Samen de beste dan ?quote:De officiële bevestiging ontbreekt nog, maar diverse buitenlandse media melden dat Rivaldo met Messi en Ronaldo heeft gesproken over hun deelname aan een benefietwedstrijd. De sterspelers van Barcelona en Real zouden positief hebben gereageerd op het voorstel van de Braziliaan, die de droom van veel voetballiefhebbers werkelijkheid wil maken en la Pulga en CR7 in hetzelfde team wil laten spelen.
Het is nog niet bekend wanneer de benefietwedstrijd gespeeld moet worden en wie er allemaal zullen deelnemen aan het duel. Messi en Ronaldo hebben wel al de shirts die zij droegen in el Clásico beschikbaar gesteld voor het goede doel van Rivaldo, die zelf overigens ook nog altijd voetbalt. De voormalig sterspeler van Barcelona, inmiddels veertig jaar, verdient momenteel zijn geld in Angola
Dacht je dat hij erop gerekend had? Dan zit je gewoon voor lul en dat laat hij ook zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
De stemming van CR sloeg snel om na het uitreiken van de Gouden Bal!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het eigenlijk met alles oneens in deze post.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef JaafkeGB het volgende:
Ik PERSOONLIJK kijk liever naar de arrogante ronaldo. dan naar de grijze muis messi
maar met een doelpunten aantal boven de 90 ben je toch echt de beste..
barca blijft KUD, hoe dan ook
Niemand kent hem. Wie zou er geen gekke dingen gaan doen met de druk die er op zijn schouders rust. Het gaat om miljoenen en er kijken miljoenen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk met alles oneens in deze post.
Ik durf zelfs te beginnen dat jij het als feit neerzet dat Ronaldo arrogant is. hoe goed ken jij deze jongen dan ?
Maar als dat ook de reden is dat je liever naar hem "kijkt" is dat prima voor jou hoor
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
Dit toch wel een beetje jammer van Guardiola
Respectloze, arrogante klootzak is die Crynaldo!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Waarom zou Guardiola die gast een hand geven, hij heeft toch niks gemeen met hem?? Pep z'n uitdrukking is ook echt 'ik heb niks met jou te bespreken'.
[ afbeelding ]
Wat een onzin, daar moet hij boven staanquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Waarom zou Guardiola die gast een hand geven, hij heeft toch niks gemeen met hem?? Pep z'n uitdrukking is ook echt 'ik heb niks met jou te bespreken'.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ronaldo, Özil, Aguero, Falcao, Ibrahimovic, V Persie > messi
Guardiola gooit hier die bal toch weg, dat is ook niet echt netjes anders. Daarnaast als je weleens el classico kijkt, Ronaldo bemoeit zich zelden tot nooit met opstootjes en dergelijke.Het is een arrogant kwalletje maar dit filmpje slaat nergens op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Hier heeft Ronaldo overigens gelijk. Kinderachtig gedrag van Guardiola. En daarna blijft hij ook gewoon nog rustig terwijl hij voor niks belaagd wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Tik m aan koning.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier heeft Ronaldo overigens gelijk. Kinderachtig gedrag van Guardiola. En daarna blijft hij ook gewoon nog rustig terwijl hij voor niks belaagd wordt.
Idd, heb Ronaldo nog nooit vies zien natrappen of vooraan zien staan bij een opstootje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Guardiola gooit hier die bal toch weg, dat is ook niet echt netjes anders. Daarnaast als je weleens el classico kijkt, Ronaldo bemoeit zich zelden tot nooit met opstootjes en dergelijke.Het is een arrogant kwalletje maar dit filmpje slaat nergens op.
Hoe kinderachtig kan je zijn, ook die camera mensen, een camera op z'n gezicht, natuurlijk is er teleurstelling, en om screen shots van het meest awkwarde gezicht te zoeken maken moet je wel heel erg kinderachtig zijn... En als je dat ook nog eens op Fb zet... Pleeg dan zelfmoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |