Ik was het niet gewendquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon de gemiddelde seconde bij ons mannen
Het woord memmen heb ik hier nog nooit genoemd, omdat ik het een lelijk woord vind. En tieten zijn mooiquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
ola
sjonge bartje denkt alleen aan tetters en tieten en memmen de laatste dagen. Tijd van de maand?
ik weet ook niet hoe ik bij memmen komquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het woord memmen heb ik hier nog nooit genoemd, omdat ik het een lelijk woord vind. En tieten zijn mooi
En ja. Maar dat had ik toch al toegegeven?
Maakt niet uit hoe je ze noemt als ik er maar mee mag spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe ik bij memmen kom
Van mij mag je alleen niet met de mijnequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je ze noemt als ik er maar mee mag spelen
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van mij mag je alleen niet met de mijne
Slapen, wat is dat?quote:
quote:
quote:
GMTA+FA = infinitequote:
Je bent er aan toe ja? Een piem0l?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:
piem0ls! Zo,dat moest even gezegd worden
Daar is ze al jaren aan toe volgens mij, maar ze wil er wel een serieuze relatie bij.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar is ze al jaren aan toe volgens mij, maar ze wil er wel een serieuze relatie bij.
Funny because it's true.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar is ze al jaren aan toe volgens mij, maar ze wil er wel een serieuze relatie bij.
Al jaaaren? Hoe oud is ze dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:06 schreef Tangledup het volgende:
[..]
quote:
bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
En ik geloof dat heloef in mijn droom zat.
Heloef!!! Ik zie een kans voor je!quote:
Van harte.quote:
Nou. neen.quote:
Is ze dik dan?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ze dik dan?
Of geen rood haar uit een pakje?
Twi, ik heb besloten, ik ga mijn Prime annuleren.quote:
na 6 maanden al? Jij hebt ook geen geduld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Twi, ik heb besloten, ik ga mijn Prime annuleren.
Waarschijnlijk met de Infinity weer een poging wagen.
En gefeliciteerd Captain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |