abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111079344
Messi is natuurlijk een fantastische speler, jammer dat de rest van van zijn team bij iedere scheet gaat liggen en om een kaart gaat janken waardoor wedstrijden van Barcelona niet om aan te zien zijn. Bij Real is dat natuurlijk net zo erg en ik ben blij dat die 2 teams niet in de finale van de CL staan.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:15:00 #102
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_111079976
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij blijft een misbaksel ;)
Groei op man, echt.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:35:18 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111080075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:12 schreef FrankRicard het volgende:
Messi is natuurlijk een fantastische speler, jammer dat de rest van van zijn team bij iedere scheet gaat liggen en om een kaart gaat janken waardoor wedstrijden van Barcelona niet om aan te zien zijn. Bij Real is dat natuurlijk net zo erg en ik ben blij dat die 2 teams niet in de finale van de CL staan.
Idd, dat voetbal van barcelona is niet om aan te zien idd :').

Wat een bull zeg....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_111084521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat een bull zeg....
Ik kijk nog liever naar Real Madrid dan naar die vallende 11 in Camp Nou, wat een verschrikking.
pi_111085131
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat een bull zeg....
Als ze zich normaal zouden gedragen zou het fantastisch zijn, maar ik kan er echt niet tegen, dat gejank en gezeur de hele tijd.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:39:28 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111085185
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:38 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Als ze zich normaal zouden gedragen zou het fantastisch zijn, maar ik kan er echt niet tegen, dat gejank en gezeur de hele tijd.
Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen man :').
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 mei 2012 @ 14:40:26 #108
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_111085232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen man :').
_O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_111090694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kijk zowel Barca als Real en dat valt behoorlijk mee. Het is dat Pedro niet meer zoveel speelt, die kwam dicht in de buurt van Ronaldo's vriendschap met het gras.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:45:26 #110
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111090824
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ratnaldo staat voor alles dat voetbal kapot maakt. Arrogant ventje zonder enig plezier in het spel, het enige wat ie wil is rijk worden en handtasjes kopen. Janken, rollen, kaarten aannaaien en vervolgens nooit beslissend zijn in echte wedstrijden.

Messi doet het voor zijn lol, die straalt spelplezier uit, krijgt een schop, staat op en gaat verder met wat ie leuk vindt, voetballen.

Als je Ratnaldo boven Messi verkiest ben je niets beter dan Blatter en de Fifa :').
Hoe ben jij ooit mod geworden? Wat een lulkoek en domme tekst man :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_111091024
Had dat bericht nog niet gelezen. Maar het klinkt als mijn huisgenootjes :P . Moet je gewoon negeren, zulke mensen hebben bepaalde onverwerkte issue's die ze dan uitwerken via een ongegronde haat richting bv. mensen als Ronaldo (kan ook Bieber zijn, of zelfs een Nadal).

Je hebt dan in ieder geval totaal geen objectief beeld over de gang van zaken ;)
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:49:50 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111091029
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hoe ben jij ooit mod geworden? Wat een lulkoek en domme tekst man :')
Zo relevant ook, dat ik mod ben O+.

En mijn tekst klopt gewoon, alleen anti-voetbalmensen snappen het gewoon niet.
Get woke, go broke!
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:51:12 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111091103
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Dejannn het volgende:
Had dat bericht nog niet gelezen. Maar het klinkt als mijn huisgenootjes :P . Moet je gewoon negeren, zulke mensen hebben bepaalde onverwerkte issue's die ze dan uitwerken via een ongegronde haat richting bv. mensen als Ronaldo (kan ook Bieber zijn, of zelfs een Nadal).

Je hebt dan in ieder geval totaal geen objectief beeld over de gang van zaken ;)
Zo, jij hebt er voor geleerd blijkbaar _O-.

Jij mag echt nooit meer ergens iets posten dat je als feit laat overkomen zeg, wat een zelfingenomen bullshit :').
Get woke, go broke!
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:55:03 #114
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111091293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo relevant ook, dat ik mod ben O+.

En mijn tekst klopt gewoon, alleen anti-voetbalmensen snappen het gewoon niet.
Vind ik wel. Als je ook modereert op deze bevooroordeelde manier O+

Jouw tekst klopt niet. Wil je voorbeelden of liever niet?
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:56:28 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111091348
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Vind ik wel. Als je ook modereert op deze bevooroordeelde manier O+

Jouw tekst klopt niet. Wil je voorbeelden of liever niet?
Als je geen idee hebt hoe het hier werkt moet je misschien niet blind je mening geven? Hint :).

Mijn tekst klopt prima, hoef je bij elkaar gesprokkelde flardjes 'bewijs" niet te zien, ik heb Sport 1 en ogen.
Get woke, go broke!
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:56:59 #116
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111091375
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je geen idee hebt hoe het hier werkt moet je misschien niet blind je mening geven? Hint :).

Mijn tekst klopt prima, hoef je bij elkaar gesprokkelde flardjes 'bewijs" niet te zien, ik heb Sport 1 en ogen.
_O- Goede discussies vallen er te houden met jou. Hint.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:58:45 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111091449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

_O- Goede discussies vallen er te houden met jou. Hint.
Waarom zou ik nu nog een keer precies hetzelfde voor jou nog eens moeten posten dan? :).

Je kan ook gewoon het topic vanaf post 1 lezen :).
Get woke, go broke!
pi_111091525
Zelfs een moderator mag best een redelijk (extreme) mening over zulke zaken hebben. Functie staat voor mij daar los van, helemaal op FOK.

Kleine tip wel richting HeatWave: misschien vind je het prettiger tijdens CL wedstrijden van Barca de NOS aan te zetten, iets zegt me dat hun voorkeur en denkbeelden wel op één lijn liggen met die van jou ;)
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:01:08 #119
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111091569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom zou ik nu nog een keer precies hetzelfde voor jou nog eens moeten posten dan? :).

Je kan ook gewoon het topic vanaf post 1 lezen :).
Je hoeft niet precies hetzelfde te posten, ik heb het topic gelezen. Maar wat jij in de post schrijft, welke ik gequote heb, is klinkklare onzin. Ik zeg niet dat er op sommige punten een kern van waarheid in zit, maar zoals jij het daar brengt is onzin.

Prima als je er dan verder niet op in wilt gaan, maar ga dan weg van een forum.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:01:35 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111091594
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef Dejannn het volgende:
Zelfs een moderator mag best een redelijk (extreme) mening over zulke zaken hebben. Functie staat voor mij daar los van, helemaal op FOK.

Kleine tip wel richting HeatWave: misschien vind je het prettiger tijdens CL wedstrijden van Barca de NOS aan te zetten, iets zegt me dat hun voorkeur en denkbeelden wel op één lijn liggen met die van jou ;)
Goh, wat fijn dat het je goedkeuring weg kan dragen :P.

Nee, ik kijk zelf wel, heb geen commentaar nodig. Ik zie al jaren een frusti Madrid tegen een frivool barca. ja, uiteraard doet elke ploeg wel eens iets irritants, maar Madrid is echt het toppunt.
Get woke, go broke!
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:02:41 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111091653
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je hoeft niet precies hetzelfde te posten, ik heb het topic gelezen. Maar wat jij in de post schrijft, welke ik gequote heb, is klinkklare onzin. Ik zeg niet dat er op sommige punten een kern van waarheid in zit, maar zoals jij het daar brengt is onzin.

Prima als je er dan verder niet op in wilt gaan, maar ga dan weg van een forum.
je ziet zelf echt niet in hoe raar je nu overkomt? Alsof je verplicht bent om maar met iedereen de discussie aan te gaan als je alle argumenten al gebruikt hebt zeg.

Ratnaldo is een naar mannetje, wat moet je er verder nog over zeggen?
Get woke, go broke!
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:06:14 #122
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_111091823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je ziet zelf echt niet in hoe raar je nu overkomt? Alsof je verplicht bent om maar met iedereen de discussie aan te gaan als je alle argumenten al gebruikt hebt zeg.

Ratnaldo is een naar mannetje, wat moet je er verder nog over zeggen?
Als je op zo'n manier komt posten mag je wel iets zinnigere argumenten aandragen dan "Ratnaldo is een naar mannetje" en "Ratnaldo duikt ook ;( "

Maar okay, dan houden we het hierbij :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:07:46 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_111091894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Als je op zo'n manier komt posten mag je wel iets zinnigere argumenten aandragen dan "Ratnaldo is een naar mannetje" en "Ratnaldo duikt ook ;( "

Maar okay, dan houden we het hierbij :)
Dat heb ik dus allemaal al gedaan, in het begin van het topic :).
Get woke, go broke!
pi_111092118
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goh, wat fijn dat het je goedkeuring weg kan dragen :P.

Nee, ik kijk zelf wel, heb geen commentaar nodig. Ik zie al jaren een frusti Madrid tegen een frivool barca. ja, uiteraard doet elke ploeg wel eens iets irritants, maar Madrid is echt het toppunt.
Dat ziet iedereen. Maar ik denk dat je dat ook op een andere manier kunt bekijken, daarnaast vind ik het ook te verklaren en heb ik hier al meerdere malen gedaan. Sowieso besteed ik echt geen aandacht aan spelers zoals Pepe en Ramos. Ik focus me gewoon op een Özil, Higuain en Benzema, Doen geen vlieg kwaad. En San Iker vind ik een sierraad voor de sport, Granero ook. Je moet niet een heel team over één kam scheren. Daarnaast zou een andere coach zo'n team (type Hiddink, Aragonés, Del Bosque) al veel meer rust in zo'n team brengen. Kijk maar wat Pep voor elkaar heeft gekregen bij Dani Alves, die ging bij Sevilla nog wel eens over de schreef.

Bij Barca geniet ik van Messi, Xavi en Iniesta en ga ik me ook niet focussen op Busquets en Pedro.

Je doet net of Real uit allemaal schandalige spelers bestaat. Het zijn er misschien drie, vier op de gehele selectie. Valt zeer mee.

Je moet het zelf weten uiteraard, maar vind het soms bijna schrikbarend hoe erg mensen door kunnen drijven in bepaalde haat jegens spelers die ze niet eens persoonlijk kennen. Ik snap dat het hier in Nederland de norm is om voor Barca te zijn en Real niet te mogen (ik wordt zelfs gek aangekeken dat ik voor Valencia ben) maar je kunt er ook een stapje te ver in gaan.

Zo'n post die jij plaatst over Ronaldo raakt in mijn optiek kant nog wal, je komt met allerlei beschuldigen aan die echt nergens op slaan. Grotendeels gefundeerd door haat en afkeer. Ronaldo zijn gedrag is vrij makkelijk doorheen te prikken en te verklaren, dat je je daar überhaupt oprecht druk om gaat maken vind ik al verbazingwekkend. Dat je niet eens zijn naam normaal kunt gebruiken is helemaal kinderlijk gedrag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 17:12:53 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:12:43 #125
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_111092139
Waarom vallen jullie HeatWave zo aan? Hij heeft gewoon gelijk, dat jullie hierover een andere mening hebben is wel duidelijk nu, ieder zijn gedachte en mening toch?

Ik deel de mening met HW, Ratnaldo is gewoon een : aanstellerig, matennaaiend, jankend, onsportief, verwend pestventje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')