quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]Groei op man, echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij blijft een misbaksel
Idd, dat voetbal van barcelona is niet om aan te zien iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:12 schreef FrankRicard het volgende:
Messi is natuurlijk een fantastische speler, jammer dat de rest van van zijn team bij iedere scheet gaat liggen en om een kaart gaat janken waardoor wedstrijden van Barcelona niet om aan te zien zijn. Bij Real is dat natuurlijk net zo erg en ik ben blij dat die 2 teams niet in de finale van de CL staan.
Ik kijk nog liever naar Real Madrid dan naar die vallende 11 in Camp Nou, wat een verschrikking.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat voetbal van barcelona is niet om aan te zien idd.
Wat een bull zeg....
Als ze zich normaal zouden gedragen zou het fantastisch zijn, maar ik kan er echt niet tegen, dat gejank en gezeur de hele tijd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat voetbal van barcelona is niet om aan te zien idd.
Wat een bull zeg....
Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen manquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:38 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Als ze zich normaal zouden gedragen zou het fantastisch zijn, maar ik kan er echt niet tegen, dat gejank en gezeur de hele tijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen man.
Ik kijk zowel Barca als Real en dat valt behoorlijk mee. Het is dat Pedro niet meer zoveel speelt, die kwam dicht in de buurt van Ronaldo's vriendschap met het gras.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen Ratnaldo ligt per wedstrijd meer dan de hele selectie van Barca in een heel seizoen man.
Hoe ben jij ooit mod geworden? Wat een lulkoek en domme tekst manquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ratnaldo staat voor alles dat voetbal kapot maakt. Arrogant ventje zonder enig plezier in het spel, het enige wat ie wil is rijk worden en handtasjes kopen. Janken, rollen, kaarten aannaaien en vervolgens nooit beslissend zijn in echte wedstrijden.
Messi doet het voor zijn lol, die straalt spelplezier uit, krijgt een schop, staat op en gaat verder met wat ie leuk vindt, voetballen.
Als je Ratnaldo boven Messi verkiest ben je niets beter dan Blatter en de Fifa.
Zo relevant ook, dat ik mod benquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit mod geworden? Wat een lulkoek en domme tekst man
Zo, jij hebt er voor geleerd blijkbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Dejannn het volgende:
Had dat bericht nog niet gelezen. Maar het klinkt als mijn huisgenootjes. Moet je gewoon negeren, zulke mensen hebben bepaalde onverwerkte issue's die ze dan uitwerken via een ongegronde haat richting bv. mensen als Ronaldo (kan ook Bieber zijn, of zelfs een Nadal).
Je hebt dan in ieder geval totaal geen objectief beeld over de gang van zaken
Vind ik wel. Als je ook modereert op deze bevooroordeelde manierquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo relevant ook, dat ik mod ben.
En mijn tekst klopt gewoon, alleen anti-voetbalmensen snappen het gewoon niet.
Als je geen idee hebt hoe het hier werkt moet je misschien niet blind je mening geven? Hintquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als je ook modereert op deze bevooroordeelde manier![]()
Jouw tekst klopt niet. Wil je voorbeelden of liever niet?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je geen idee hebt hoe het hier werkt moet je misschien niet blind je mening geven? Hint.
Mijn tekst klopt prima, hoef je bij elkaar gesprokkelde flardjes 'bewijs" niet te zien, ik heb Sport 1 en ogen.
Waarom zou ik nu nog een keer precies hetzelfde voor jou nog eens moeten posten dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Goede discussies vallen er te houden met jou. Hint.
Je hoeft niet precies hetzelfde te posten, ik heb het topic gelezen. Maar wat jij in de post schrijft, welke ik gequote heb, is klinkklare onzin. Ik zeg niet dat er op sommige punten een kern van waarheid in zit, maar zoals jij het daar brengt is onzin.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu nog een keer precies hetzelfde voor jou nog eens moeten posten dan?.
Je kan ook gewoon het topic vanaf post 1 lezen.
Goh, wat fijn dat het je goedkeuring weg kan dragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef Dejannn het volgende:
Zelfs een moderator mag best een redelijk (extreme) mening over zulke zaken hebben. Functie staat voor mij daar los van, helemaal op FOK.
Kleine tip wel richting HeatWave: misschien vind je het prettiger tijdens CL wedstrijden van Barca de NOS aan te zetten, iets zegt me dat hun voorkeur en denkbeelden wel op één lijn liggen met die van jou
je ziet zelf echt niet in hoe raar je nu overkomt? Alsof je verplicht bent om maar met iedereen de discussie aan te gaan als je alle argumenten al gebruikt hebt zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hoeft niet precies hetzelfde te posten, ik heb het topic gelezen. Maar wat jij in de post schrijft, welke ik gequote heb, is klinkklare onzin. Ik zeg niet dat er op sommige punten een kern van waarheid in zit, maar zoals jij het daar brengt is onzin.
Prima als je er dan verder niet op in wilt gaan, maar ga dan weg van een forum.
Als je op zo'n manier komt posten mag je wel iets zinnigere argumenten aandragen dan "Ratnaldo is een naar mannetje" en "Ratnaldo duikt ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je ziet zelf echt niet in hoe raar je nu overkomt? Alsof je verplicht bent om maar met iedereen de discussie aan te gaan als je alle argumenten al gebruikt hebt zeg.
Ratnaldo is een naar mannetje, wat moet je er verder nog over zeggen?
Dat heb ik dus allemaal al gedaan, in het begin van het topicquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je op zo'n manier komt posten mag je wel iets zinnigere argumenten aandragen dan "Ratnaldo is een naar mannetje" en "Ratnaldo duikt ook"
Maar okay, dan houden we het hierbij
Dat ziet iedereen. Maar ik denk dat je dat ook op een andere manier kunt bekijken, daarnaast vind ik het ook te verklaren en heb ik hier al meerdere malen gedaan. Sowieso besteed ik echt geen aandacht aan spelers zoals Pepe en Ramos. Ik focus me gewoon op een Özil, Higuain en Benzema, Doen geen vlieg kwaad. En San Iker vind ik een sierraad voor de sport, Granero ook. Je moet niet een heel team over één kam scheren. Daarnaast zou een andere coach zo'n team (type Hiddink, Aragonés, Del Bosque) al veel meer rust in zo'n team brengen. Kijk maar wat Pep voor elkaar heeft gekregen bij Dani Alves, die ging bij Sevilla nog wel eens over de schreef.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat fijn dat het je goedkeuring weg kan dragen.
Nee, ik kijk zelf wel, heb geen commentaar nodig. Ik zie al jaren een frusti Madrid tegen een frivool barca. ja, uiteraard doet elke ploeg wel eens iets irritants, maar Madrid is echt het toppunt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |