Naast me in bedquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is het daarom dat je hem zolang bij je hield?
Wat dacht je van een vervangbaar slot?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Weer orgineel maken, met verbeteringen zodat de sleutel niet meer breekt
Ha, ik ben keilekker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan stem ik zeker voor de houten stok
Heb ik niet.quote:
De orginele versie had toch ook een vervangbaar slot ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vervangbaar slot?
Zoals nu.
Pardon? Ik ben 15 minuten bezig geweest om die huls eraf te krijgen, daarnaast zat het slot vastgelast in de huls... geloof ik. Zat iig vast.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
De orginele versie had toch ook een vervangbaar slot ?
Enneh ... nu zit de pin-constructie er voor niets op
En de kabel niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef 2cv het volgende:
Je hebt het slot er toch af gekregen ? Als je het er weer op last, is het dus vervangbaar
En het werkt nu, maar niet zoals ooit bedoeld is. Nu kan het slot met en dikke betonschaar kapot geknipt worden. Bij mijn constructie is dat een stuk moeilijker.
Ik begrijp je ambitie voor ultieme perfectie van de stok, maar de kans dat er een grappenmaker met een betonschaar komt om de stok te jatten is vrij klein.. De huidige stok heeft ook overal en nergens gelegen; op sommige plekken best lang (waaronder Zandpol, inmiddelsquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef 2cv het volgende:
Je hebt het slot er toch af gekregen ? Als je het er weer op last, is het dus vervangbaar
En het werkt nu, maar niet zoals ooit bedoeld is. Nu kan het slot met en dikke betonschaar kapot geknipt worden. Bij mijn constructie is dat een stuk moeilijker.
Dan moeten we wel zorgen dat de houten stok ook bij 2cv eindigt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik begrijp je ambitie voor ultieme perfectie van de stok, maar de kans dat er een grappenmaker met een betonschaar komt om de stok te jatten is vrij klein.. De huidige stok heeft ook overal en nergens gelegen; op sommige plekken best lang (waaronder Zandpol, inmiddels).
Wat mij betreft neemt t-i-m de houten stok in bewaring en gaan we verder met de stalen stok, zoals die nu is. Mocht jij de stalen stok tegenkomen, zou je hem natuurlijk alsnog kunnen 'fixen'
Staalkabel drukt plat als je het door wilt knippen met een betonschaar. Dat knipt dus niet.quote:
Ohw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Staalkabel drukt plat als je het door wilt knippen met een betonschaar. Dat knipt dus niet.
Waar woon jij ongeveer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef NoBody122 het volgende:
Oh, tevens kan het zijn dat ik de stalen stok morgenavond oppik, aangezien ik dan redelijk dicht in de buurt kom (over de A6 dan wel de A28; dat moet nog blijken).
In Utrecht. In de meeste weekenden, waaronder komend weekend, onder de rook van Dokkumquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
In Utrecht. In de meeste weekenden, waaronder komend weekend, onder de rook van Dokkum
Je kan natuurlijk ook gewoon fietsen op een fiets, dan hoef je niet te sjouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Dan haak ik af, die stalen stok ga ik niet meesjouwen met m'n fiets..
Ok, doei.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Op je bagagedrager is het best te doen, snelbinder mee en klaar! Hij is wat zwaarder en lompquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |