Ja soms welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahaha niet constant.... soms mag wel...?
als ze het maar zachtjes doet (en in de schuur)quote:
Vraag er nou niet naar, zodadelijk reageert hij erop en ik heb nog niet gegetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das jouw eisen lijstje...?
soepel, blond en non stop in bikini...?
of neem je ook genoegen met een zeekoe met een behaarde rug in tuinbroek?
Mannen die zich niet in mijn lijstje kunnen vinden voor minstens 4/6 puntenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Maar stiekem kan ik me er wel in vinden, in dat lijstje
Nee, dat is een hint om ' - mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren' ook een check te laten zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das jouw eisen lijstje...?
soepel, blond en non stop in bikini...?
Ja maar dat moet jij doen ventquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, dat is een hint om ' - mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren' ook een check te laten zijn.
Tis ook geen serieuze opmerkingquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:16 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
[..]
haar inruilen?
het is een mens geen auto
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:16 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
[..]
haar inruilen?
het is een mens geen auto
Ja, als ik em niet gemaakt had dan had jij het wel gedaan, wist het gewoon het moment dat ik het zag staanquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had mij hem dan laten maken dan was die wellicht wel serieus geweest
als jij gewoon exact t tegengestelde doet van wat je hier op t forum rondblert dan komt t misschien nog goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar snarf heb je nog tips, hoe kan ik het beste al die vrouwen versieren???
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij gewoon exact t tegengestelde doet van wat je hier op t forum rondblert dan komt t misschien nog goed
ik ga zo ff naar de gamma, maar als ik terug ben zet ik t op!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
Let's get Spanish op radio 49!!! Luister van 18:30 - 20:00 uur naar DJ Faithy op Radio 49!
Wat doe ik hier dan allemaal op t forumquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jij gewoon exact t tegengestelde doet van wat je hier op t forum rondblert dan komt t misschien nog goed
alzheimer pilletje vergeten vandaag....?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat doe ik hier dan allemaal op t forum.
Denken dat je binnen 8 minuten terug van de Gamma bentquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo ff naar de gamma, maar als ik terug ben zet ik t op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |