schrijft het script na afloop van deze uitzending?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
'Hij is gvd ook nog eens voorzitter van de Frank de Boer fanclub'.
Realquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Wtf nog meer ajax dusch....
Geen real ofzo
Bestaat niet eens meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
UEFA-cup, dat is nou nog eens een echte prijs
Ajax is toch kampioen dus normaal dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Geen real ofzo
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
UEFA-cup, dat is nou nog eens een echte prijs
Gijp vs. Verbeekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Als Gijp dit blijft doen mogen ze van mij vaker trainers uitnodigen.
Jep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor, is weer eens wat anders, Derksen een beetje uit zijn comfort-zone, en Gijp ook.
Spannend, lekker. Laat gaan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was zonde idd. Liep hij als een klein meisje te huilen.
Ik huil niet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Normaal lopen die joodjes blind achter Gijp aan, nu pakt die ze even aan en allemaal huilen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Normaal lopen die joodjes blind achter Gijp aan, nu pakt die ze even aan en allemaal huilen
Denk het niet. Heerenveen wint nooit van Feyenoord.quote:
Inderdaad. Valt me wel op dat Gijp en Derksen wat vaker tegen elkaar ingaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor, is weer eens wat anders, Derksen een beetje uit zijn comfort-zone, en Gijp ook.
Spannend, lekker. Laat gaan.
Ze smsen toch altijd, dus dan doet hij het toch niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn, maar Gijp durft dat niet denk ik.
Nee dan hopen de anti Ajax mannetjes die al de hele week zuur zijn en nu een klein stijfje krijgen omdat Gijp het soms niet eens is met de trainer van Ajax.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef Roffamannetje het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor mij echt het moment van het jaar. Zag Genee ook lachen dan.
Daarom idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze smsen toch altijd, dus dan doet hij het toch niet.
Tegen Mario ook niet.
Huil toch niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef franske19 het volgende:
Ze zeiken iedereen daar af totdat ze als gast aanwezig zijn. Beetje zielig.
Van der Gijp zit alleen altijd het Nederlands voetbal af te kraken met voorbeelden van fouten en lachwekkende momenten die je in alle competities terugziet. Ook in de top competities.
Wat vind jij van dit nieuws?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Oliver23 het volgende:
Wel heel erg veel Ajax in VI, maar goed.
Zouden ze het hier nog over hebben:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-Europa-League.dhtml
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk het niet. Heerenveen wint nooit van Feyenoord.
Omdat Feyenoord er vol voor gaat, en Heerenveen niet. Denk bijvoorbeeld aan een Janmaat, de enige verdediger met een beetje niveau.quote:
Je baalt dat je niet op me kan geiten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk de uitzondering
Geen dank.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef TC03 het volgende:
Wel fijn dat jij altijd post wat ik ook vind, scheelt mij een hoop typewerk.
ja natuurlijk man je gaat toch geen achterhalf uur naar vurnon anita en wannabe voetballer @Gvanderwiel zitten koekeloerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef Pritt het volgende:
Gijp kijkt denk ik alleen maar samenvattingen van Ajax. Alles wat hij zegt deugd van geen kant.
Heerenveen kan ook nog winnen zodat ze een ronde verder zijn in de EL.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord er vol voor gaat, en Heerenveen niet. Denk bijvoorbeeld aan een Janmaat, de enige verdediger met een beetje niveau.
De trainer van de kersverse landskampioen zit in de uitzending en dus moeten ze maar over Real gaan praten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Geen real ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |