Whooaaaa alarm alarmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik heb net even via streetview gezocht :
ik heb de achterkant van het bord al duidelijk gezien (als je weet dat dat het plaatsnaambord is)
Het sleutelbord/plaats is nog beter te zien.
voor de streetviewers:
het bord is zichtbaar als je van het centrum komt en dan net op het moment dat de streetviewcar een blauw/oranje snorfiets inhaalt met daarop een jongen met donkere broek en blauw jasje en zonnebril (het is zomer)
Nou hoe makkelijk wil je het hebben...![]()
oja een 20 meter verder neemt deze jonen eeen flauwe bocht naar rechts en in die bocht daar staat het plaatsnaambord
geweldig het werk, bedankt !!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
er staat linksboven naast de map een knop die daar voor zorgt.
Zeist - Amersfoort kun je fietsend doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:48 schreef Paul het volgende:
DOE ES NAAR ZEIST BRENGEN
Dan ga ik hem raken![]()
Ik ben er ook al twee keer langsgereden met Streetview. Maar Z_H's hint van de man op de oranje/blauwe snorfiets (Tis een scooterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Miendientje het volgende:
Goeie, ik had al het gevoel dat het daar ergens moest zijn maar ik kon hem niet vinden
ik bedoelde dus hier, dus zo moeilijk is het niet als je maar weet waar je moet zoekenquote:
ja, hebt ongetwijfeld gelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
oranje/blauwe snorfiets (Tis een scootermaar goed..) ...
Hoe vaak ik wel niet over die weg gefietst hebquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Miendientje het volgende:
Goeie, ik had al het gevoel dat het daar ergens moest zijn maar ik kon hem niet vinden
Dat kan alleen met screenshot en uploaden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:21 schreef zwarte_hand het volgende:
de link werkt ook, maar hoe krijg ik dat plaatje hier of gaat dat niet?![]()
http://maps.google.nl/?ll(...)p=12,75.78,,0,0&z=20
Die links die heel erg zijn ingezoomt, heb ik ook wel eens last van. Geen idee hoe dat komt. Maar het is gewoon even uitzoomen. Je laat trouwens wel hetzelfde punt zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ik bedoelde dus hier, dus zo moeilijk is het niet als je maar weet waar je moet zoeken
(foto kranen bij het nieuwe Meander Ziekenhuis Maat weg Amersfoort)
(nu eens kijken of dat werkt, bij jullie wordt het wel erg ingezoomt)
Nope, helaas niet. Is niet in te bouwen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:36 schreef Miendientje het volgende:
Even over de metalen stok. Ik heb nog wel zo'n slot liggen (de linker)
[ afbeelding ]
Heb je daar wat aan 2cv?
Tofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef bork het volgende:
Stok is weg uit Hoogland hoor, zal straks het nieuwe plekje aanduiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |