het is grappig om te zien denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Myraela het volgende:
Is het raar om mee te zingen met liedjes in de trein?
Maar minder grappig om te horenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het is grappig om te zien denk ik
SOGquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan je aanwezigheid hier te oordelen gaat het niet zo goed met die zelfstudie
gers pardoel is echt een fucktardquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef twi het volgende:
Zolang het Gers Pardoel maar niet is![]()
De héle foute grap zit nog in m'n hoofd
Beter hou je je bek gewoon in de trein.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Myraela het volgende:
Is het raar om mee te zingen met liedjes in de trein?
Eigenlijk zit ik ook heel braaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter hou je je bek gewoon in de trein.
Dat was DG's humoristische manier om te zeggen dat ik geen flikker uitvoer, snap dat dan. Domme mensen hier zeg, jezus!quote:
Ikquote:
Zelfs met uitleg snap ik er geen kut van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was DG's humoristische manier om te zeggen dat ik geen flikker uitvoer, snap dat dan. Domme mensen hier zeg, jezus!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik
Omdat ik ga rennen in de veronderstelling dat ik dan minder nat wordt ofzo
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was DG's humoristische manier om te zeggen dat ik geen flikker uitvoer, snap dat dan. Domme mensen hier zeg, jezus!
Ze hebben er zelfs een aflevering van Myth Busters aan gewijd.quote:
Dat het niet werkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs een aflevering van Myth Busters aan gewijd.
Ik weet alleen niet meer wat de conclusie daarvan was.
& de TCquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, internet valt telkens weg en dan stopt mn muziek er ook mee.
soms kan dat leuk zijn,niet altijdquote:
Vrouwen.. *zucht*quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij hadook van die mooie krullende wimpers
De dingen waar jullie op letten.quote:
Dit kan heel raar uitgelegd wordenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
the small things make the difference
Je hebt er over nagedacht en wil nog wat bijdragen ????quote:
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hebt er over nagedacht en wil nog wat bijdragen ????
Tragisch he?quote:
Zeg je met andere woorden dat je me beter wil leren kennenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....
Ik wel. Maar niet iets wat je op paiq zou zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....
nee, ik zeg dak je niet kan helpen met je profiel en wel interesse toonde of deze al ingevuld wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zeg je met andere woorden dat je me beter wil leren kennen.
Maar morgen zit ik hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
1st world problem,hoe tragisch
Geen zorgen je maakt nog steeds kans snarf...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik zeg dak je niet kan helpen met je profiel en wel interesse toonde of deze al ingevuld was
Dit is mijn uitzicht:quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar morgen zit ik hier
[ afbeelding ]
![]()
ik maak kans bij jou.... ?!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen zorgen je maakt nog steeds kans snarf...
Ohnoesquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik maak kans bij jou.... ?!
jammer joh... jij niet bij mij
Waar ga je dan voor, Snarfje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Voor een AnalogMan?quote:
moet ik nu iemand beschrijven qua karakter oid...?quote:
Doe eens gek, ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik nu iemand beschrijven qua karakter oid...?
Nee, gewoon namen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik nu iemand beschrijven qua karakter oid...?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Doe eens gek, ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:
ghehe... eh, mja best lastigquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Doe eens gek, ben wel benieuwd eigenlijk.
Hoe kan dat je zei daarnet nog dat je niets van me af wistquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over een jaar of 2quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
Zit voor de grap eens te kijken wat m'n definitieve rangposities waren om te huren via de woningbouw.
104
98
90
Zou ik hier ooit nog weg komen?
ik vind jou niet gezellig en spontaan overkomen, en zoals je leest is dat wel een vereiste voor mij..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe kan dat je zei daarnet nog dat je niets van me af wist.
Pfff ben er bang voor ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over een jaar of 2![]()
ik heb bijna 4 jaar erover gedaan om te kunnen verhuizen
Valt nog mee dit eisenlijstje. Het is dat ik een schurfthekel aan honden hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe... eh, mja best lastig
- zoiezo "lief" ... geen macho oid
- sociaal (spontaan, gezellig, makkelijk mee kunnen kletsen en lachen)
- houden van gezellig eten en drinken (hoeft echt niet uit eten, maar wel dat lekker koken en lang aan tafel enzo)
- mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren
- niet alcohol of gameverslaafd (ook niet agressief) --> logisch
en natuurlijk : betrouwbaar, eerlijk,
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
- zoiezo "lief" ... geen macho oid check
- sociaal (spontaan, gezellig, makkelijk mee kunnen kletsen en lachen) check
- houden van gezellig eten en drinken (hoeft echt niet uit eten, maar wel dat lekker koken en lang aan tafel enzo) check
- niet alcohol of gameverslaafd (ook niet agressief) --> logischcheck
en natuurlijk : betrouwbaar, eerlijk, check
Ik ben gek op hondenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt nog mee dit eisenlijstje. Het is dat ik een schurfthekel aan honden heb
Ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt nog mee dit eisenlijstje. Het is dat ik een schurfthekel aan honden heb
ohja.. aanvulling:quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
- houden van gezellig eten en drinken (hoeft echt niet uit eten, maar wel dat lekker koken en lang aan tafel enzo)
tis niet dak dat lijstje afvink als ik leuke jongen tegen kom... er werd naar gevraagd net, dus wilde best even delen wat ik belangrijk vindquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed lijstjes in je hoofd hebben wat nutteloos zeg.
Dat lijstje valt best mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als je het lijstje niet afvinkt wat heeft het lijstje dan voor nut??quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis niet dak dat lijstje afvink als ik leuke jongen tegen kom... er werd naar gevraagd net, dus wilde best even delen wat ik belangrijk vind
omdat er net naar gevraagd werd, dat zeg ik net....quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je het lijstje niet afvinkt wat heeft het lijstje dan voor nut??
Iedereen heeft lijstjes wat dat betreft. Er rigide aan vast houden, dat is nutteloos.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Mwah, in mijn geval is het ook belangrijk dat mijn vriendin met bepaalde dingen om kan gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Denken dat dat een fantasie isquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
lijstjes zijn de vrouwen variant van fantaseren
jullie denken af en toe aan een chick met mega tieten die jullie wel wil en dan op vuige manieren
vrouwen denken aan een kerel die én stoer is én lief etc
juist... bij elke relatie kom je gewoon achter een paar puntjes die voor jou belangrijk zijn en die "fout" wil je niet nog een keer maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mwah, in mijn geval is het ook belangrijk dat mijn vriendin met bepaalde dingen om kan gaan.
Als ze bijvoorbeeld totaal niet van rock of alternatieve muziek zou houden, dan wordt ze gillend gek als ze met mij onder 1 dak moet leven. Muziek is heel belangrijk voor mij en ik luister er dan ook graag naar.
En ze zal ook van honden moeten houden, want het idee dat ik nooit meer een hond in huis zou mogen halen zou ik ook te beperkend vinden.
Zo zijn er nog wel meer dingen
Je kunt er ook makkelijk een verhaaltje van maken, dan klinkt het al minder lijst achtig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je het lijstje niet afvinkt wat heeft het lijstje dan voor nut??
Je hoeft er alleen nog maar de juiste man bij te zoeken niet waar, leven de romantiek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist... bij elke relatie kom je gewoon achter een paar puntjes die voor jou belangrijk zijn en die "fout" wil je niet nog een keer maken.
Hmmm...das niet echt mijn fantasie hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
jullie denken af en toe aan een chick met mega tieten die jullie wel wil en dan op vuige manieren
wat dan wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...das niet echt mijn fantasie hoor
ghehehehehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij deze mijn lijstje:
• Leuke uitstraling
• Goed hoofd
• Goede kont
• Gevoel voor humor
[*] Mag niet gespierder zijn dan ik
hahahaha niet constant.... soms mag wel...?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]![]()
Zie edit trouwens, bedacht me er ineens nog 1
Das onbelangrijk.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]![]()
Zie edit trouwens, bedacht me er ineens nog 1
das jouw eisen lijstje...?quote:
Ja soms welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahaha niet constant.... soms mag wel...?
als ze het maar zachtjes doet (en in de schuur)quote:
Vraag er nou niet naar, zodadelijk reageert hij erop en ik heb nog niet gegetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das jouw eisen lijstje...?
soepel, blond en non stop in bikini...?
of neem je ook genoegen met een zeekoe met een behaarde rug in tuinbroek?
Mannen die zich niet in mijn lijstje kunnen vinden voor minstens 4/6 puntenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Maar stiekem kan ik me er wel in vinden, in dat lijstje
Nee, dat is een hint om ' - mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren' ook een check te laten zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das jouw eisen lijstje...?
soepel, blond en non stop in bikini...?
Ja maar dat moet jij doen ventquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, dat is een hint om ' - mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren' ook een check te laten zijn.
Tis ook geen serieuze opmerkingquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:16 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
[..]
haar inruilen?
het is een mens geen auto
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:16 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
[..]
haar inruilen?
het is een mens geen auto
Ja, als ik em niet gemaakt had dan had jij het wel gedaan, wist het gewoon het moment dat ik het zag staanquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had mij hem dan laten maken dan was die wellicht wel serieus geweest
als jij gewoon exact t tegengestelde doet van wat je hier op t forum rondblert dan komt t misschien nog goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar snarf heb je nog tips, hoe kan ik het beste al die vrouwen versieren???
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij gewoon exact t tegengestelde doet van wat je hier op t forum rondblert dan komt t misschien nog goed
ik ga zo ff naar de gamma, maar als ik terug ben zet ik t op!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
Let's get Spanish op radio 49!!! Luister van 18:30 - 20:00 uur naar DJ Faithy op Radio 49!
Wat doe ik hier dan allemaal op t forumquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij gewoon exact t tegengestelde doet van wat je hier op t forum rondblert dan komt t misschien nog goed
alzheimer pilletje vergeten vandaag....?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat doe ik hier dan allemaal op t forum.
Denken dat je binnen 8 minuten terug van de Gamma bentquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo ff naar de gamma, maar als ik terug ben zet ik t op!
nee, ga vanaf 7 uur luisteren, dat red ik denk ik wel , pizza is bijna op!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Denken dat je binnen 8 minuten terug van de Gamma bent
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alzheimer pilletje vergeten vandaag....?
Is wel realistischerquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ga vanaf 7 uur luisteren, dat red ik denk ik wel , pizza is bijna op!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo ff naar de gamma, maar als ik terug ben zet ik t op!
dacht dat je niet hield van lijstjes...?quote:
Nou, er staat in ieder geval wel advies in dit topic.....quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:25 schreef marbasnarf het volgende:
red t anders niet binnen 8 minuten enzo
Dat soort lijstjes zijn ook totale onzin... en geef nu maar op die schutting komt nooit overeind zonder de help van een man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dacht dat je niet hield van lijstjes...?
vraag straks maar aan de rest, ik ben zo weg... red t anders niet binnen 8 minuten enzo
wie zegt nu weer dak de schutting ga doen vanavond...?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn ook totale onzin... en geef nu maar op die schutting komt nooit overeind zonder de help van een man.
Brrr rare fetish.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wie zegt nu weer dak de schutting ga doen vanavond...?
Oei marbasnarf gaat hosselen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wie zegt nu weer dak de schutting ga doen vanavond...?
nee ik ga kastje in de wc / badkamer ophangen, maar moet ff goede pluggen hebbenquote:
Jammer, ik verwachtte een "I see what you did therequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ik ga kastje in de wc / badkamer ophangen, maar moet ff goede pluggen hebben
lijstjes...... ieeeeewwww!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik verwachtte een "I see what you did there".
Negatief puntje op mijn lijstje, snarf.
trek een duikpak aan en neem een doedelzak mee....!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar snarf nog even, heb je nog wat specifieke puntjes om je zus mee te hosselen???
Wij zijn de enige twee intelligente mensen hier. Misschien moeten wij een keertje daten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Twi wat is dat toch in dit topic het meeste gaat recht over hun hoofd heen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trek een duikpak aan en neem een doedelzak mee....!
Aan het strandquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee intelligente mensen hier. Misschien moeten wij een keertje daten?
Omdat ik jou ook al succes heb gewenst.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom succes?
Jullie winnen toch wel gewoon
Succes heeft voor mij een andere betekenis denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik jou ook al succes heb gewenst.
En ik wil wel dat mijn homies een mooie wedstrijd hebben.
Ach ja, Feyenoord en succes gaan niet zo lekker samen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes heeft voor mij een andere betekenis denk ik
ja of ze moeten even 22 doelpunten scoren in 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Voetbaljammer dat Feyenoord geen kampioen meer kan worden
Niemand had verwacht dat Feyenoord tweede zou staan, ik vind het een hele prestatie en er is voor mij maar 1 winnaar en dat is Feyenoordquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, Feyenoord en succes gaan niet zo lekker samen.
Tevreden zijn met een tweede plek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat Feyenoord tweede zou staan, ik vind het een hele prestatie en er is voor mij maar 1 winnaar en dat is Feyenoord
Totaal niet verwacht aan het begin van dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daarom, maar Feyenoord heeft het dit seizoen heel goed gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of ze moeten even 22 doelpunten scoren in 2 wedstrijdenEn dan moet ajax nog verliezen
Nee dat zie ik niet gebeuren nee
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tevreden zijn met een tweede plek.
FZ is ook een soort tweede plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Failquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef Tangledup het volgende:
Leuk dat spotify.
Ik denk "ik wil weleens spotify unlimited gaan uitproberen".
Download ik dat programma en wil ik mij aanmelden. Dus ik druk op "sign up" en dan word ik naar de website geleid. Daar krijg ik de melding "Spotify is not available in your country".
Eronder staat dat het wel in Nederland beschikbaar is, maar als ik dan Nederland kies, en dan op aanmelden.. dan springt hij automatisch weer terug naar International en zegt die dat het niet beschikbaar is
Kom maar door met uw verhaal!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
Bestaan er eigenlijk nog vrouwen die niet de wereld rondreizen of thuis met een wijntje op de bank zitten
Originaliteit is echt ver te zoeken zeg pff.
Nee, degene die "de wereld willen gaan rondreizen" lach ik dan ook hard uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
Bestaan er eigenlijk nog vrouwen die niet de wereld rondreizen of thuis met een wijntje op de bank zitten
Originaliteit is echt ver te zoeken zeg pff.
Nouja 't is gewoon even een frustratie die ik van me af moet gooienquote:
Volgens een Spotify medewerker komt het omdat mijn IP adres niet in de geo-location database staat.quote:
Ah zo, tja weinig origineel inderdaad.. Waar zijn de gamende vrouwen?!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't is gewoon even een frustratie die ik van me af moet gooien
Echt een verhaal zit er ook weer niet achter.... maar vrouwen nemen over het algemeen niet echt de moeite voor een leuke en originele tekst ben ik ondertussen achter. En ach, dat hoeven ze ook niet, want ze krijgen toch wel genoeg hitsige kerels in hun mailboxen met alleen een foto'tje
Vraag of Charmed nog vriendinnen heeft die gamen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah zo, tja weinig origineel inderdaad.. Waar zijn de gamende vrouwen?!
Zeer zeldzaam. Ben er wel 1 of 2 tegengekomen hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Die moet je hebben! Gamende vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeer zeldzaam. Ben er wel 1 of 2 tegengekomen hoor.
Sjah! En als ze dan ook nog met lego spelen is het helemaal dubbel raakquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag of Charmed nog vriendinnen heeft die gamen.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.
De vrouwen die volgens eigen zeggen "gamen" spelen vaak een paar spelletjes op de wiiquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeer zeldzaam. Ben er wel 1 of 2 tegengekomen hoor.
Deze schroef weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef screwloose het volgende:
[..]
Die moet je hebben! Gamende vrouwen
[..]
Sjah! En als ze dan ook nog met lego spelen is het helemaal dubbel raak
Ja dat fitness spelletje vooralquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De vrouwen die volgens eigen zeggen "gamen" spelen vaak een paar spelletjes op de wii
Mijn meisje is een gamenerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vrouwen die Wii Fit een game noemen..quote:
Ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De vrouwen die volgens eigen zeggen "gamen" spelen vaak een paar spelletjes op de wii
Jij bent al getrouwd toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet
XboxGears of war
Call of Duty
True, maar fitte vrouwen is goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vrouwen die Wii Fit een game noemen..
Als iemand haar kan overhalen, ben jij het.quote:
Neenquote:
Dan moet je met haar gaan spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet
XboxGears of war
Call of Duty
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True, maar fitte vrouwen is goed.
[..]
Als iemand haar kan overhalen, ben jij het.
Fitte vrouwen heeft wel een voordeel die houdt het langer volquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Fitte vrouwen hoeven van mij niet zo trouwens. Geef mij maar welgevormd ipv afgetraind.
Ik moet altijd al het werk doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fitte vrouwen heeft wel een voordeel die houdt het langer vol
Ja dat dan weer welquote:
Speel ik ook allemaalquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen
[..]
Dan moet je met haar gaan spelenAssasins Creed. Batman: Arkham City. Left4Dead
![]()
En dan zegt ze tegen mij dat ik gewelddadige films kijk
Doe je het foutquote:
Nou vertel ons eens jouw ervaring over hoe jij finaal bent afgewerkt door een vrouw dan.quote:
Neequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou vertel ons eens jouw ervaring over hoe jij finaal bent afgewerkt door een vrouw dan.
Wij weten ook wel dat het nooit is gebeurd hoorquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wij weten ook wel dat het nooit is gebeurd hoor
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]weet jij dat maar ondertussen denk ik wel beter
quote:
Jonge ik kan geen wijven krijgen daar ben ik veeuulll te lelijk voor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Spytoolen dan kom je vanzelf wel wat tegen![]()
En maagd hoeveel ervaring heb jij?
Als zelf mij het gelukt is om er eentje te versieren dan kan iedereen hetquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jonge ik kan geen wijven krijgen daar ben ik veeuulll te lelijk voor.
Wordt wel moeilijker naarmate je ouder wordt. Wat Tangle zei, op een gegeven moment zijn alleen nog maar de kliekjes overquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zelf mij het gelukt is om er eentje te versieren dan kan iedereen het
Kliekjes kunnen ook lekker zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wordt wel moeilijker naarmate je ouder wordt. Wat Tangle zei, op een gegeven moment zijn alleen nog maar de kliekjes over
eh....ja. met de nadruk op "kunnen"quote:
Ja dat is een nadeel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
eh....ja. met de nadruk op "kunnen"
en op mijn leeftijd is er nog een probleem wat vrouwen betreft.
Hun kroost
En 't gezeik over de vader![]()
![]()
Echt, vrouwen met kinderen zijn natuurlijk even leuk als zonder, alleen jammer van die kinderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?Misschien dat het anders is als je een op een met kind om gaatquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, vrouwen met kinderen zijn natuurlijk even leuk als zonder, alleen jammer van die kinderen.
Ik heb echt niks met kinderen, nooit gehad ook.
Ik heb ooit met kinderen gewerkt als vrijwilliger. Nou, was wel leuk en aardig en zo, maar tis totaal niet mijn passie.
En kinderen opvoeden al helemaal niet. Liefst werk ik met mensen die voor zichzelf kunnen nadenken.
Heb ik trouwens ook een hekel aan: Mensen die niet voor zichzelf kunnen nadenken14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nah, ik ben niet zo op de 1 op 1 met kinderen. Ik denk gewoon niet zoals zij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
Waar?
[..]
Misschien dat het anders is als je een op een met kind om gaat
Van mij hoeven kinderen ook niet hoor, ik heb er zelf ook niets meequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo op de 1 op 1 met kinderen. Ik denk gewoon niet zoals zij.
En als kind was ik ook al anders dan hun
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind die kleintjes wel tof. Nouja, die van een ander hoefde ik ook niet hele dagen op te voeden denk ik, maar in de toekomst wil ik ze wel van mezelf.
Ach en wie weet tref ik wel iemand die een heel leuk lief kindje heeft en klikt het enorm goed. You never really can tell
quote:
Daar!quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Oei, dan zou ik toch maar homo worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij deze mijn lijstje:
• Leuke uitstraling
• Goed hoofd
• Goede kont
• Gevoel voor humor
[*] Moet niet constant over onzinnige dingen willen praten die mij totaal niet interesseren
• Mag niet gespierder zijn dan ik
Dat is dacht ik ook een episode van friends(?) Seinfeld, dan krijgt die kleine dikke opeens een keilekkere vriendin enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Seinfeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat is dacht ik ook een episode van friends(?), dan krijgt die kleine dikke opeens een keilekkere vriendin enzo.
Ik heb het vanmiddag nog zitten kijken, een stuk van die aflevering.quote:
Nee. Dat is gewoon de gemiddelde seconde bij ons mannenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
ola
sjonge bartje denkt alleen aan tetters en tieten en memmen de laatste dagen. Tijd van de maand?
Ik was het niet gewendquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon de gemiddelde seconde bij ons mannen
Het woord memmen heb ik hier nog nooit genoemd, omdat ik het een lelijk woord vind. En tieten zijn mooiquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
ola
sjonge bartje denkt alleen aan tetters en tieten en memmen de laatste dagen. Tijd van de maand?
ik weet ook niet hoe ik bij memmen komquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het woord memmen heb ik hier nog nooit genoemd, omdat ik het een lelijk woord vind. En tieten zijn mooi
En ja. Maar dat had ik toch al toegegeven?
Maakt niet uit hoe je ze noemt als ik er maar mee mag spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe ik bij memmen kom
Van mij mag je alleen niet met de mijnequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je ze noemt als ik er maar mee mag spelen
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van mij mag je alleen niet met de mijne
Slapen, wat is dat?quote:
quote:
quote:
GMTA+FA = infinitequote:
Je bent er aan toe ja? Een piem0l?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:
piem0ls! Zo,dat moest even gezegd worden
Daar is ze al jaren aan toe volgens mij, maar ze wil er wel een serieuze relatie bij.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar is ze al jaren aan toe volgens mij, maar ze wil er wel een serieuze relatie bij.
Funny because it's true.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar is ze al jaren aan toe volgens mij, maar ze wil er wel een serieuze relatie bij.
Al jaaaren? Hoe oud is ze dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
quote:
bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
En ik geloof dat heloef in mijn droom zat.
Heloef!!! Ik zie een kans voor je!quote:
Van harte.quote:
Nou. neen.quote:
Is ze dik dan?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ze dik dan?
Of geen rood haar uit een pakje?
Twi, ik heb besloten, ik ga mijn Prime annuleren.quote:
na 6 maanden al? Jij hebt ook geen geduld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Twi, ik heb besloten, ik ga mijn Prime annuleren.
Waarschijnlijk met de Infinity weer een poging wagen.
En gefeliciteerd Captain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |