En terecht, arrogante dweilquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ronaldo word geboycot hiero.
Dus haal maar weg.
En terecht dus tijd voor een slotje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ronaldo word geboycot hiero.
Dus haal maar weg.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ratnaldo staat voor alles dat voetbal kapot maakt. Arrogant ventje zonder enig plezier in het spel, het enige wat ie wil is rijk worden en handtasjes kopen. Janken, rollen, kaarten aannaaien en vervolgens nooit beslissend zijn in echte wedstrijden.
Messi doet het voor zijn lol, die straalt spelplezier uit, krijgt een schop, staat op en gaat verder met wat ie leuk vindt, voetballen.
Als je Ratnaldo boven Messi verkiest ben je niets beter dan Blatter en de Fifa.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ratnaldo staat voor alles dat voetbal kapot maakt. Arrogant ventje zonder enig plezier in het spel, het enige wat ie wil is rijk worden en handtasjes kopen. Janken, rollen, kaarten aannaaien en vervolgens nooit beslissend zijn in echte wedstrijden.
Messi doet het voor zijn lol, die straalt spelplezier uit, krijgt een schop, staat op en gaat verder met wat ie leuk vindt, voetballen.
Jij bent voor de "schop alles van de tegenpartij maar dood, dan is het een mooie pot" club van Nederland manquote:
Hij gaat Holland hoogstpersoonlijk het EK uitschietenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat ronaldo hard onderuit gehaald word op het EK.
Sinds wanneer zie je hem als het geen madrid vs klein-kutclubje is dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij gaat Holland hoogstpersoonlijk het EK uitschieten
Kan niet met een dubbele beenbreuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij gaat Holland hoogstpersoonlijk het EK uitschieten
Lekker dat kortzichtige VI na praten joh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
En dat is pas begonnen toen Ronaldo zich in Madrid melde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker dat kortzichtige VI na praten joh.![]()
Messi staat ook al meer dan een jaar constant te zeuren op het veld, egoistisch te doen en maakt kaart-handgebaren. En hoezo heeft Ronaldo geen plezier in het spel?
Portugal Spanje laatst. Tegen Barcelona, Bayern, Valencia Sevilla. Hij forceert bijna als enige ietsquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zie je hem als het geen madrid vs klein-kutclubje is dan?.
Oh Barcelona en Bayern zijn kleine kutclubjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zie je hem als het geen madrid vs klein-kutclubje is dan?.
Sinds dat heel de Spaanse liga een kaart vragend kliekje is geworden, op een paar clubs na.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat is pas begonnen toen Ronaldo zich in Madrid melde.
Ebicilio maakt er ook per ongeluk wel eens 3quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh Barcelona en Bayern zijn kleine kutclubjes?Wist ik niet man!
Wij gunnen feyenoord toch ook wel af en toe eens een klein prijsje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef inZanity het volgende:
Kijken of Messi vanavond ook nog lacht als Real met die beker omhoog staat!
Barcelona is gewoon slechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij gunnen feyenoord toch ook wel af en toe eens een klein prijsje?.
Nee slecht. Of kun je niet lezen?quote:
Zo denk ik er precies zo over, als hij meer een metaliteit als Messi zou hebben zou het een topper zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet best dat het een goeie speler is, maar ik mot het ventje gewoon niet.
Real ook, anders hadden ze wel in de finale van de CL gestaan niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee slecht. Of kun je niet lezen?
Barcelona is de afgelopen jaren gewoon tamelijk overschat, dat is dit seizoen wel gebleken.
Barcelona is niet overschatquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barcelona is de afgelopen jaren gewoon tamelijk overschat, dat is dit seizoen wel gebleken.
Ja, dat is idd heel goed geanalyseerd van jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
oh? vertel! ik kijk elke wedstrijd van barca, ik heb het hem 3-4 x zien doen dit seizoen en in zijn hele carriere kan je het nog op 2 handen tellen, bij Ronaldo kan je die 2 handen al volmaken in de gemiddelde wedstrijd. Ronaldo doet het al sinds het begin van zijn carriere continu in 2002-2003. En zocht zelfs de laatste wedstrijd continu opzichtig naar penalties om zijn messi verslaan frustratie te voeden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker dat kortzichtige VI na praten joh.![]()
Messi staat ook al meer dan een jaar constant te zeuren op het veld, egoistisch te doen en maakt kaart-handgebaren. En hoezo heeft Ronaldo geen plezier in het spel?
Ronaldo vraagt amper om kaarten bij de scheids. Hij blijft gefrustreerd op de grond liggen en gaat dom lachen als die een vrije trap niet meekrijgt, dat is iets wezelijks anders dan Messi die gebaartjes gaat maken richting de scheids en zelfs op hem afstormt als die niet lekker in de wedstrijd zit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Serko het volgende:
[..]
oh? vertel! ik kijk elke wedstrijd van barca, ik heb het hem 3-4 x zien doen dit seizoen en in zijn hele carriere kan je het nog op 2 handen tellen, bij Ronaldo kan je die 2 handen al volmaken in de gemiddelde wedstrijd. Ronaldo doet het al sinds het begin van zijn carriere continu in 2002-2003. En zocht zelfs de laatste wedstrijd continu opzichtig naar penalties om zijn messi verslaan frustratie te voeden.
Hou je rustig, inZanity trollt gewoon zoals altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb Messi eigenlijk alleen de laatste 3 wedstrijden met minder lol op het veld zien staan dit seizoen hoor.
Ik heb ook gewoon helemaal niet met die kutclub Madrid, als je 94 miljoen uitgeeft voor 1 speler, dan ben je geen club, dan ben je een debiel marketingbedrijf...
Madrid is het PSV van Spanje.
Nee hoor, zo denkt hij echt, hij is namelijk voor feyenoord en dan heb je niets met het spelletje he?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hou je rustig, inZanity trollt gewoon zoals altijd.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, zo denkt hij echt, hij is namelijk voor feyenoord en dan heb je niets met het spelletje he?.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan niet met een dubbele beenbreuk.
I rest my case againquote:
Het is toch moeilijk te geloven dat iemand Barcelona ´slecht´ vindt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, zo denkt hij echt, hij is namelijk voor feyenoord en dan heb je niets met het spelletje he?.
Hij ziet bij Barca niet wat hij wil zien, schoppen, janken, kaarten vragen, naaien etc, dus ja, hij vind het rare spelletje dat barca speelt iid slechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het is toch moeilijk te geloven dat iemand Barcelona ´slecht´ vindt?
Kijk, ik heb het ook niet met Real Madrid, maar om ze nu slecht te noemen...
En wat heeft een dubbele beenbreuk te maken met het al dan niet snappen van het spelletje?quote:
Sorry, ik was even uit mijn in dit hele topic wel aangehouden serieuze modusquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En wat heeft een dubbele beenbreuk te maken met het al dan niet snappen van het spelletje?
Dat is namelijk maar voor één speler welke een gigantische huilie is.
Dus totaal niet gemist gaat worden.
Wat nog gunstiger is, is dat ze waarschijnlijk op ronaldo na niet echt iemand hebben van die "kwaliteit".
Gelukkig speelt ajax zo verschrikkelijk goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij ziet bij Barca niet wat hij wil zien, schoppen, janken, kaarten vragen, naaien etc, dus ja, hij vind het rare spelletje dat barca speelt iid slecht.
Voor een feyenoorder is een wedstrijd zonder gebroken been bij de tegenstander eigenlijk mislukt.
Wat een onzin. Ga dan op hem persoonlijk in ipv je te verlagen tot het 'jouw club is minder tof dan mijn club'-niveau.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ajax zo verschrikkelijk goed.
Owwww nee, ze worden nu pas kampioen.
Waar als ze gewoon goed hadden gespeeld het al waren geweest.
Het was eigenlijk het hele seizoen volkomen kutquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ajax zo verschrikkelijk goed.
Owwww nee, ze worden nu pas kampioen.
Waar als ze gewoon goed hadden gespeeld het al waren geweest.
HW is eerlijk en mans genoeg om toe te geven als zijn club bagger gespeeld heeft en ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga dan op hem persoonlijk in ipv je te verlagen tot het 'jouw club is minder tof dan mijn club'-niveau.
I knowquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
HW is eerlijk en mans genoeg om toe te geven als zijn club bagger gespeeld heeft en ik ook.
Dus wat dat betreft zit het wel snor.
Alleen dat een Feijenoorder pas tevree is als er poten gebroken zijn klopt niet (meer).
Was alleen ten tijde van John de Wolf.
Mongolen heb je er helaas overal tussen zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Maar dat gaat nog wel op voor een deel van het publiek natuurlijk.
ja, helaas wel, maar ik geloof dat we een beetje offtopic gaan in dit pareltjequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mongolen heb je er helaas overal tussen zitten.
Die nemen het bloed, zweet en tranen heel erg letterlijk....
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, helaas wel, maar ik geloof dat we een beetje offtopic gaan in dit pareltje.
Waarom, we bespreken Breivik en Doutroux toch ook gewoon hier?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
Er heerst nog steeds een boycot op ronaldo.
Een censuurmaatregel voor dat stuk geteisem.
Daarom: Cristiano Ronaldo-censuur op Fok!. Waarom?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, we bespreken Breivik en Doutroux toch ook gewoon hier?.
OK ok, ik sla door.
Oh, hij weer, waanbeelden zijn hip tegenwoordigquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom: Cristiano Ronaldo-censuur op Fok!. Waarom?
True, maar het een heeft niks met het ander te maken plus je zou dat van elke club kan zeggen, op AZ na wellicht, die zaten er gewoon doorheen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
HW is eerlijk en mans genoeg om toe te geven als zijn club bagger gespeeld heeft en ik ook.
Dus wat dat betreft zit het wel snor.
Alleen dat een Feijenoorder pas tevree is als er poten gebroken zijn klopt niet (meer).
Was alleen ten tijde van John de Wolf.
Jij bent goed in clichés man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
The horror.quote:
En waar komen die vandaan?quote:
Wat heeft dat nou met voetbal te maken verder? Het zal me buiten het veld echt worst zijn wat spelers doen..quote:
Hoezo dat nou weer, is gewoon een goed getrainde kerel die een Star Trek teken probeert te doen met z'n hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed argument voor dat 'waarom wordt Ronaldo homo genoemd?'-topic.
Ronaldo natuurlijk, Messi heeft gewoon geluk dat hij een snelle dwerg is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit plaatje zegt toch meer dan genoeg:
[ afbeelding ]
Wie van de 2 heeft er nou meer voetballende kwaliteiten?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos. maar als je het maar vaak genoeg blijft herhalen willen mensen alles wel gaan geloven of niet? Als Xavi en Iniesta zullen eerder om Messi's hulp roepen, net als barca collectief.quote:
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Seedorf 2 dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.
Messi is zonder de aanvoer van zijn hele goede middenvelders nergens. Hem zien spelen in Argentinie is een pracht voorbeeld.
alhoewel Seedorf is goede voetballer is, geef je hem nu iets teveel creditsquote:
Als clubspeler heeft hij zowat gewonnen wat er te winnen valt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
alhoewel Seedorf is goede voetballer is, geef je hem nu iets teveel credits
Klopt maar in het Nederlands elftal heeft hij altijd op een plek gespeeld waar hij moeilijk uit de voeten kwam.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als clubspeler heeft hij zowat gewonnen wat er te winnen valt.
Maar als NL 11tal speler vind ik 'm matig.
Ik dacht dat hij het deed voor 15 miljoen per jaar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
...
....
Waarschijnlijk omdat hij FOK! geen cent kost.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef Roffamannetje het volgende:
Heatwave is echt een kansloos mannetje, hoe kan zo'n mafkees nou mod zijn
Interessant, wie zou er denk je eerder stoppen als het salaris teruggeschroefd zou worden naar ~1 miljoen per jaar, Messi of Ronaldo ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het deed voor 15 miljoen per jaar?
Ik denk dat beide snel bij een andere club zitten of gaan golfen, zal geen verschil maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Interessant, wie zou er denk je eerder stoppen als het salaris teruggeschroefd zou worden naar ~1 miljoen per jaar, Messi of Ronaldo ?
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemelquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.
Messi is zonder de aanvoer van zijn hele goede middenvelders nergens. Hem zien spelen in Argentinie is een pracht voorbeeld.
Tijdens de Olympische Spelen in 2004 zag je al dat Ronaldo er geen zak van kon, anders hadden ze wel gewonnen van Irak en Costa Rica.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemel
Dat deed Messi 4 jaar later wel wat beter ja, zonder Xavi en Iniesta overigensquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijdens de Olympische Spelen in 2004 zag je al dat Ronaldo er geen zak van kon, anders hadden ze wel gewonnen van Irak en Costa Rica.
De gouden bal zegt imo niet zoveel. Daar moet je ook geschikt voor zijn als voetballer. Al had Balotelli er 60 ingetrapt in Engeland, dan had hij nog dat ding niet gewonnen. Messi is een geknipte speler voor de Gouden Bal en zal hem ook nog vaak winnen. Zeker niet onverdiend, maar zijn karakter en persoonlijkheid speelt daar zéker parte in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo wordt bij Portugal evenhard misbruikt als Messi bij Argentinië, misschien nog wel meer. Portugal speelt 4-5-1 met een zeer verdedigend middenveld en 80 meter verderop enkel Ronaldo die met kick & rush moet worden bereikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemel
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Sja, hier heeft ie toch gewoon gelijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ronaldo: Real Madrid beter dan Barcelona, Cristiano Ronaldo kon het na het behalen van de landstitel met Real Madrid niet nalaten een sneer uit te delen naar aartsrivaal FC Barcelona. „Wij waren beter dan zij”, aldus de Portugese vedette van de 'Koninklijke'
Misbaksel
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, hier heeft ie toch gewoon gelijk?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij blijft een misbaksel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |