ohja.. aanvulling:quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe... eh, mja best lastig
- zoiezo "lief" ... geen macho oid
- sociaal (spontaan, gezellig, makkelijk mee kunnen kletsen en lachen)
- houden van gezellig eten en drinken (hoeft echt niet uit eten, maar wel dat lekker koken en lang aan tafel enzo)
- mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren
- niet alcohol of gameverslaafd (ook niet agressief) --> logisch
en natuurlijk : betrouwbaar, eerlijk,
tis niet dak dat lijstje afvink als ik leuke jongen tegen kom... er werd naar gevraagd net, dus wilde best even delen wat ik belangrijk vindquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed lijstjes in je hoofd hebben wat nutteloos zeg.
Dat lijstje valt best mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe... eh, mja best lastig
- zoiezo "lief" ... geen macho oid
- sociaal (spontaan, gezellig, makkelijk mee kunnen kletsen en lachen)
- houden van gezellig eten en drinken (hoeft echt niet uit eten, maar wel dat lekker koken en lang aan tafel enzo)
- mn honden (en alle tijd die ik eraan besteed) accepteren
- niet alcohol of gameverslaafd (ook niet agressief) --> logisch
en natuurlijk : betrouwbaar, eerlijk,
Als je het lijstje niet afvinkt wat heeft het lijstje dan voor nut??quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis niet dak dat lijstje afvink als ik leuke jongen tegen kom... er werd naar gevraagd net, dus wilde best even delen wat ik belangrijk vind
omdat er net naar gevraagd werd, dat zeg ik net....quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je het lijstje niet afvinkt wat heeft het lijstje dan voor nut??
Iedereen heeft lijstjes wat dat betreft. Er rigide aan vast houden, dat is nutteloos.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Mwah, in mijn geval is het ook belangrijk dat mijn vriendin met bepaalde dingen om kan gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Denken dat dat een fantasie isquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
lijstjes zijn de vrouwen variant van fantaseren
jullie denken af en toe aan een chick met mega tieten die jullie wel wil en dan op vuige manieren
vrouwen denken aan een kerel die én stoer is én lief etc
juist... bij elke relatie kom je gewoon achter een paar puntjes die voor jou belangrijk zijn en die "fout" wil je niet nog een keer maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mwah, in mijn geval is het ook belangrijk dat mijn vriendin met bepaalde dingen om kan gaan.
Als ze bijvoorbeeld totaal niet van rock of alternatieve muziek zou houden, dan wordt ze gillend gek als ze met mij onder 1 dak moet leven. Muziek is heel belangrijk voor mij en ik luister er dan ook graag naar.
En ze zal ook van honden moeten houden, want het idee dat ik nooit meer een hond in huis zou mogen halen zou ik ook te beperkend vinden.
Zo zijn er nog wel meer dingen
Je kunt er ook makkelijk een verhaaltje van maken, dan klinkt het al minder lijst achtig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je het lijstje niet afvinkt wat heeft het lijstje dan voor nut??
Je hoeft er alleen nog maar de juiste man bij te zoeken niet waar, leven de romantiek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist... bij elke relatie kom je gewoon achter een paar puntjes die voor jou belangrijk zijn en die "fout" wil je niet nog een keer maken.
Hmmm...das niet echt mijn fantasie hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
lijstjes zijn de vrouwen variant van fantaseren
jullie denken af en toe aan een chick met mega tieten die jullie wel wil en dan op vuige manieren
vrouwen denken aan een kerel die én stoer is én lief etc
wat dan wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...das niet echt mijn fantasie hoor
ghehehehehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij deze mijn lijstje:
• Leuke uitstraling
• Goed hoofd
• Goede kont
• Gevoel voor humor
[*] Mag niet gespierder zijn dan ik
hahahaha niet constant.... soms mag wel...?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]![]()
Zie edit trouwens, bedacht me er ineens nog 1
Das onbelangrijk.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]![]()
Zie edit trouwens, bedacht me er ineens nog 1
das jouw eisen lijstje...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |