Omdat ik jou ook al succes heb gewenst.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom succes?
Jullie winnen toch wel gewoon
Succes heeft voor mij een andere betekenis denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik jou ook al succes heb gewenst.
En ik wil wel dat mijn homies een mooie wedstrijd hebben.
Ach ja, Feyenoord en succes gaan niet zo lekker samen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Succes heeft voor mij een andere betekenis denk ik
ja of ze moeten even 22 doelpunten scoren in 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Voetbaljammer dat Feyenoord geen kampioen meer kan worden
Niemand had verwacht dat Feyenoord tweede zou staan, ik vind het een hele prestatie en er is voor mij maar 1 winnaar en dat is Feyenoordquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, Feyenoord en succes gaan niet zo lekker samen.
Tevreden zijn met een tweede plek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat Feyenoord tweede zou staan, ik vind het een hele prestatie en er is voor mij maar 1 winnaar en dat is Feyenoord
Totaal niet verwacht aan het begin van dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daarom, maar Feyenoord heeft het dit seizoen heel goed gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of ze moeten even 22 doelpunten scoren in 2 wedstrijdenEn dan moet ajax nog verliezen
Nee dat zie ik niet gebeuren nee
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tevreden zijn met een tweede plek.
FZ is ook een soort tweede plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Failquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef Tangledup het volgende:
Leuk dat spotify.
Ik denk "ik wil weleens spotify unlimited gaan uitproberen".
Download ik dat programma en wil ik mij aanmelden. Dus ik druk op "sign up" en dan word ik naar de website geleid. Daar krijg ik de melding "Spotify is not available in your country".
Eronder staat dat het wel in Nederland beschikbaar is, maar als ik dan Nederland kies, en dan op aanmelden.. dan springt hij automatisch weer terug naar International en zegt die dat het niet beschikbaar is
Kom maar door met uw verhaal!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
Bestaan er eigenlijk nog vrouwen die niet de wereld rondreizen of thuis met een wijntje op de bank zitten
Originaliteit is echt ver te zoeken zeg pff.
Nee, degene die "de wereld willen gaan rondreizen" lach ik dan ook hard uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
Bestaan er eigenlijk nog vrouwen die niet de wereld rondreizen of thuis met een wijntje op de bank zitten
Originaliteit is echt ver te zoeken zeg pff.
Nouja 't is gewoon even een frustratie die ik van me af moet gooienquote:
Volgens een Spotify medewerker komt het omdat mijn IP adres niet in de geo-location database staat.quote:
Ah zo, tja weinig origineel inderdaad.. Waar zijn de gamende vrouwen?!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't is gewoon even een frustratie die ik van me af moet gooien
Echt een verhaal zit er ook weer niet achter.... maar vrouwen nemen over het algemeen niet echt de moeite voor een leuke en originele tekst ben ik ondertussen achter. En ach, dat hoeven ze ook niet, want ze krijgen toch wel genoeg hitsige kerels in hun mailboxen met alleen een foto'tje
Vraag of Charmed nog vriendinnen heeft die gamen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah zo, tja weinig origineel inderdaad.. Waar zijn de gamende vrouwen?!
Zeer zeldzaam. Ben er wel 1 of 2 tegengekomen hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ah zo, tja weinig origineel inderdaad.. Waar zijn de gamende vrouwen?!
Die moet je hebben! Gamende vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeer zeldzaam. Ben er wel 1 of 2 tegengekomen hoor.
Sjah! En als ze dan ook nog met lego spelen is het helemaal dubbel raakquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag of Charmed nog vriendinnen heeft die gamen.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, maar om maar een voorbeeld te noemen vrouwen die niets anders willen dan reizen en dat ook in hun toekomstige vriend zoeken. Bitch je werkt 49 weken in een jaar. Wil iemand impulsief die niet op de bank gaat zitten en mij meeneemt op avontuur. Bitch ben pas om 8 uur thuis en dan moet ik nog eten. Snap je het idee? Realisme is soms ver te zoeken bij die single ladies, waarschijnlijk zijn ze daarom dan ook nog vrijgezel.
De vrouwen die volgens eigen zeggen "gamen" spelen vaak een paar spelletjes op de wiiquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeer zeldzaam. Ben er wel 1 of 2 tegengekomen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |