En terecht, arrogante dweilquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ronaldo word geboycot hiero.
Dus haal maar weg.
En terecht dus tijd voor een slotje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ronaldo word geboycot hiero.
Dus haal maar weg.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ratnaldo staat voor alles dat voetbal kapot maakt. Arrogant ventje zonder enig plezier in het spel, het enige wat ie wil is rijk worden en handtasjes kopen. Janken, rollen, kaarten aannaaien en vervolgens nooit beslissend zijn in echte wedstrijden.
Messi doet het voor zijn lol, die straalt spelplezier uit, krijgt een schop, staat op en gaat verder met wat ie leuk vindt, voetballen.
Als je Ratnaldo boven Messi verkiest ben je niets beter dan Blatter en de Fifa.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ratnaldo staat voor alles dat voetbal kapot maakt. Arrogant ventje zonder enig plezier in het spel, het enige wat ie wil is rijk worden en handtasjes kopen. Janken, rollen, kaarten aannaaien en vervolgens nooit beslissend zijn in echte wedstrijden.
Messi doet het voor zijn lol, die straalt spelplezier uit, krijgt een schop, staat op en gaat verder met wat ie leuk vindt, voetballen.
Jij bent voor de "schop alles van de tegenpartij maar dood, dan is het een mooie pot" club van Nederland manquote:
Hij gaat Holland hoogstpersoonlijk het EK uitschietenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat ronaldo hard onderuit gehaald word op het EK.
Sinds wanneer zie je hem als het geen madrid vs klein-kutclubje is dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij gaat Holland hoogstpersoonlijk het EK uitschieten
Kan niet met een dubbele beenbreuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij gaat Holland hoogstpersoonlijk het EK uitschieten
Lekker dat kortzichtige VI na praten joh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
En dat is pas begonnen toen Ronaldo zich in Madrid melde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker dat kortzichtige VI na praten joh.![]()
Messi staat ook al meer dan een jaar constant te zeuren op het veld, egoistisch te doen en maakt kaart-handgebaren. En hoezo heeft Ronaldo geen plezier in het spel?
Portugal Spanje laatst. Tegen Barcelona, Bayern, Valencia Sevilla. Hij forceert bijna als enige ietsquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zie je hem als het geen madrid vs klein-kutclubje is dan?.
Oh Barcelona en Bayern zijn kleine kutclubjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zie je hem als het geen madrid vs klein-kutclubje is dan?.
Sinds dat heel de Spaanse liga een kaart vragend kliekje is geworden, op een paar clubs na.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat is pas begonnen toen Ronaldo zich in Madrid melde.
Ebicilio maakt er ook per ongeluk wel eens 3quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh Barcelona en Bayern zijn kleine kutclubjes?Wist ik niet man!
Wij gunnen feyenoord toch ook wel af en toe eens een klein prijsje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef inZanity het volgende:
Kijken of Messi vanavond ook nog lacht als Real met die beker omhoog staat!
Barcelona is gewoon slechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij gunnen feyenoord toch ook wel af en toe eens een klein prijsje?.
Nee slecht. Of kun je niet lezen?quote:
Zo denk ik er precies zo over, als hij meer een metaliteit als Messi zou hebben zou het een topper zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet best dat het een goeie speler is, maar ik mot het ventje gewoon niet.
Real ook, anders hadden ze wel in de finale van de CL gestaan niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee slecht. Of kun je niet lezen?
Barcelona is de afgelopen jaren gewoon tamelijk overschat, dat is dit seizoen wel gebleken.
Barcelona is niet overschatquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barcelona is de afgelopen jaren gewoon tamelijk overschat, dat is dit seizoen wel gebleken.
Ja, dat is idd heel goed geanalyseerd van jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
oh? vertel! ik kijk elke wedstrijd van barca, ik heb het hem 3-4 x zien doen dit seizoen en in zijn hele carriere kan je het nog op 2 handen tellen, bij Ronaldo kan je die 2 handen al volmaken in de gemiddelde wedstrijd. Ronaldo doet het al sinds het begin van zijn carriere continu in 2002-2003. En zocht zelfs de laatste wedstrijd continu opzichtig naar penalties om zijn messi verslaan frustratie te voeden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker dat kortzichtige VI na praten joh.![]()
Messi staat ook al meer dan een jaar constant te zeuren op het veld, egoistisch te doen en maakt kaart-handgebaren. En hoezo heeft Ronaldo geen plezier in het spel?
Ronaldo vraagt amper om kaarten bij de scheids. Hij blijft gefrustreerd op de grond liggen en gaat dom lachen als die een vrije trap niet meekrijgt, dat is iets wezelijks anders dan Messi die gebaartjes gaat maken richting de scheids en zelfs op hem afstormt als die niet lekker in de wedstrijd zit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Serko het volgende:
[..]
oh? vertel! ik kijk elke wedstrijd van barca, ik heb het hem 3-4 x zien doen dit seizoen en in zijn hele carriere kan je het nog op 2 handen tellen, bij Ronaldo kan je die 2 handen al volmaken in de gemiddelde wedstrijd. Ronaldo doet het al sinds het begin van zijn carriere continu in 2002-2003. En zocht zelfs de laatste wedstrijd continu opzichtig naar penalties om zijn messi verslaan frustratie te voeden.
Hou je rustig, inZanity trollt gewoon zoals altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb Messi eigenlijk alleen de laatste 3 wedstrijden met minder lol op het veld zien staan dit seizoen hoor.
Ik heb ook gewoon helemaal niet met die kutclub Madrid, als je 94 miljoen uitgeeft voor 1 speler, dan ben je geen club, dan ben je een debiel marketingbedrijf...
Madrid is het PSV van Spanje.
Nee hoor, zo denkt hij echt, hij is namelijk voor feyenoord en dan heb je niets met het spelletje he?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hou je rustig, inZanity trollt gewoon zoals altijd.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, zo denkt hij echt, hij is namelijk voor feyenoord en dan heb je niets met het spelletje he?.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan niet met een dubbele beenbreuk.
I rest my case againquote:
Het is toch moeilijk te geloven dat iemand Barcelona ´slecht´ vindt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, zo denkt hij echt, hij is namelijk voor feyenoord en dan heb je niets met het spelletje he?.
Hij ziet bij Barca niet wat hij wil zien, schoppen, janken, kaarten vragen, naaien etc, dus ja, hij vind het rare spelletje dat barca speelt iid slechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het is toch moeilijk te geloven dat iemand Barcelona ´slecht´ vindt?
Kijk, ik heb het ook niet met Real Madrid, maar om ze nu slecht te noemen...
En wat heeft een dubbele beenbreuk te maken met het al dan niet snappen van het spelletje?quote:
Sorry, ik was even uit mijn in dit hele topic wel aangehouden serieuze modusquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En wat heeft een dubbele beenbreuk te maken met het al dan niet snappen van het spelletje?
Dat is namelijk maar voor één speler welke een gigantische huilie is.
Dus totaal niet gemist gaat worden.
Wat nog gunstiger is, is dat ze waarschijnlijk op ronaldo na niet echt iemand hebben van die "kwaliteit".
Gelukkig speelt ajax zo verschrikkelijk goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij ziet bij Barca niet wat hij wil zien, schoppen, janken, kaarten vragen, naaien etc, dus ja, hij vind het rare spelletje dat barca speelt iid slecht.
Voor een feyenoorder is een wedstrijd zonder gebroken been bij de tegenstander eigenlijk mislukt.
Wat een onzin. Ga dan op hem persoonlijk in ipv je te verlagen tot het 'jouw club is minder tof dan mijn club'-niveau.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ajax zo verschrikkelijk goed.
Owwww nee, ze worden nu pas kampioen.
Waar als ze gewoon goed hadden gespeeld het al waren geweest.
Het was eigenlijk het hele seizoen volkomen kutquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ajax zo verschrikkelijk goed.
Owwww nee, ze worden nu pas kampioen.
Waar als ze gewoon goed hadden gespeeld het al waren geweest.
HW is eerlijk en mans genoeg om toe te geven als zijn club bagger gespeeld heeft en ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga dan op hem persoonlijk in ipv je te verlagen tot het 'jouw club is minder tof dan mijn club'-niveau.
I knowquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
HW is eerlijk en mans genoeg om toe te geven als zijn club bagger gespeeld heeft en ik ook.
Dus wat dat betreft zit het wel snor.
Alleen dat een Feijenoorder pas tevree is als er poten gebroken zijn klopt niet (meer).
Was alleen ten tijde van John de Wolf.
Mongolen heb je er helaas overal tussen zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Maar dat gaat nog wel op voor een deel van het publiek natuurlijk.
ja, helaas wel, maar ik geloof dat we een beetje offtopic gaan in dit pareltjequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mongolen heb je er helaas overal tussen zitten.
Die nemen het bloed, zweet en tranen heel erg letterlijk....
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, helaas wel, maar ik geloof dat we een beetje offtopic gaan in dit pareltje.
Waarom, we bespreken Breivik en Doutroux toch ook gewoon hier?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
Er heerst nog steeds een boycot op ronaldo.
Een censuurmaatregel voor dat stuk geteisem.
Daarom: Cristiano Ronaldo-censuur op Fok!. Waarom?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, we bespreken Breivik en Doutroux toch ook gewoon hier?.
OK ok, ik sla door.
Oh, hij weer, waanbeelden zijn hip tegenwoordigquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom: Cristiano Ronaldo-censuur op Fok!. Waarom?
True, maar het een heeft niks met het ander te maken plus je zou dat van elke club kan zeggen, op AZ na wellicht, die zaten er gewoon doorheen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
HW is eerlijk en mans genoeg om toe te geven als zijn club bagger gespeeld heeft en ik ook.
Dus wat dat betreft zit het wel snor.
Alleen dat een Feijenoorder pas tevree is als er poten gebroken zijn klopt niet (meer).
Was alleen ten tijde van John de Wolf.
Jij bent goed in clichés man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
The horror.quote:
En waar komen die vandaan?quote:
Wat heeft dat nou met voetbal te maken verder? Het zal me buiten het veld echt worst zijn wat spelers doen..quote:
Hoezo dat nou weer, is gewoon een goed getrainde kerel die een Star Trek teken probeert te doen met z'n hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed argument voor dat 'waarom wordt Ronaldo homo genoemd?'-topic.
Ronaldo natuurlijk, Messi heeft gewoon geluk dat hij een snelle dwerg is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit plaatje zegt toch meer dan genoeg:
[ afbeelding ]
Wie van de 2 heeft er nou meer voetballende kwaliteiten?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos. maar als je het maar vaak genoeg blijft herhalen willen mensen alles wel gaan geloven of niet? Als Xavi en Iniesta zullen eerder om Messi's hulp roepen, net als barca collectief.quote:
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Seedorf 2 dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.
Messi is zonder de aanvoer van zijn hele goede middenvelders nergens. Hem zien spelen in Argentinie is een pracht voorbeeld.
alhoewel Seedorf is goede voetballer is, geef je hem nu iets teveel creditsquote:
Als clubspeler heeft hij zowat gewonnen wat er te winnen valt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
alhoewel Seedorf is goede voetballer is, geef je hem nu iets teveel credits
Klopt maar in het Nederlands elftal heeft hij altijd op een plek gespeeld waar hij moeilijk uit de voeten kwam.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als clubspeler heeft hij zowat gewonnen wat er te winnen valt.
Maar als NL 11tal speler vind ik 'm matig.
Ik dacht dat hij het deed voor 15 miljoen per jaar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
...
....
Waarschijnlijk omdat hij FOK! geen cent kost.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef Roffamannetje het volgende:
Heatwave is echt een kansloos mannetje, hoe kan zo'n mafkees nou mod zijn
Interessant, wie zou er denk je eerder stoppen als het salaris teruggeschroefd zou worden naar ~1 miljoen per jaar, Messi of Ronaldo ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het deed voor 15 miljoen per jaar?
Ik denk dat beide snel bij een andere club zitten of gaan golfen, zal geen verschil maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Interessant, wie zou er denk je eerder stoppen als het salaris teruggeschroefd zou worden naar ~1 miljoen per jaar, Messi of Ronaldo ?
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemelquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.
Messi is zonder de aanvoer van zijn hele goede middenvelders nergens. Hem zien spelen in Argentinie is een pracht voorbeeld.
Tijdens de Olympische Spelen in 2004 zag je al dat Ronaldo er geen zak van kon, anders hadden ze wel gewonnen van Irak en Costa Rica.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemel
Dat deed Messi 4 jaar later wel wat beter ja, zonder Xavi en Iniesta overigensquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijdens de Olympische Spelen in 2004 zag je al dat Ronaldo er geen zak van kon, anders hadden ze wel gewonnen van Irak en Costa Rica.
De gouden bal zegt imo niet zoveel. Daar moet je ook geschikt voor zijn als voetballer. Al had Balotelli er 60 ingetrapt in Engeland, dan had hij nog dat ding niet gewonnen. Messi is een geknipte speler voor de Gouden Bal en zal hem ook nog vaak winnen. Zeker niet onverdiend, maar zijn karakter en persoonlijkheid speelt daar zéker parte in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo wordt bij Portugal evenhard misbruikt als Messi bij Argentinië, misschien nog wel meer. Portugal speelt 4-5-1 met een zeer verdedigend middenveld en 80 meter verderop enkel Ronaldo die met kick & rush moet worden bereikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemel
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Sja, hier heeft ie toch gewoon gelijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ronaldo: Real Madrid beter dan Barcelona, Cristiano Ronaldo kon het na het behalen van de landstitel met Real Madrid niet nalaten een sneer uit te delen naar aartsrivaal FC Barcelona. „Wij waren beter dan zij”, aldus de Portugese vedette van de 'Koninklijke'
Misbaksel
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, hier heeft ie toch gewoon gelijk?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij blijft een misbaksel![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]Groei op man, echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij blijft een misbaksel
Idd, dat voetbal van barcelona is niet om aan te zien iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:12 schreef FrankRicard het volgende:
Messi is natuurlijk een fantastische speler, jammer dat de rest van van zijn team bij iedere scheet gaat liggen en om een kaart gaat janken waardoor wedstrijden van Barcelona niet om aan te zien zijn. Bij Real is dat natuurlijk net zo erg en ik ben blij dat die 2 teams niet in de finale van de CL staan.
Ik kijk nog liever naar Real Madrid dan naar die vallende 11 in Camp Nou, wat een verschrikking.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat voetbal van barcelona is niet om aan te zien idd.
Wat een bull zeg....
Als ze zich normaal zouden gedragen zou het fantastisch zijn, maar ik kan er echt niet tegen, dat gejank en gezeur de hele tijd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat voetbal van barcelona is niet om aan te zien idd.
Wat een bull zeg....
Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen manquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:38 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Als ze zich normaal zouden gedragen zou het fantastisch zijn, maar ik kan er echt niet tegen, dat gejank en gezeur de hele tijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen man.
Ik kijk zowel Barca als Real en dat valt behoorlijk mee. Het is dat Pedro niet meer zoveel speelt, die kwam dicht in de buurt van Ronaldo's vriendschap met het gras.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen man.
Hoe ben jij ooit mod geworden? Wat een lulkoek en domme tekst manquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo relevant ook, dat ik mod benquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit mod geworden? Wat een lulkoek en domme tekst man
Zo, jij hebt er voor geleerd blijkbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Dejannn het volgende:
Had dat bericht nog niet gelezen. Maar het klinkt als mijn huisgenootjes. Moet je gewoon negeren, zulke mensen hebben bepaalde onverwerkte issue's die ze dan uitwerken via een ongegronde haat richting bv. mensen als Ronaldo (kan ook Bieber zijn, of zelfs een Nadal).
Je hebt dan in ieder geval totaal geen objectief beeld over de gang van zaken
Vind ik wel. Als je ook modereert op deze bevooroordeelde manierquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo relevant ook, dat ik mod ben.
En mijn tekst klopt gewoon, alleen anti-voetbalmensen snappen het gewoon niet.
Als je geen idee hebt hoe het hier werkt moet je misschien niet blind je mening geven? Hintquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als je ook modereert op deze bevooroordeelde manier![]()
Jouw tekst klopt niet. Wil je voorbeelden of liever niet?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je geen idee hebt hoe het hier werkt moet je misschien niet blind je mening geven? Hint.
Mijn tekst klopt prima, hoef je bij elkaar gesprokkelde flardjes 'bewijs" niet te zien, ik heb Sport 1 en ogen.
Waarom zou ik nu nog een keer precies hetzelfde voor jou nog eens moeten posten dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Goede discussies vallen er te houden met jou. Hint.
Je hoeft niet precies hetzelfde te posten, ik heb het topic gelezen. Maar wat jij in de post schrijft, welke ik gequote heb, is klinkklare onzin. Ik zeg niet dat er op sommige punten een kern van waarheid in zit, maar zoals jij het daar brengt is onzin.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu nog een keer precies hetzelfde voor jou nog eens moeten posten dan?.
Je kan ook gewoon het topic vanaf post 1 lezen.
Goh, wat fijn dat het je goedkeuring weg kan dragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef Dejannn het volgende:
Zelfs een moderator mag best een redelijk (extreme) mening over zulke zaken hebben. Functie staat voor mij daar los van, helemaal op FOK.
Kleine tip wel richting HeatWave: misschien vind je het prettiger tijdens CL wedstrijden van Barca de NOS aan te zetten, iets zegt me dat hun voorkeur en denkbeelden wel op één lijn liggen met die van jou
je ziet zelf echt niet in hoe raar je nu overkomt? Alsof je verplicht bent om maar met iedereen de discussie aan te gaan als je alle argumenten al gebruikt hebt zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hoeft niet precies hetzelfde te posten, ik heb het topic gelezen. Maar wat jij in de post schrijft, welke ik gequote heb, is klinkklare onzin. Ik zeg niet dat er op sommige punten een kern van waarheid in zit, maar zoals jij het daar brengt is onzin.
Prima als je er dan verder niet op in wilt gaan, maar ga dan weg van een forum.
Als je op zo'n manier komt posten mag je wel iets zinnigere argumenten aandragen dan "Ratnaldo is een naar mannetje" en "Ratnaldo duikt ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je ziet zelf echt niet in hoe raar je nu overkomt? Alsof je verplicht bent om maar met iedereen de discussie aan te gaan als je alle argumenten al gebruikt hebt zeg.
Ratnaldo is een naar mannetje, wat moet je er verder nog over zeggen?
Dat heb ik dus allemaal al gedaan, in het begin van het topicquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je op zo'n manier komt posten mag je wel iets zinnigere argumenten aandragen dan "Ratnaldo is een naar mannetje" en "Ratnaldo duikt ook"
Maar okay, dan houden we het hierbij
Dat ziet iedereen. Maar ik denk dat je dat ook op een andere manier kunt bekijken, daarnaast vind ik het ook te verklaren en heb ik hier al meerdere malen gedaan. Sowieso besteed ik echt geen aandacht aan spelers zoals Pepe en Ramos. Ik focus me gewoon op een Özil, Higuain en Benzema, Doen geen vlieg kwaad. En San Iker vind ik een sierraad voor de sport, Granero ook. Je moet niet een heel team over één kam scheren. Daarnaast zou een andere coach zo'n team (type Hiddink, Aragonés, Del Bosque) al veel meer rust in zo'n team brengen. Kijk maar wat Pep voor elkaar heeft gekregen bij Dani Alves, die ging bij Sevilla nog wel eens over de schreef.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat fijn dat het je goedkeuring weg kan dragen.
Nee, ik kijk zelf wel, heb geen commentaar nodig. Ik zie al jaren een frusti Madrid tegen een frivool barca. ja, uiteraard doet elke ploeg wel eens iets irritants, maar Madrid is echt het toppunt.
Nou als dit al aanvallen isquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:13 schreef Dejannn het volgende:
Ik val helemaal niemand aan, daarvoor moet je bij GotenSSJ zijn
wel een mooi lichaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wat een haat zeg. Je bent niet verplicht de wedstrijden van RM/Ronaldo te kijken. Als je hem zo haat, kijk dan niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef HeatWave het volgende:
We hebben een fan!.
Mooie lap tekst, maar totaal onnodig. Het is en zal altijd een aanstellerig, matennaaiend, jankend, onsportief, verwend pestventje blijven.
Dat heeft geen fuck met afgunst te maken, er zijn nog tig miljoen mensen die rijker en knapper zijn dan ik, zal me worst zijn. Hij strijkt echt tegen de haren is van alles wat voetbal mooi maakt.
Snap het dan, hij is gewoon jaloers. Mooi man!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Wat een haat zeg. Je bent niet verplicht de wedstrijden van RM/Ronaldo te kijken. Als je hem zo haat, kijk dan niet.
hahaha jij bent echt een grappenmaker, Messi aansteller noemen. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt !!!! Je doet duidelijk je naam eer aan !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Had dan Messi genomen, Ronaldo is helemaal geen aansteller.
Ik zou eens wat meer Barcelona wedstrijden kijken. Vallen doen ze heel graag die Barcelonaspelertjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef lionella het volgende:
[..]
hahaha jij bent echt een grappenmaker, Messi aansteller noemen. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt !!!! Je doet duidelijk je naam eer aan !!
ach je moest eens weten, ik kijk heel veel Barca. En er zijn er inderdaad een paar die graag snel naar de grond gaan, maar daar is Messi er niet één van !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eens wat meer Barcelona wedstrijden kijken. Vallen doen ze heel graag die Barcelonaspelertjes.
Vrouwen en voetbal. Het blijft apartquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef lionella het volgende:
[..]
ach je moest eens weten, ik kijk heel veel Barca. En er zijn er inderdaad een paar die graag snel naar de grond gaan, maar daar is Messi er niet één van !!
Ze heeft gewoon gelijk.. Messi valt echt niet zo overdreven veel als bijvoorbeeld Alves of Busquets. Zeker aangezien hij ook nog eens veel meer overtredingen tegen krijgt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal. Het blijft apart
Blijkbaar kijk je niet zo vaak. Want Messi maakt ook volop schwalbes en loopt zich ook constant aan te stellen en te janken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef lionella het volgende:
[..]
ach je moest eens weten, ik kijk heel veel Barca. En er zijn er inderdaad een paar die graag snel naar de grond gaan, maar daar is Messi er niet één van !!
Ja dan noem je ook nogal wat op!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk.. Messi valt echt niet zo overdreven veel als bijvoorbeeld Alves of Busquets. Zeker aangezien hij ook nog eens veel meer overtredingen tegen krijgt.
Kom op nou, (C)R(y)naldo is toch een misselijk mannetje, hij kan echt heel goed voetballen hoor maar hij heeft echt een mentaliteits probleem, denkt dat hij god is en als hij maar een klein tikje krijgt gaat hij als de beste acteur tegen de grond,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Blijkbaar kijk je niet zo vaak. Want Messi maakt ook volop schwalbes en loopt zich ook constant aan te stellen en te janken.
Die foto is gewoon nogal misplaatst aangezien Ronaldo zich tegenwoordig vrijwel nooit aanstelt. Ze hadden gewoon beter een (willekeurige) Barcelona speler kunnen nemen die staan immers bekend om hun gejank, en hebben t onderdeel van hun spel gemaakt.
[..]
Ja dan noem je ook nogal wat op!Alves en Busquets steken er zelfs bij Barcelona bovenuit. Maar dat wil nog niet zeggen dat de rest er niet aan doet. Bij Barcelona doen ze bijna zonder uitzondering zo'n beetje allemaal aan mee. Messi net zo goed, al willen Messi-fanboys graag iets anders doen geloven. Ieder ander die weleens een wedstrijd van Barcelona kijkt weet echter beter.
Ik raad je aan om eerst eens een keer gewoon een voetbalwedstrijd te gaan kijken, dan mag je met je mening komen. Je maakt je nu namelijk compleet belachelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kom op nou, (C)R(y)naldo is toch een misselijk mannetje, hij kan echt heel goed voetballen hoor maar hij heeft echt een mentaliteits probleem, denkt dat hij god is en als hij maar een klein tikje krijgt gaat hij als de beste acteur tegen de grond,
Messi voetbalt gewoon en zeikt niet.
Ik volg deze site al een tijdje en ook jouw commentaar steeds op wedstrijden van Barca en Madrid en wat mij vooral opvalt is dat jij totaal blind en doof schijnt te zijn voor alle commentaar op Ronaldo en Madrid in het bijzonder. Jouw haat jegens Barca is volgens mij groter dan jouw zogenaamde liefde voor Madrid. Het commentaar dat jij af en toe post neem ik gewoonweg niet meer serieus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik raad je aan om eerst eens een keer gewoon een voetbalwedstrijd te gaan kijken, dan mag je met je mening komen. Je maakt je nu namelijk compleet belachelijk.
Nu komt er weer een verschrikkelijk lang of kort betoog dat eindigt met :quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:30 schreef lionella het volgende:
[..]
Ik volg deze site al een tijdje en ook jouw commentaar steeds op wedstrijden van Barca en Madrid en wat mij vooral opvalt is dat jij totaal blind en doof schijnt te zijn voor alle commentaar op Ronaldo en Madrid in het bijzonder. Jouw haat jegens Barca is volgens mij groter dan jouw zogenaamde liefde voor Madrid. Het commentaar dat jij af en toe post neem ik gewoonweg niet meer serieus.
Ik lach je echt uit en zoals ik al eerder zei je doet je naam eer aan ! En ik als vrouw kijk weldegelijk heel veel voetbal en niet alleen Barca, dus kom mij maar niets vertellen. En trouwens schaam ik mij als mede-sympathisant van Feyenoord soms voor al het tenenkrommende wat jij hier allemaal uitkraamt.
Echt hé !!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu komt er weer een verschrikkelijk lang of kort betoog dat eindigt met :
* Wat is je punt?
* Je maakt jezelf compleet belachelijk
* Kijk eens een wedstrijd en oordeel dan nogmaals
*
* Begrijp jij het wel?
*
* Ik snap je punt niet helemaal
*![]()
Zoals jij al aangeeft lukt het inZanity niet om ook maar enige objectiviteit te brengen in zijn posts. Kijk ik ben een doorgewinterde fan van Barça, maar ik kan wel degelijk objectief een wedstrijd beoordelen en mijn complimenten uiten richting Real wanneer dat terecht is.quote:
Liefde voor Madrid?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:30 schreef lionella het volgende:
[..]
Ik volg deze site al een tijdje en ook jouw commentaar steeds op wedstrijden van Barca en Madrid en wat mij vooral opvalt is dat jij totaal blind en doof schijnt te zijn voor alle commentaar op Ronaldo en Madrid in het bijzonder. Jouw haat jegens Barca is volgens mij groter dan jouw zogenaamde liefde voor Madrid. Het commentaar dat jij af en toe post neem ik gewoonweg niet meer serieus.
Ik lach je echt uit en zoals ik al eerder zei je doet je naam eer aan ! En ik als vrouw kijk weldegelijk heel veel voetbal en niet alleen Barca, dus kom mij maar niets vertellen. En trouwens schaam ik mij als mede-sympathisant van Feyenoord soms voor al het tenenkrommende wat jij hier allemaal uitkraamt.
Ik geloof oprecht dat ie voor Real is. Het is immers een schitterende club. Maar zijn aversie tegen Barça heeft er zeker wel mee te maken. Het is niet gezond meer wat een afkeer hij tegen Barça heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef mrstylo het volgende:
Komt Inzanity Barca haat, omdat hij voor Real is?
Of komt zijn zijn liefde voor Real, omdat hij Barca haat?
Gelukkig lukt het jou wel om ook maar enige objectiviteit te brengen in je posts. De pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals jij al aangeeft lukt het inZanity niet om ook maar enige objectiviteit te brengen in zijn posts. Kijk ik ben een doorgewinterde fan van Barça, maar ik kan wel degelijk objectief een wedstrijd beoordelen en mijn complimenten uiten richting Real wanneer dat terecht is.
Een inZanity zal áltijd roepen dat het voor Barça niet mogelijk is om eerlijk te spelen, niet aan te stellen, etc. Messi is altijd, nooit kan hij een keer een goed woord over Barça zeggen.
Het is gewoon pure blinde haat tegen een voetbalploeg. En door 500% zijn support aan Real te plakken en CR altijd (vaak terecht) de hemel in te prijzen, botviert ie op die manier ook zijn blinde haat tegen Barça.
Real liefde? Ik vind Real gewoon een prachtige club. Waar ook nog eens een aantal van m'n favoriete spelers spelen. Tevens vind ik (persoonlijk) het een genot om naar te kijken. Ik heb misschien als het om buitenlandse clubs gaat een lichte voorkeur voor Real MAdrid, maar ik heb maar één liefde, en dat is Feyenoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef mrstylo het volgende:
Komt Inzanity Barca haat, omdat hij voor Real is?
Of komt zijn zijn liefde voor Real, omdat hij Barca haat?
Mwoah, dat Messi niet in de buurt komt van de kwaliteiten van Ronaldo wisten we al langer, maar ik schat Ronaldo ook wel wat hoger in dan Ibrahimovic.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef Nober het volgende:
Messi heeft geen concurrentie, Cristiano vs Ibrahimovic vanaf nu.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef Nober het volgende:
Messi heeft geen concurrentie, Cristiano vs Ibrahimovic vanaf nu.
lijkt alsof hij er geen zin hadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
Messi kan er niks van, mist net een penalty tegen Duitsland!
Inderdaad, harde data.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Cijferjournalistiek dan, wat jij wil.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef hmmmz het volgende:
InZanity heeft gelijk. Dat eindeloze ophemelen van Barca en Messi is te treurig voor woorden. Ik zou graag is een keer zien wat Messi allemaal kan wanneer hij in een andere competitie speelt en niet wordt bediend door Xavi en Iniesta. Ronaldo is veel completer als voetballer. Messi heeft zijn dribbel en snelheid aan de bal, Ronaldo heeft de rest. Voor de mensen die Ronaldo een huillie vinden moeten maar is goed kijken naar de wedstrijden van Barca; Zeuren, kaarten vragen, door rollen, schwalbes, schopjes als het niet lekker loopt. Ronaldo heeft een veel betere en professionelere mentaliteit als sportman.
Nee, dat telt niet meequote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef hmmmz het volgende:
Zijn mentaliteit als speler in het veld, niet dat kaarten vragen, door rollen, neemt afstand en relt niet mee.
Nou, wees er trots opquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef hmmmz het volgende:
/care. InZanity en ik begrijpen elkaar.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, wees er trots op. Alsof je je verbonden voelt met Adje
.
je weet dat adje een acteur is he?quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, wees er trots op. Alsof je je verbonden voelt met Adje
.
Leuk dat je Messi en Ronaldo vergelijkt en vervolgens heel Barca er bij haalt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef hmmmz het volgende:
InZanity heeft gelijk. Dat eindeloze ophemelen van Barca en Messi is te treurig voor woorden. Ik zou graag is een keer zien wat Messi allemaal kan wanneer hij in een andere competitie speelt en niet wordt bediend door Xavi en Iniesta. Ronaldo is veel completer als voetballer. Messi heeft zijn dribbel en snelheid aan de bal, Ronaldo heeft de rest. Voor de mensen die Ronaldo een huillie vinden moeten maar is goed kijken naar de wedstrijden van Barca; Zeuren, kaarten vragen, door rollen, schwalbes, schopjes als het niet lekker loopt. Ronaldo heeft een veel betere en professionelere mentaliteit als sportman.
FC Barcelona speelt al 5 jaar lang hetzelfde zielige spelquote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Real Fappers.
De grootste kutclub ter wereld.
Zieligquote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef Paskal het volgende:
[..]
FC Barcelona speelt al 5 jaar lang hetzelfde zielige spel. Janken, janken en nog een janken. Alles wat ze winnen is geweldig!!! Maar wint Real Madrid een jaar later dezelfde prijs boeit het ze niks zogenaamd.
Vorig jaar geen prijzen, nu alweer de supercup verloren van RM, en die 8 punten verschil komen ook helemaal goed!
Meest zielige club van de wereld, FC Barcelona.
Ja echt wel, spelen zonder een echte spits en in het middenveld blijven passen tot je 90 procent balbezit hebtquote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zielig.
Voetbal is met combinaties de bal naar elkaar toespelen, niet je tegenstander opzoeken, een adem in je nek voelen en janken als ratnaldo om een penalty.
Ik heb ook het idee dat er veel mensen niet naar barca kijken, wat een huilliesquote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Paskal het volgende:
[..]
Ja echt wel, spelen zonder een echte spits en in het middenveld blijven passen tot je 90 procent balbezit hebt. Vooral als ze 1-0 voorstaan is het drama. Dan kan je net zo goed wegzappen want je weet dat het passen passen en passen wordt.
En wil je voetbal spelen zonder elkaar aan te raken dan ga je maar zaalvoetbal spelen.
En volgens mij kijk jij nooit naar Barcelona, want als iemand goed is in janken van penalty's dan zijn t wel die natte spelers van Uefalona. Sanchez, Villa en Messi ja!
Wel naar ronaldo?, postertje boven het bed, dekbedje?quote:Op maandag 17 september 2012 14:08 schreef Paskal het volgende:
Ik zou ook niet naar Messi willen kijken...
Haha, wel een dekbed! Gebruik t alleen niet. Nog van Manchester United!quote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel naar ronaldo?, postertje boven het bed, dekbedje?
Ja want bij madrid staan geen mensen die messi kunnen bedienenquote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef hmmmz het volgende:
Messi, doet net als de rest van barca daar gewoon gezellig aan mee, het is geen heilige die overal bovenuit stijgt. Al die fanboys hier meteen
Het boeide Real Madrid natuurlijk enorm dat Barcelona grote prijzen won terwijl ze zelf onderuit gingen tegen Alcorcón, Elke club die iets verliest neemt diezelfde houding aan volgens mij, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef Paskal het volgende:
[..]
FC Barcelona speelt al 5 jaar lang hetzelfde zielige spel. Janken, janken en nog een janken. Alles wat ze winnen is geweldig!!! Maar wint Real Madrid een jaar later dezelfde prijs boeit het ze niks zogenaamd.
Vorig jaar geen prijzen, nu alweer de supercup verloren van RM, en die 8 punten verschil komen ook helemaal goed!
Meest zielige club van de wereld, FC Barcelona.
Niet alleen Messi, maar heel Barcelona!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook komend weekend? staan beide kemphanen weer tegenover elkaar en ben ik benieuwt of Messi dan opnieuw triomfantelijk van het veld na 90 minuten loopt.
Toch zet ik mijn geld op Barca, alleen jammer dat Puyol er niet bij is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Zal een boeiende pot worden, paar weken geleden had ik walkover voor Barca gezegd, maar madrid is aardig gaan draaien
Ik denk het ook, die spelen nog steeds zo makkelijk, als ze in vorm zijn tikken ze alles en iedereen weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Toch zet ik mijn geld op Barca, alleen jammer dat Puyol er niet bij is.
Dat klopt, het zal een mooie pot worden zondagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het ook, die spelen nog steeds zo makkelijk, als ze in vorm zijn tikken ze alles en iedereen weg.
Maar het verschil is wel kleiner geworden.
Dat verbaast mij trouwens, dat Messi en Crynaldo zo weinig geblesseerd zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef J2T het volgende:
Beide spelers staan op eenzame hoogte. Iniesta komt in de buurt van deze 2, maar is alleen niet zo constant als Messi en CR7. Plus Andres is erg blessuregevoelig.
Geen flauw idee, maar er zijn tientallen andere goede streams.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef JOHAN410 het volgende:
Wat ik me af vraag is die stream van Unibet een beetje te doen voor het kijken van el classisco vanavond? Heeft iemand daar ervaring mee?
Deze moet weer even gequote worden...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:09 schreef Piye het volgende:
........ Kijk naar Portugal en Argentinie. Ronaldo is dan nog steeds een held terwijl Messi helemaal niet meer zoveel voorstelt.
Was gisteren ook weer niks met Messi bij Argentinië, waarom stellen ze hem nog op?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:09 schreef Piye het volgende:
Ronaldo () is hands down de betere speler en dat zeg ik niet omdat ik het zo een leuke gozer vind. Messi kan mooie acties maken en leuk balletjes intikken. Ronaldo is gewoon all-round de beste. Kijk naar Portugal en Argentinie. Ronaldo is dan nog steeds een held terwijl Messi helemaal niet meer zoveel voorstelt.
Zijn allebei geweldige spelers maar er zijn altijd mensen zoals Piye die menen dat één van de twee er niks van kan, we moeten gewoon blij zijn dat we ze wekelijks zien spelen, ik geniet ervanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:06 schreef Tyron het volgende:
Het zijn gewooon verschillende spelers, Ronaldo heeft veel kracht en traint enorm veel terwijl Messi meer talent heeft en minder hoeft te trainen. Mensen die Ronaldo arrogant vinden zijn dom want hij is altijd als eerst op de training en als laatst weg, hij geeft alles voor zijn sport. Kan mij het schelen of hij met zijn haar bezig is of niet.
Samen de beste dan ?quote:De officiële bevestiging ontbreekt nog, maar diverse buitenlandse media melden dat Rivaldo met Messi en Ronaldo heeft gesproken over hun deelname aan een benefietwedstrijd. De sterspelers van Barcelona en Real zouden positief hebben gereageerd op het voorstel van de Braziliaan, die de droom van veel voetballiefhebbers werkelijkheid wil maken en la Pulga en CR7 in hetzelfde team wil laten spelen.
Het is nog niet bekend wanneer de benefietwedstrijd gespeeld moet worden en wie er allemaal zullen deelnemen aan het duel. Messi en Ronaldo hebben wel al de shirts die zij droegen in el Clásico beschikbaar gesteld voor het goede doel van Rivaldo, die zelf overigens ook nog altijd voetbalt. De voormalig sterspeler van Barcelona, inmiddels veertig jaar, verdient momenteel zijn geld in Angola
Dacht je dat hij erop gerekend had? Dan zit je gewoon voor lul en dat laat hij ook zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
De stemming van CR sloeg snel om na het uitreiken van de Gouden Bal!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het eigenlijk met alles oneens in deze post.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef JaafkeGB het volgende:
Ik PERSOONLIJK kijk liever naar de arrogante ronaldo. dan naar de grijze muis messi
maar met een doelpunten aantal boven de 90 ben je toch echt de beste..
barca blijft KUD, hoe dan ook
Niemand kent hem. Wie zou er geen gekke dingen gaan doen met de druk die er op zijn schouders rust. Het gaat om miljoenen en er kijken miljoenen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk met alles oneens in deze post.
Ik durf zelfs te beginnen dat jij het als feit neerzet dat Ronaldo arrogant is. hoe goed ken jij deze jongen dan ?
Maar als dat ook de reden is dat je liever naar hem "kijkt" is dat prima voor jou hoor
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
Dit toch wel een beetje jammer van Guardiola
Respectloze, arrogante klootzak is die Crynaldo!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Waarom zou Guardiola die gast een hand geven, hij heeft toch niks gemeen met hem?? Pep z'n uitdrukking is ook echt 'ik heb niks met jou te bespreken'.
[ afbeelding ]
Wat een onzin, daar moet hij boven staanquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Waarom zou Guardiola die gast een hand geven, hij heeft toch niks gemeen met hem?? Pep z'n uitdrukking is ook echt 'ik heb niks met jou te bespreken'.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ronaldo, Özil, Aguero, Falcao, Ibrahimovic, V Persie > messi
Guardiola gooit hier die bal toch weg, dat is ook niet echt netjes anders. Daarnaast als je weleens el classico kijkt, Ronaldo bemoeit zich zelden tot nooit met opstootjes en dergelijke.Het is een arrogant kwalletje maar dit filmpje slaat nergens op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Hier heeft Ronaldo overigens gelijk. Kinderachtig gedrag van Guardiola. En daarna blijft hij ook gewoon nog rustig terwijl hij voor niks belaagd wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Tik m aan koning.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier heeft Ronaldo overigens gelijk. Kinderachtig gedrag van Guardiola. En daarna blijft hij ook gewoon nog rustig terwijl hij voor niks belaagd wordt.
Idd, heb Ronaldo nog nooit vies zien natrappen of vooraan zien staan bij een opstootje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Guardiola gooit hier die bal toch weg, dat is ook niet echt netjes anders. Daarnaast als je weleens el classico kijkt, Ronaldo bemoeit zich zelden tot nooit met opstootjes en dergelijke.Het is een arrogant kwalletje maar dit filmpje slaat nergens op.
Hoe kinderachtig kan je zijn, ook die camera mensen, een camera op z'n gezicht, natuurlijk is er teleurstelling, en om screen shots van het meest awkwarde gezicht te zoeken maken moet je wel heel erg kinderachtig zijn... En als je dat ook nog eens op Fb zet... Pleeg dan zelfmoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, Ronaldo is sowieso completer dan Messi.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:31 schreef RetRy32 het volgende:
Een linksmid met een spits (tevens (enige) aanspeelpunt) vergelijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |