of naar:quote:Op maandag 7 mei 2012 18:14 schreef NoBody122 het volgende:
Amersfoort; daar kom ik dagelijks. Wellicht zit er een kleine verplaatsing naar Utrecht City of Maarssen in dan
Het wordt een zeer interessante speurtocht dan deze verplaatsing!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Helaas, ook dit keer kon ik hem niet vinden. Sowieso zijn de stadsgrenzen van Amersfoort vaag met Hoogland, Hoevelaken en Hooglanderveen
Lees eens 2 posts boven jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef Maruna het volgende:
Ik werk in A'Foort, maar echt geen idee waar ik zou moeten zoeken, kan iemand met een pinpoint helpen?
Didquote:
Dat dacht ik eerst ook, maar dat hielp weinigquote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef GlenSpey het volgende:
Een quick search op Maps leverde ook geen resultaten op. Al heb ik de helft van de mogelijke locaties niet kunnen bekijken door het ontbreken van streetview
Hé 2cv!quote:
Kort gezegd: kon beter, kon slechter. Ben weer aan het werk, maar het is te zwaar. Ik werk nu deeltijd, mijn contract loopt af en wordt niet verlengd.quote:
Nou, je kunt het als verplaatser natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt; een paar close-ups zonder enige context en één plaatje van een omgeving, waarop geen aanknopingspunten te vinden zijn in samenhang met streetview, bij een middelgrote stad met over 9000 in-/uitgangen; tsja..quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Een geslepen verplaatser is die Zwarte Hand. Je moet het hem nageven!
In Best of Eindhoven hadden we toen uiteindelijk ook het bord gevonden vanwege de omgeving. Want het bord zelf stond op Streetview nog aan de andere kant van het kruispunt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nou, je kunt het als verplaatser natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt; een paar close-ups zonder enige context en één plaatje van een omgeving, waarop geen aanknopingspunten te vinden zijn in samenhang met streetview, bij een middelgrote stad met over 9000 in-/uitgangen; tsja..
Wellicht had zwarte_hand er geen rekening mee gehouden dat zijn plek niet in streetview zit? Althans; daar heeft het op het moment alle schijn van.
Niemand ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:38 schreef 2cv het volgende:
Ik ben bezig met Stalen Stok versie 2.0. Hij wordt lichter, de sleutel wordt beschermd zodat die minder snel afbreekt, er komt hout op/aan (zodat daar lekker op geklodderd e.d. kan worden) en ik ga proberen de stok zo te maken dat je de staalkabel kan gebruiken als draagband zodat de stok makkelijker mee te nemen is.
Maar, een goed discusslot is duur. Dat kost ±¤40,-. Dat heb ik de vorige keer zelf betaald maar dat wil ik niet nog een 2e keer doen. Dus ... heeft iemand nog een goed discusslot liggen wat in de Stalen FokStok mag ? Liever niet een el-cheapo ding van een tientje![]()
Ik ben nadrukkelijk NIET op zoek naar een financiële bijdrage ! ! !
Nee, ik heb helaas geen sloten over..quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niemand ?
Gister heb ik ±4 uur met plezier aan de stok gewerkt. Het wordt een mooi ding !
Wat ook kan is dat iemand (jij?) een actie regelt ? Ik ben niet zo goed met dat soort dingen. 1 keer gedaan, werd net geen groot drama. Dat wil ik dus nooit meer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent er niet naar op zoek, maar ik wil best een tientje bijdragen?
Daarom moet je ook eerst een lijst met personen verzamelen, die wat willen geven. Op een zeker moment sluit je af en bereken je het bedrag dat iedereen moet betalen. Los van mensen die dan stiekem alsnog afhaken zou je dan een aardig sluitende begroting moeten hebben, zonder al teveel terugbetaal-soresquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat ook kan is dat iemand (jij?) een actie regelt ? Ik ben niet zo goed met dat soort dingen. 1 keer gedaan, werd net geen groot drama. Dat wil ik dus nooit meer.
Zowieso: zo'n slot kost ±¤40,-. Wat als 20 fokkers elk ¤5,- geven ? Ik kan perfect uitrekenen hoeveel iedereen dan terug krijgt, maar dat is een berg werk.
Ik ben een werktuigbouwer. Als ik met administratie bezig ga wordt dat net zo'n grote ramp als wanneer een kantoormiep gaat lassen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook eerst een lijst met personen verzamelen, die wat willen geven. Op een zeker moment sluit je af en bereken je het bedrag dat iedereen moet betalen. Los van mensen die dan stiekem alsnog afhaken zou je dan een aardig sluitende begroting moeten hebben, zonder al teveel terugbetaal-sores
Ik heb een bekende een berichtje gestuurd of hij nog wat leuks in zijn garage heeft liggenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niemand ?
Gister heb ik ±4 uur met plezier aan de stok gewerkt. Het wordt een mooi ding !
Laten we beginnen met wat we wél hebben op de foto's.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nou, je kunt het als verplaatser natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt; een paar close-ups zonder enige context en één plaatje van een omgeving, waarop geen aanknopingspunten te vinden zijn in samenhang met streetview, bij een middelgrote stad met over 9000 in-/uitgangen; tsja..
Wellicht had zwarte_hand er geen rekening mee gehouden dat zijn plek niet in streetview zit? Althans; daar heeft het op het moment alle schijn van.
Nice. Maar tis nog steeds flink watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:16 schreef bork het volgende:
Stadsschapen lijken me het niet, er staan hekken van prikkledraad, hier is trouwens hun rooster en locatiehttp://www.amersfoort.nl/smartsite.shtml?id=204431
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:46 schreef Thijz het volgende:
De EXIF data geeft aan dat de foto van de 'dijk/geluidswal' met de schapen om 09:09 's ochtends is genomen. De zon staat dan nog in het oosten. De schaduw van het schaap wijst dus ongeveer naar het westen. De kijkrichting van de foto is dus naar het zuiden/zuidoosten.
Scherpe analyses, herenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:16 schreef bork het volgende:
Stadsschapen lijken me het niet, er staan hekken van prikkeldraad, hier is trouwens hun rooster en locatiehttp://www.amersfoort.nl/smartsite.shtml?id=204431
Sorry, normaal kijk ik zeker wat vaker hier als ik de stok geplaatst heb maar het is er dus niet van gekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:14 schreef NoBody122 het volgende:
Daar stond een jaar geleden bij dat viaduct maar 1 bordje "Best", na de reconstructie staan er een stuk of 6quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
In Best of Eindhoven hadden we toen uiteindelijk ook het bord gevonden vanwege de omgeving. Want het bord zelf stond op Streetview nog aan de andere kant van het kruispunt.
??? EXIF-data?? toch eens beter opletten hoe ik dat er uit krijg....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:46 schreef Thijz het volgende:
De EXIF data geeft aan dat de foto van de 'dijk/geluidswal' met de schapen om 09:09 's ochtends is genomen. De zon staat dan nog in het oosten. De schaduw van het schaap wijst dus ongeveer naar het westen. De kijkrichting van de foto is dus naar het zuiden/zuidoosten.
er staat linksboven naast de map een knop die daar voor zorgt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
??? EXIF-data?? toch eens beter opletten hoe ik dat er uit krijg....![]()
tijd klopt ook niet (wintertijd?)
wat een CSI-fokstok zeg
en als ik in googlemaps/streetview het bord heb hoe kan ik dat dan hier laten zien???
Whooaaaa alarm alarmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik heb net even via streetview gezocht :
ik heb de achterkant van het bord al duidelijk gezien (als je weet dat dat het plaatsnaambord is)
Het sleutelbord/plaats is nog beter te zien.
voor de streetviewers:
het bord is zichtbaar als je van het centrum komt en dan net op het moment dat de streetviewcar een blauw/oranje snorfiets inhaalt met daarop een jongen met donkere broek en blauw jasje en zonnebril (het is zomer)
Nou hoe makkelijk wil je het hebben...![]()
oja een 20 meter verder neemt deze jonen eeen flauwe bocht naar rechts en in die bocht daar staat het plaatsnaambord
geweldig het werk, bedankt !!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
er staat linksboven naast de map een knop die daar voor zorgt.
Zeist - Amersfoort kun je fietsend doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:48 schreef Paul het volgende:
DOE ES NAAR ZEIST BRENGEN
Dan ga ik hem raken![]()
Ik ben er ook al twee keer langsgereden met Streetview. Maar Z_H's hint van de man op de oranje/blauwe snorfiets (Tis een scooterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Miendientje het volgende:
Goeie, ik had al het gevoel dat het daar ergens moest zijn maar ik kon hem niet vinden
ik bedoelde dus hier, dus zo moeilijk is het niet als je maar weet waar je moet zoekenquote:
ja, hebt ongetwijfeld gelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
oranje/blauwe snorfiets (Tis een scootermaar goed..) ...
Hoe vaak ik wel niet over die weg gefietst hebquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Miendientje het volgende:
Goeie, ik had al het gevoel dat het daar ergens moest zijn maar ik kon hem niet vinden
Dat kan alleen met screenshot en uploaden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:21 schreef zwarte_hand het volgende:
de link werkt ook, maar hoe krijg ik dat plaatje hier of gaat dat niet?![]()
http://maps.google.nl/?ll(...)p=12,75.78,,0,0&z=20
Die links die heel erg zijn ingezoomt, heb ik ook wel eens last van. Geen idee hoe dat komt. Maar het is gewoon even uitzoomen. Je laat trouwens wel hetzelfde punt zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ik bedoelde dus hier, dus zo moeilijk is het niet als je maar weet waar je moet zoeken
(foto kranen bij het nieuwe Meander Ziekenhuis Maat weg Amersfoort)
(nu eens kijken of dat werkt, bij jullie wordt het wel erg ingezoomt)
Nope, helaas niet. Is niet in te bouwen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:36 schreef Miendientje het volgende:
Even over de metalen stok. Ik heb nog wel zo'n slot liggen (de linker)
[ afbeelding ]
Heb je daar wat aan 2cv?
Tofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef bork het volgende:
Stok is weg uit Hoogland hoor, zal straks het nieuwe plekje aanduiden.
Gelderland, Gelderland !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef bork het volgende:
Stok is weg uit Hoogland hoor, zal straks het nieuwe plekje aanduiden.
Zo moeilijk is hij ook niet... hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Piles het volgende:
Whoei, ik had m in 1 keer
Als ie er morgenavond nog ligt gaat ie misschien wel richting Zeeland
Jammer weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Piles het volgende:
provincie of dorp?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Piles het volgende:
fryslanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef NoBody122 het volgende:
Ik rijd er zo langs, dus pik 'm mee. Aan jullie de keus vwb het vervolg: naar Fryslân (plaatsing morgenavond) of naar Maarssen (plaatsing vanavond)?
Ik morgenavondquote:
Provincie, maar onderweg ergens dumpen is ook een optiequote:
On the movequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef NoBody122 het volgende:
1x Fryslân, 1x Maarssen? Dan maar zelf beslissen..
Ik heb hem nu in ieder geval.
Maarssen it is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef NoBody122 het volgende:
1x Fryslân, 1x Maarssen? Dan maar zelf beslissen..
Ik heb hem nu in ieder geval.
Nooooooooooquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten typen. Nu wordt het Fryslân
U vraagt, wij draaien:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |