Wat vriendelijker kan ook wel...quote:
Bagagedrager? Ik heb een racefietsquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Op je bagagedrager is het best te doen, snelbinder mee en klaar! Hij is wat zwaarder en lompmaar dat is het wel.
Ik vind de houten stok ook praktischer maarja..
We hebben toch nog niet besloten om de stalen stok te gaan gebruiken? Het kwam iig een beetje kort af over op mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op precies welke manier kan ik netter afscheid nemen?
Los daarvan; hij geeft aan dat 'ie kapt. Ik zeg doei. That's allquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We hebben toch nog niet besloten om de stalen stok te gaan gebruiken? Het kwam iig een beetje kort af over op mij.
Bind je hem vast aan je framequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat vriendelijker kan ook wel...
[..]
Bagagedrager? Ik heb een racefiets
Ik ben voor deze oplossing. Anders ie het te veel verandering voor me.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verwarring alom.
Ik dacht dat het idee was om de stalen stok bij 2cv te krijgen, zodat die hem bewaard totdat de houten stuk/weg is. Of 2cv de stalen stok in de tussentijd repareert is dan zijn zaak.
Nu de stalen stok in Friesland is, alwaar 2cv ook woont is dat redelijk te doen.
Persoonlijk: zo snel mogelijk terug naar 1 stok
Liever doorgaan met de houten, en overschakelen op de stalen wanneer de houten weg is
Ook vanwege de hanteerbaarheid
Ik en dago. En ik kano ermee. Volgens mij heeft lynda 'm ook op de fiets opgehaald. Dus het gebeurd heus wel.quote:
Hmmm, dan is dat ging eik heulemaal niet praktisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik en dago. En ik kano ermee. Volgens mij heeft lynda 'm ook op de fiets opgehaald. Dus het gebeurd heus wel.
Je hebt je vertaling van Fries naar NL nog niet omgezet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmmm, dan is dat ging eik heulemaal niet praktisch.
En wolfrolf heeft hem twee weken geleden nog fietsend in Schiedam gelegd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik en dago. En ik kano ermee. Volgens mij heeft lynda 'm ook op de fiets opgehaald. Dus het gebeurd heus wel.
I agree !quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verwarring alom.
Ik dacht dat het idee was om de stalen stok bij 2cv te krijgen, zodat die hem bewaard totdat de houten stuk/weg is. Of 2cv de stalen stok in de tussentijd repareert is dan zijn zaak.
Nu de stalen stok in Friesland is, alwaar 2cv ook woont is dat redelijk te doen.
Persoonlijk: zo snel mogelijk terug naar 1 stok
Liever doorgaan met de houten, en overschakelen op de stalen wanneer de houten weg is
Ook vanwege de hanteerbaarheid
Ok.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef 2cv het volgende:
Vanaf morgen ga ik en weekend weg. Ik ga proberen of ik onderweg de stalen stok op kan pikken.
Dankje, zonder jou was dat niet geluktquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ok.
Is dat ook weer opgehelderd. Zien jullie; zo moeilijk is het allemaal niet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef 2cv het volgende:
Vanaf morgen ga ik en weekend weg. Ik ga proberen of ik onderweg de stalen stok op kan pikken.
Mijn fiets met welke bagagedrager?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Op je bagagedrager is het best te doen, snelbinder mee en klaar! Hij is wat zwaarder en lompmaar dat is het wel.
Ik vind de houten stok ook praktischer maarja..
Daarnaast heb ik hem ook een keer meegenomen in de bus, straks denken ze dat ik een bom mee neemquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bidon eruit, stok erin.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn fiets met welke bagagedrager?
[ afbeelding ]
Ook voor jou: bind hem maar vast aan je framequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn fiets met welke bagagedrager?
[ afbeelding ]
Misschien "verdwenen" de oude stokken nog al eens omdat men niet wist wat het was, en blijft deze overal liggen vanwege het uitleg/beschrijvingskaartje op de stok?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef NoBody122 het volgende:
... maar de kans dat er een grappenmaker met een betonschaar komt om de stok te jatten is vrij klein.. De huidige stok heeft ook overal en nergens gelegen; op sommige plekken best lang (waaronder Zandpol, inmiddels).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze rugzak zou de stalen versie denk ik ook nog wel passen als je de staalkabel er af zou halen.
Eens, maar misschien is het iets makkelijker om, op éénzelfde wijze als bij de huidige stok het geval is, een tekst op de stalen stok te bevestigen, dan om er een betonschaar-bestendig slot aan te lassenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:27 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Misschien "verdwenen" de oude stokken nog al eens omdat men niet wist wat het was, en blijft deze overal liggen vanwege het uitleg/beschrijvingskaartje op de stok?![]()
Ik denk dat de oude stok nog al eens verdween vanwege een overijverige (gemeente)werker die niet wist wat het was en daarom maar los knipte en weggooide?
Toen ik hem laatst in Best gelegd had bij wegwerkzaamheden, zijn naderhand borden verplaatst, veranderd en verwijderd maar de stok lag er nog (wel onder het zand maar toch)
over het losknippen met betonscharen.... dat is nog uit de middeleeuwen, je hebt tegenwoordig slijptolletjes op accu die je makkelijker mee neemt als de ijzerenstok dus als iemand perse wil.![]()
[ afbeelding ]
Daar wordt hij zo plakkerig vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Crutch het volgende:
Ik vind de houten stok ook leuker eigenlijk, kun je nog wat op kliederen.
Zandpolquote:
Ik moet even wat terug lezen want ik snap het niet helemaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zandpol
De andere stok is opgehaald door zijn maker en bewaarder
In het kort:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet even wat terug lezen want ik snap het niet helemaal
Oh ik vind Zandpol ff wat TE ver
In die auto gok ikquote:Op maandag 7 mei 2012 16:07 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
??? project van een kapotte auto, maar waar ligt de stalenstok dan??![]()
er langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |