het is grappig om te zien denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Myraela het volgende:
Is het raar om mee te zingen met liedjes in de trein?
Maar minder grappig om te horenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het is grappig om te zien denk ik
SOGquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan je aanwezigheid hier te oordelen gaat het niet zo goed met die zelfstudie
gers pardoel is echt een fucktardquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef twi het volgende:
Zolang het Gers Pardoel maar niet is![]()
De héle foute grap zit nog in m'n hoofd
Beter hou je je bek gewoon in de trein.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Myraela het volgende:
Is het raar om mee te zingen met liedjes in de trein?
Eigenlijk zit ik ook heel braaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter hou je je bek gewoon in de trein.
Dat was DG's humoristische manier om te zeggen dat ik geen flikker uitvoer, snap dat dan. Domme mensen hier zeg, jezus!quote:
Ikquote:
Zelfs met uitleg snap ik er geen kut van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was DG's humoristische manier om te zeggen dat ik geen flikker uitvoer, snap dat dan. Domme mensen hier zeg, jezus!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik
Omdat ik ga rennen in de veronderstelling dat ik dan minder nat wordt ofzo
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was DG's humoristische manier om te zeggen dat ik geen flikker uitvoer, snap dat dan. Domme mensen hier zeg, jezus!
Ze hebben er zelfs een aflevering van Myth Busters aan gewijd.quote:
Dat het niet werkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs een aflevering van Myth Busters aan gewijd.
Ik weet alleen niet meer wat de conclusie daarvan was.
& de TCquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, internet valt telkens weg en dan stopt mn muziek er ook mee.
soms kan dat leuk zijn,niet altijdquote:
Vrouwen.. *zucht*quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij hadook van die mooie krullende wimpers
De dingen waar jullie op letten.quote:
Dit kan heel raar uitgelegd wordenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
the small things make the difference
Je hebt er over nagedacht en wil nog wat bijdragen ????quote:
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hebt er over nagedacht en wil nog wat bijdragen ????
Tragisch he?quote:
Zeg je met andere woorden dat je me beter wil leren kennenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....
Ik wel. Maar niet iets wat je op paiq zou zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....
nee, ik zeg dak je niet kan helpen met je profiel en wel interesse toonde of deze al ingevuld wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zeg je met andere woorden dat je me beter wil leren kennen.
Maar morgen zit ik hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
1st world problem,hoe tragisch
Geen zorgen je maakt nog steeds kans snarf...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik zeg dak je niet kan helpen met je profiel en wel interesse toonde of deze al ingevuld was
Dit is mijn uitzicht:quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar morgen zit ik hier
[ afbeelding ]
![]()
ik maak kans bij jou.... ?!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen zorgen je maakt nog steeds kans snarf...
Ohnoesquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik maak kans bij jou.... ?!
jammer joh... jij niet bij mij
Waar ga je dan voor, Snarfje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Voor een AnalogMan?quote:
moet ik nu iemand beschrijven qua karakter oid...?quote:
Doe eens gek, ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik nu iemand beschrijven qua karakter oid...?
Nee, gewoon namen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik nu iemand beschrijven qua karakter oid...?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Doe eens gek, ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:
ghehe... eh, mja best lastigquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Doe eens gek, ben wel benieuwd eigenlijk.
Hoe kan dat je zei daarnet nog dat je niets van me af wistquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over een jaar of 2quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
Zit voor de grap eens te kijken wat m'n definitieve rangposities waren om te huren via de woningbouw.
104
98
90
Zou ik hier ooit nog weg komen?
ik vind jou niet gezellig en spontaan overkomen, en zoals je leest is dat wel een vereiste voor mij..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe kan dat je zei daarnet nog dat je niets van me af wist.
Pfff ben er bang voor ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over een jaar of 2![]()
ik heb bijna 4 jaar erover gedaan om te kunnen verhuizen
Valt nog mee dit eisenlijstje. Het is dat ik een schurfthekel aan honden hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe... eh, mja best lastig
- zoiezo "lief" ... geen macho oid
- sociaal (spontaan, gezellig, makkelijk mee kunnen kletsen en lachen)
- houden van gezellig eten en drinken (hoeft echt niet uit eten, maar wel dat lekker koken en lang aan tafel enzo)
- mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren
- niet alcohol of gameverslaafd (ook niet agressief) --> logisch
en natuurlijk : betrouwbaar, eerlijk,
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe... eh, mja best lastig
- zoiezo "lief" ... geen macho oid check
- sociaal (spontaan, gezellig, makkelijk mee kunnen kletsen en lachen) check
- houden van gezellig eten en drinken (hoeft echt niet uit eten, maar wel dat lekker koken en lang aan tafel enzo) check
- mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren
- niet alcohol of gameverslaafd (ook niet agressief) --> logischcheck
en natuurlijk : betrouwbaar, eerlijk, check
Ik ben gek op hondenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt nog mee dit eisenlijstje. Het is dat ik een schurfthekel aan honden heb
Ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt nog mee dit eisenlijstje. Het is dat ik een schurfthekel aan honden heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |