quote:
Jonge ik kan geen wijven krijgen daar ben ik veeuulll te lelijk voor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Spytoolen dan kom je vanzelf wel wat tegen![]()
En maagd hoeveel ervaring heb jij?
Als zelf mij het gelukt is om er eentje te versieren dan kan iedereen hetquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jonge ik kan geen wijven krijgen daar ben ik veeuulll te lelijk voor.
Wordt wel moeilijker naarmate je ouder wordt. Wat Tangle zei, op een gegeven moment zijn alleen nog maar de kliekjes overquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zelf mij het gelukt is om er eentje te versieren dan kan iedereen het
Kliekjes kunnen ook lekker zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wordt wel moeilijker naarmate je ouder wordt. Wat Tangle zei, op een gegeven moment zijn alleen nog maar de kliekjes over
eh....ja. met de nadruk op "kunnen"quote:
Ja dat is een nadeel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
eh....ja. met de nadruk op "kunnen"
en op mijn leeftijd is er nog een probleem wat vrouwen betreft.
Hun kroost
En 't gezeik over de vader![]()
![]()
Echt, vrouwen met kinderen zijn natuurlijk even leuk als zonder, alleen jammer van die kinderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?Misschien dat het anders is als je een op een met kind om gaatquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, vrouwen met kinderen zijn natuurlijk even leuk als zonder, alleen jammer van die kinderen.
Ik heb echt niks met kinderen, nooit gehad ook.
Ik heb ooit met kinderen gewerkt als vrijwilliger. Nou, was wel leuk en aardig en zo, maar tis totaal niet mijn passie.
En kinderen opvoeden al helemaal niet. Liefst werk ik met mensen die voor zichzelf kunnen nadenken.
Heb ik trouwens ook een hekel aan: Mensen die niet voor zichzelf kunnen nadenken14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nah, ik ben niet zo op de 1 op 1 met kinderen. Ik denk gewoon niet zoals zij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
Waar?
[..]
Misschien dat het anders is als je een op een met kind om gaat
Van mij hoeven kinderen ook niet hoor, ik heb er zelf ook niets meequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo op de 1 op 1 met kinderen. Ik denk gewoon niet zoals zij.
En als kind was ik ook al anders dan hun
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind die kleintjes wel tof. Nouja, die van een ander hoefde ik ook niet hele dagen op te voeden denk ik, maar in de toekomst wil ik ze wel van mezelf.
Ach en wie weet tref ik wel iemand die een heel leuk lief kindje heeft en klikt het enorm goed. You never really can tell
quote:
Daar!quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
lijstjes zijn de vrouwen variant van fantaseren
jullie denken af en toe aan een chick met mega tieten die jullie wel wil en dan op vuige manieren
vrouwen denken aan een kerel die én stoer is én lief etc
Oei, dan zou ik toch maar homo worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij deze mijn lijstje:
• Leuke uitstraling
• Goed hoofd
• Goede kont
• Gevoel voor humor
[*] Moet niet constant over onzinnige dingen willen praten die mij totaal niet interesseren
• Mag niet gespierder zijn dan ik
Dat is dacht ik ook een episode van friends(?) Seinfeld, dan krijgt die kleine dikke opeens een keilekkere vriendin enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij gewoon exact t tegengestelde doet van wat je hier op t forum rondblert dan komt t misschien nog goed
Seinfeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat is dacht ik ook een episode van friends(?), dan krijgt die kleine dikke opeens een keilekkere vriendin enzo.
Ik heb het vanmiddag nog zitten kijken, een stuk van die aflevering.quote:
Nee. Dat is gewoon de gemiddelde seconde bij ons mannenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
ola
sjonge bartje denkt alleen aan tetters en tieten en memmen de laatste dagen. Tijd van de maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |