Dus in elk topic over een specifieke speler mag er niks over een andere voetballer gezegd worden? En in elk topic over een specifieke club mag niks over een andere club gezegd worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
Omdat het topic over Messi gaat, en niet over Ronaldo.
Simpeler kan ik het niet voor je maken.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
Omdat het topic over Messi gaat, en niet over Ronaldo.
Simpeler kan ik het niet voor je maken.
Nog simpeler,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus in elk topic over een specifieke speler mag er niks over een andere voetballer gezegd worden? En in elk topic over een specifieke club mag niks over een andere club gezegd worden?
Oh, ik dacht VBLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wat is Freggles nou weer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog simpeler,
in een topic over Jip en Janneke ga je het niet 80+ posts over de Freggles hebben nee.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht VBL![]()
Plaatje om post gerelateerd te maken aan topic.Voor we een topic krijgen over Messi-censuur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Zoals ik al geprobeerd heb je uit te leggen via DM gaat het topic over het DOELPUNTERECORD WAT MESSI KAN VERBREKEN. Niet Ronaldo. Als hij iets van een record oid kan verbeteren open je daar een apart topic over. Hoe moeilijk kan het zijn voor je om dit te begrijpen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus in elk topic over een specifieke speler mag er niks over een andere voetballer gezegd worden? En in elk topic over een specifieke club mag niks over een andere club gezegd worden?
Hoe simpeler moet ik het maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is Freggles nou weer?
Overigens geeft het geen antwoord op m'n vraag.
Jamaar...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals ik al geprobeerd heb je uit te leggen via DM gaat het topic over het DOELPUNTERECORD WAT MESSI KAN VERBREKEN. Niet Ronaldo. Als hij iets van een record oid kan verbeteren open je daar een apart topic over. Hoe moeilijk kan het zijn voor je om dit te begrijpen?
Maar als er iemand aangeeft dat Messi de beste is. Mag je daar toch zeker wel tegenin gaan als je het daar niet mee eens bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals ik al geprobeerd heb je uit te leggen via DM gaat het topic over het DOELPUNTERECORD WAT MESSI KAN VERBREKEN. Niet Ronaldo. Als hij iets van een record oid kan verbeteren open je daar een apart topic over. Hoe moeilijk kan het zijn voor je om dit te begrijpen?
Waarom niet? Als iemand beweerd dat rood de mooiste kleur is en jij vindt blauw een veel mooiere kleur dan mag je dat toch zeker wel gewoon zeggen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe simpeler moet ik het maken?
In een topic over rood zet je geen 987986876 posts over blauw.
Zo dan?
Ja. 1 keer en meer niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iemand beweerd dat rood de mooiste kleur is en jij vindt blauw een veel mooiere kleur dan mag je dat toch zeker wel gewoon zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |