Inderdaad, harde data.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Cijferjournalistiek dan, wat jij wil.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef hmmmz het volgende:
InZanity heeft gelijk. Dat eindeloze ophemelen van Barca en Messi is te treurig voor woorden. Ik zou graag is een keer zien wat Messi allemaal kan wanneer hij in een andere competitie speelt en niet wordt bediend door Xavi en Iniesta. Ronaldo is veel completer als voetballer. Messi heeft zijn dribbel en snelheid aan de bal, Ronaldo heeft de rest. Voor de mensen die Ronaldo een huillie vinden moeten maar is goed kijken naar de wedstrijden van Barca; Zeuren, kaarten vragen, door rollen, schwalbes, schopjes als het niet lekker loopt. Ronaldo heeft een veel betere en professionelere mentaliteit als sportman.
Nee, dat telt niet meequote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef hmmmz het volgende:
Zijn mentaliteit als speler in het veld, niet dat kaarten vragen, door rollen, neemt afstand en relt niet mee.
Nou, wees er trots opquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef hmmmz het volgende:
/care. InZanity en ik begrijpen elkaar.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, wees er trots op. Alsof je je verbonden voelt met Adje
.
je weet dat adje een acteur is he?quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, wees er trots op. Alsof je je verbonden voelt met Adje
.
Leuk dat je Messi en Ronaldo vergelijkt en vervolgens heel Barca er bij haalt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef hmmmz het volgende:
InZanity heeft gelijk. Dat eindeloze ophemelen van Barca en Messi is te treurig voor woorden. Ik zou graag is een keer zien wat Messi allemaal kan wanneer hij in een andere competitie speelt en niet wordt bediend door Xavi en Iniesta. Ronaldo is veel completer als voetballer. Messi heeft zijn dribbel en snelheid aan de bal, Ronaldo heeft de rest. Voor de mensen die Ronaldo een huillie vinden moeten maar is goed kijken naar de wedstrijden van Barca; Zeuren, kaarten vragen, door rollen, schwalbes, schopjes als het niet lekker loopt. Ronaldo heeft een veel betere en professionelere mentaliteit als sportman.
FC Barcelona speelt al 5 jaar lang hetzelfde zielige spelquote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Real Fappers.
De grootste kutclub ter wereld.
Zieligquote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef Paskal het volgende:
[..]
FC Barcelona speelt al 5 jaar lang hetzelfde zielige spel. Janken, janken en nog een janken. Alles wat ze winnen is geweldig!!! Maar wint Real Madrid een jaar later dezelfde prijs boeit het ze niks zogenaamd.
Vorig jaar geen prijzen, nu alweer de supercup verloren van RM, en die 8 punten verschil komen ook helemaal goed!
Meest zielige club van de wereld, FC Barcelona.
Ja echt wel, spelen zonder een echte spits en in het middenveld blijven passen tot je 90 procent balbezit hebtquote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zielig.
Voetbal is met combinaties de bal naar elkaar toespelen, niet je tegenstander opzoeken, een adem in je nek voelen en janken als ratnaldo om een penalty.
Ik heb ook het idee dat er veel mensen niet naar barca kijken, wat een huilliesquote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef Paskal het volgende:
[..]
Ja echt wel, spelen zonder een echte spits en in het middenveld blijven passen tot je 90 procent balbezit hebt. Vooral als ze 1-0 voorstaan is het drama. Dan kan je net zo goed wegzappen want je weet dat het passen passen en passen wordt.
En wil je voetbal spelen zonder elkaar aan te raken dan ga je maar zaalvoetbal spelen.
En volgens mij kijk jij nooit naar Barcelona, want als iemand goed is in janken van penalty's dan zijn t wel die natte spelers van Uefalona. Sanchez, Villa en Messi ja!
Wel naar ronaldo?, postertje boven het bed, dekbedje?quote:Op maandag 17 september 2012 14:08 schreef Paskal het volgende:
Ik zou ook niet naar Messi willen kijken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |