Zeist - Amersfoort kun je fietsend doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:48 schreef Paul het volgende:
DOE ES NAAR ZEIST BRENGEN
Dan ga ik hem raken![]()
Ik ben er ook al twee keer langsgereden met Streetview. Maar Z_H's hint van de man op de oranje/blauwe snorfiets (Tis een scooterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Miendientje het volgende:
Goeie, ik had al het gevoel dat het daar ergens moest zijn maar ik kon hem niet vinden
ik bedoelde dus hier, dus zo moeilijk is het niet als je maar weet waar je moet zoekenquote:
ja, hebt ongetwijfeld gelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
oranje/blauwe snorfiets (Tis een scootermaar goed..) ...
Hoe vaak ik wel niet over die weg gefietst hebquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Miendientje het volgende:
Goeie, ik had al het gevoel dat het daar ergens moest zijn maar ik kon hem niet vinden
Dat kan alleen met screenshot en uploaden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:21 schreef zwarte_hand het volgende:
de link werkt ook, maar hoe krijg ik dat plaatje hier of gaat dat niet?![]()
http://maps.google.nl/?ll(...)p=12,75.78,,0,0&z=20
Die links die heel erg zijn ingezoomt, heb ik ook wel eens last van. Geen idee hoe dat komt. Maar het is gewoon even uitzoomen. Je laat trouwens wel hetzelfde punt zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ik bedoelde dus hier, dus zo moeilijk is het niet als je maar weet waar je moet zoeken
(foto kranen bij het nieuwe Meander Ziekenhuis Maat weg Amersfoort)
(nu eens kijken of dat werkt, bij jullie wordt het wel erg ingezoomt)
Nope, helaas niet. Is niet in te bouwen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:36 schreef Miendientje het volgende:
Even over de metalen stok. Ik heb nog wel zo'n slot liggen (de linker)
[ afbeelding ]
Heb je daar wat aan 2cv?
Tofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef bork het volgende:
Stok is weg uit Hoogland hoor, zal straks het nieuwe plekje aanduiden.
Gelderland, Gelderland !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef bork het volgende:
Stok is weg uit Hoogland hoor, zal straks het nieuwe plekje aanduiden.
Zo moeilijk is hij ook niet... hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Piles het volgende:
Whoei, ik had m in 1 keer
Als ie er morgenavond nog ligt gaat ie misschien wel richting Zeeland
Jammer weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Piles het volgende:
provincie of dorp?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Piles het volgende:
fryslanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef NoBody122 het volgende:
Ik rijd er zo langs, dus pik 'm mee. Aan jullie de keus vwb het vervolg: naar Fryslân (plaatsing morgenavond) of naar Maarssen (plaatsing vanavond)?
Ik morgenavondquote:
Provincie, maar onderweg ergens dumpen is ook een optiequote:
On the movequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef NoBody122 het volgende:
1x Fryslân, 1x Maarssen? Dan maar zelf beslissen..
Ik heb hem nu in ieder geval.
Maarssen it is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef NoBody122 het volgende:
1x Fryslân, 1x Maarssen? Dan maar zelf beslissen..
Ik heb hem nu in ieder geval.
Nooooooooooquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten typen. Nu wordt het Fryslân
U vraagt, wij draaien:quote:
Zeelandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef slangpie het volgende:
't oosten van het land id dus het actiefste
Resultaten van het verleden hebben geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef slangpie het volgende:
't oosten van het land id dus het actiefste
Jup, volgende keer beter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland
Nee, Zeeland heeft gewoon weinig gemeentes
Jammer dat ie waarschijnlijk toch naar Friesland gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |