nee, ga vanaf 7 uur luisteren, dat red ik denk ik wel , pizza is bijna op!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Denken dat je binnen 8 minuten terug van de Gamma bent
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alzheimer pilletje vergeten vandaag....?
Is wel realistischerquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ga vanaf 7 uur luisteren, dat red ik denk ik wel , pizza is bijna op!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo ff naar de gamma, maar als ik terug ben zet ik t op!
dacht dat je niet hield van lijstjes...?quote:
Nou, er staat in ieder geval wel advies in dit topic.....quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:25 schreef marbasnarf het volgende:
red t anders niet binnen 8 minuten enzo
Dat soort lijstjes zijn ook totale onzin... en geef nu maar op die schutting komt nooit overeind zonder de help van een man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dacht dat je niet hield van lijstjes...?
vraag straks maar aan de rest, ik ben zo weg... red t anders niet binnen 8 minuten enzo
wie zegt nu weer dak de schutting ga doen vanavond...?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn ook totale onzin... en geef nu maar op die schutting komt nooit overeind zonder de help van een man.
Brrr rare fetish.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wie zegt nu weer dak de schutting ga doen vanavond...?
Oei marbasnarf gaat hosselen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wie zegt nu weer dak de schutting ga doen vanavond...?
nee ik ga kastje in de wc / badkamer ophangen, maar moet ff goede pluggen hebbenquote:
Jammer, ik verwachtte een "I see what you did therequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ik ga kastje in de wc / badkamer ophangen, maar moet ff goede pluggen hebben
lijstjes...... ieeeeewwww!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik verwachtte een "I see what you did there".
Negatief puntje op mijn lijstje, snarf.
trek een duikpak aan en neem een doedelzak mee....!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar snarf nog even, heb je nog wat specifieke puntjes om je zus mee te hosselen???
Wij zijn de enige twee intelligente mensen hier. Misschien moeten wij een keertje daten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Twi wat is dat toch in dit topic het meeste gaat recht over hun hoofd heen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
trek een duikpak aan en neem een doedelzak mee....!
Aan het strandquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee intelligente mensen hier. Misschien moeten wij een keertje daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |