quote:
 Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef onlogisch het volgende:
 Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef onlogisch het volgende:[..]
Zoals jij al aangeeft lukt het inZanity niet om ook maar enige objectiviteit te brengen in zijn posts. Kijk ik ben een doorgewinterde fan van Barça, maar ik kan wel degelijk objectief een wedstrijd beoordelen en mijn complimenten uiten richting Real wanneer dat terecht is.
Een inZanity zal 
áltijd roepen dat het voor Barça niet mogelijk is om eerlijk te spelen, niet aan te stellen, etc. Messi is altijd 

, nooit kan hij een keer een goed woord over Barça zeggen.
Het is gewoon pure blinde haat tegen een voetbalploeg. En door 500% zijn support aan Real te plakken en CR altijd (vaak terecht) de hemel in te prijzen, botviert ie op die manier ook zijn blinde haat tegen Barça.
Gelukkig lukt het jou wel om ook maar enige objectiviteit te brengen in je posts. De pot verwijt de ketel... 

Daar komt bij jou geval nog eens bij dat er uit jou toetsenbord werkelijk nog geen één fatsoenlijk argument is gekomen. Verder dan een beetje schreeuwen kom je niet.
Wat valt er voor goeds over Barcelona te zeggen dan? Ik ga niet heel geforceerd iets positiefs over iets of iemand zeggen als ik daar totaal niet achter sta. Mijn mening is, nee sterker nog mijn overtuiging is dat Barcelona het voetbal kapot maakt. Het is toch mijn goed recht om daar voor uit komen? 

quote:
Real liefde? Ik vind Real gewoon een prachtige club. Waar ook nog eens een aantal van m'n favoriete spelers spelen. Tevens vind ik (persoonlijk) het een genot om naar te kijken. Ik heb misschien als het om buitenlandse clubs gaat een lichte voorkeur voor Real MAdrid, maar ik heb maar één liefde, en dat is Feyenoord.
Ik heb daarentegen inderdaad wel een grafhekel aan Barcelona. Echter heeft dat helemaal niets met Real te maken. Mijn haat naar Barcelona komt omdat ik van mening ben dat Barcelona het voetbal kapot maakt. Hun verkapte anti-voetbal, het constante aanstellen, janken, schwalbes maken, kaarten vragen en klagen en zeuren bij de scheidsrechter, de hulp van de scheidsrechter/UEFA/FIFA die ze stelselmatig krijgen. Een combinatie hiervan en het simpele gegeven dat ze daar de meerderheid van hun prijzen door gewonnen hebben de afgelopen jaren maar ook de arrogantie en de hype die er om die hele club hangt en die er voor zorgt dat Barcelona en/of Messi boven alles en iedereen verheven word en de manier waarop Barca fanboys met kritiek en discussie's omgaan namelijk totaal geen objectiviteit, geen nuance, hun waarheid is de waarheid en niks anders dan de waarheid, als je iets kritisch over Barcelona of Messi zegt dan snap je er niks van en heb je geen verstand van voetbal. Op een fatsoenlijke discussie of laat staan een fatsoenlijk argument heb ik een Barca fanboy dan ook zelden (of nooit) kunnen betrappen. De enorme hype en overschatting van dat ploegje en de zwaar overschatte Messi, volslagen belachelijke en lachwekkende termen als: 'beste team allertijden' 'buitenaards' 'beste voetballer ooit' 'beste voetballer van de wereld' 'van een andere planeet' 'mooiste voetbal dat er bestaat' zijn termen waar je de afgelopen jaren mee dood bent gegooid. En dan nog de media die als het gaat om Barcelona en/of Messi maar omgekeerd ook Real en Ronaldo hun objectiviteit compleet uit het oog verliezen en niets anders doen dan Barcelona en Messi ophemelen, en tegelijkertijd alles wat Real en vooral Ronaldo doen belachelijk te maken en ze zwart te maken. Die dingen zorgen ervoor dat ik een enorme afkeer heb naar die club.