soms kan dat leuk zijn,niet altijdquote:
Vrouwen.. *zucht*quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij hadook van die mooie krullende wimpers
De dingen waar jullie op letten.quote:
Dit kan heel raar uitgelegd wordenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
the small things make the difference
Je hebt er over nagedacht en wil nog wat bijdragen ????quote:
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hebt er over nagedacht en wil nog wat bijdragen ????
Tragisch he?quote:
Zeg je met andere woorden dat je me beter wil leren kennenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....
Ik wel. Maar niet iets wat je op paiq zou zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, je bent niet echt open over je persoontje, dus zou serieus geen karaktereigenschap van je kunnen noemen....
nee, ik zeg dak je niet kan helpen met je profiel en wel interesse toonde of deze al ingevuld wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zeg je met andere woorden dat je me beter wil leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |