Nou als dit al aanvallen isquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:13 schreef Dejannn het volgende:
Ik val helemaal niemand aan, daarvoor moet je bij GotenSSJ zijn
wel een mooi lichaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wat een haat zeg. Je bent niet verplicht de wedstrijden van RM/Ronaldo te kijken. Als je hem zo haat, kijk dan niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef HeatWave het volgende:
We hebben een fan!.
Mooie lap tekst, maar totaal onnodig. Het is en zal altijd een aanstellerig, matennaaiend, jankend, onsportief, verwend pestventje blijven.
Dat heeft geen fuck met afgunst te maken, er zijn nog tig miljoen mensen die rijker en knapper zijn dan ik, zal me worst zijn. Hij strijkt echt tegen de haren is van alles wat voetbal mooi maakt.
Snap het dan, hij is gewoon jaloers. Mooi man!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:45 schreef Hierro het volgende:
[..]
Wat een haat zeg. Je bent niet verplicht de wedstrijden van RM/Ronaldo te kijken. Als je hem zo haat, kijk dan niet.
hahaha jij bent echt een grappenmaker, Messi aansteller noemen. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt !!!! Je doet duidelijk je naam eer aan !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Had dan Messi genomen, Ronaldo is helemaal geen aansteller.
Ik zou eens wat meer Barcelona wedstrijden kijken. Vallen doen ze heel graag die Barcelonaspelertjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef lionella het volgende:
[..]
hahaha jij bent echt een grappenmaker, Messi aansteller noemen. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt !!!! Je doet duidelijk je naam eer aan !!
ach je moest eens weten, ik kijk heel veel Barca. En er zijn er inderdaad een paar die graag snel naar de grond gaan, maar daar is Messi er niet één van !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eens wat meer Barcelona wedstrijden kijken. Vallen doen ze heel graag die Barcelonaspelertjes.
Vrouwen en voetbal. Het blijft apartquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef lionella het volgende:
[..]
ach je moest eens weten, ik kijk heel veel Barca. En er zijn er inderdaad een paar die graag snel naar de grond gaan, maar daar is Messi er niet één van !!
Ze heeft gewoon gelijk.. Messi valt echt niet zo overdreven veel als bijvoorbeeld Alves of Busquets. Zeker aangezien hij ook nog eens veel meer overtredingen tegen krijgt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal. Het blijft apart
Blijkbaar kijk je niet zo vaak. Want Messi maakt ook volop schwalbes en loopt zich ook constant aan te stellen en te janken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:41 schreef lionella het volgende:
[..]
ach je moest eens weten, ik kijk heel veel Barca. En er zijn er inderdaad een paar die graag snel naar de grond gaan, maar daar is Messi er niet één van !!
Ja dan noem je ook nogal wat op!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk.. Messi valt echt niet zo overdreven veel als bijvoorbeeld Alves of Busquets. Zeker aangezien hij ook nog eens veel meer overtredingen tegen krijgt.
Kom op nou, (C)R(y)naldo is toch een misselijk mannetje, hij kan echt heel goed voetballen hoor maar hij heeft echt een mentaliteits probleem, denkt dat hij god is en als hij maar een klein tikje krijgt gaat hij als de beste acteur tegen de grond,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Blijkbaar kijk je niet zo vaak. Want Messi maakt ook volop schwalbes en loopt zich ook constant aan te stellen en te janken.
Die foto is gewoon nogal misplaatst aangezien Ronaldo zich tegenwoordig vrijwel nooit aanstelt. Ze hadden gewoon beter een (willekeurige) Barcelona speler kunnen nemen die staan immers bekend om hun gejank, en hebben t onderdeel van hun spel gemaakt.
[..]
Ja dan noem je ook nogal wat op!Alves en Busquets steken er zelfs bij Barcelona bovenuit. Maar dat wil nog niet zeggen dat de rest er niet aan doet. Bij Barcelona doen ze bijna zonder uitzondering zo'n beetje allemaal aan mee. Messi net zo goed, al willen Messi-fanboys graag iets anders doen geloven. Ieder ander die weleens een wedstrijd van Barcelona kijkt weet echter beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |