Dat Kees geen baan meer heeft.quote:
D66 is toch een partij voor mensen die nergens bij horen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef Hexagon het volgende:
Nu blijkt ze ook nog lid van D66 te zijn en te houden van muziek van The Prodigy en The Chemical brothers.![]()
![]()
Haar achternaam hoort ook nog eens bij het blauwe boekje van patriciers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
D66 is toch een partij voor mensen die nergens bij horen?
Dus waarom upgrade je niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haar achternaam hoort ook nog eens bij het blauwe boekje van patriciers.
Hoeren neuken, nooit meer werken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef JoaC het volgende:
Je hebt van die momenten dat je afvraagt wat je nog doet in dit land, zeker als jongere
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef JoaC het volgende:
Je hebt van die momenten dat je afvraagt wat je nog doet in dit land, zeker als jongere
Ze kan zo in zo'n schrikfilmpje waarbij je een tijdje naar iets zit te kijken en dat dan plots die kop in beeld komt.quote:
Ja het is php.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:45 schreef Hexagon het volgende:
Zeg 99.999 ik neem aan dat jij de voortzetting van een eerdere Fok-user bent?
Wat voor momenten zijn dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef JoaC het volgende:
Hij heeft een goed gesprek gehad met Yvonne en Remlof.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Nadat hij zelfs uit de kroeg is gepermbanned tot mod verheffen?
Nee dat is de laatste die hij kan zijn.
Jawel.quote:
quote:
Als ik 20 jaar jonger was emigreerde ik, sterker nog, ik emigreer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef JoaC het volgende:
Nou en.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar jonger was emigreerde ik, sterker nog, ik emigreer.
Ook daarom; Colombia.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef JoaC het volgende:
Nee, en jou?quote:
Ik ben nergens goed in behalve fok!ken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
Zonder wietpas blowen...
Mooi land. Als je de kans hebt en ergens goed in bent; emigreer!
Scherp Piet. Zo geestig ook.quote:
Had je dat niet al eens eerder gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar jonger was emigreerde ik, sterker nog, ik emigreer.
Vind dat niet mooi op een autoquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
Vanochtend zat ik in de auto en dacht bij mezelf: Hammerite!
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:29 schreef Tem het volgende:
Mensen oreren hier alleen maar. Er worden weinig vragen gesteld.
Dat is alleen maar goed, alleen kan je de bewindslieden die eerst het PVV-beleid nog vurig hebben verdedigd niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef remlof het volgende:
Spies wil ideeën PVV niet meer verdedigen: boerkaverbod in prullenbak
Die club van Wilders staat nu echt volkomen met lege handen. Alles wat ze dachten er te hebben doorgedrukt is nu zo ongeveer teruggedraaid
Tijdens een gesprek met de gemiddelde stemgerechtigde.quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens is het wel heerlijk rustig op de weg, nu Henk & Ingrid op de camping zitten. Kunnen ze daar niet gewoon altijd blijven?
Nee niet echt. Dat was wel erg opportunistisch. En nu nemen ze hetzelfde standpunt in dat de PvdA al voor de vorige verkiezingen in nam: onder geen beding met de PVV in een kabinet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, alleen kan je de bewindslieden die eerst het PVV-beleid nog vurig hebben verdedigd niet meer serieus nemen.
Of doe jij dat wel?
Dat deed ik toch al nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, alleen kan je de bewindslieden die eerst het PVV-beleid nog vurig hebben verdedigd niet meer serieus nemen.
Of doe jij dat wel?
Het was inderdaad een feest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens is het wel heerlijk rustig op de weg, nu Henk & Ingrid op de camping zitten. Kunnen ze daar niet gewoon altijd blijven?
Dus nu is het druk in de straten van Casablanca, Istanboel en Willemstad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het was inderdaad een feest.![]()
Volgens mij is iedereen in R'dam ook terug naar hun eigen land, want zelfs de binnenstad was ook superrustig.
Dank voor dit pareltje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef remlof het volgende:
Goed topic: Mijn mail naar het 4 en 5 mei comite
TS pleit voor herdenking van gevallen Duitsers op 4 mei maar blijkt halverwege het topic zelf uit een familie van landverraders te komen
Zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef remlof het volgende:
Goed topic: Mijn mail naar het 4 en 5 mei comite
TS pleit voor herdenking van gevallen Duitsers op 4 mei maar blijkt halverwege het topic zelf uit een familie van landverraders te komen
Waar is dat topic? Dat wil ik wel eens lezen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk zou ik deze foto in het grote NSB-topic willen posten:
[ afbeelding ]
v_P bedoelt het topic van Psy-freak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is dat topic? Dat wil ik wel eens lezen.
Daarmee doelde ik op de link die jij met ons deelde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is dat topic? Dat wil ik wel eens lezen.
En ik had mijn sollicitatie voor de kledingscops al bijna af om daarna door te stromen naar de moraalpolitie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef 99.999 het volgende:
Een wet die enkel en alleen de burka verbiedt wordt natuurlijk net zo goed door de eerste de beste rechter afgeschoten.
Maar kledingwetten zijn per definitie gedrochten dus mooi dat er een streep door gaat. Dat soort grappen doet men maar in barbaarse staten als Iran.
Dat is inherent aan wetten, die moeten algemeen geldend zijn. Aangezien er maar 150 vrouwen met die krengen rondlopen was het bij voorbaat gedoemd tot falen. En een non-issue, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef Picchia het volgende:
Dat gedoe rond het boerkaverbod is echt om te huilen.
De aanleiding voor de boerka-discussie was een vrouw in een boerka die geen werk kon vinden vanwege haar boerka. De gemeente wilde haar uitkering vanwege gebrek aan inzet stopzetten, maar daar stak de rechter een stokje voor. Later ging de discussie over vrouwenemancipatie, ook een goede rede om de boerka te verbieden.
Nadat de Kamer overtuigd was van de problematiek komen ze met zo'n wangedrocht van een voorstel om alle gezichtsbedekkende kleding te verbieden, om de communicatie te bevorderen of zoiets.Het schiet het doel volledig voorbij, maar goed.
En nu schieten ze dat voorstel af, onder het mom van: de PVV is weg, terwijl dat misbaksel van een voorstel grotendeels gevormd was door henzelf.
Nee hoor, de motivatie is voldoende om een uitzondering op de vrijheid van religie uit het EVRM te kunnen maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef 99.999 het volgende:
Een wet die enkel en alleen de burka verbiedt wordt natuurlijk net zo goed door de eerste de beste rechter afgeschoten.
Rechters die wetten afschieten, dat is nieuw voor mij. Leg eens uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef 99.999 het volgende:
Als jij procentberekingen nog eens uitleggen wil, hmmm?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechters die wetten afschieten, dat is nieuw voor mij. Leg eens uit.
Ik aan facials.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:26 schreef von_Preussen het volgende:
Spontaan moet ik aan fistende fiscalisten denken.
Bereking? Is dat een hamburger?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij procentberekingen nog eens uitleggen wil, hmmm?
Hij is meer van de geimproviseerde aanslagenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:26 schreef von_Preussen het volgende:
Spontaan moet ik aan fistende fiscalisten denken.
Glimlachen en aan de burger denken, Hero is trots op jequote:
Een beetje onzin. De vrijheid van godsdienst maakt juist een uitzondering op algemeen geldende wetten. Dat is de reden waarom een vrouw die solliciteert met een boerka wel een uitkering krijgt zonder gebrek aan inzet te worden verweten en iemand die solliciteert met een bivakmuts niet. En die uitzondering kun je weer rechttrekken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:23 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is inherent aan wetten, die moeten algemeen geldend zijn. Aangezien er maar 150 vrouwen met die krengen rondlopen was het bij voorbaat gedoemd tot falen. En een non-issue, natuurlijk.
Naar welk land vertrek je eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Glimlachen en aan de burger denken, Hero is trots op je
Oh ging het daarom. Goed, dan nog is het een non-issue. Dit soort zaken moeten in veel breder beleid om uitkeringen aan banden te leggen worden opgenomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een beetje onzin. De vrijheid van godsdienst maakt juist een uitzondering op algemeen geldende wetten. Dat is de reden waarom een vrouw die solliciteert met een boerka wel een uitkering krijgt zonder gebrek aan inzet te worden verweten en iemand die solliciteert met een bivakmuts niet. En die uitzondering kun je weer rechttrekken.
Als de BTW van 19 naar 21 procent gaat, hoeveel procent stijgt ie dan?quote:
Mag ik dan mee in je kleine tank?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef von_Preussen het volgende:
Jongens, jongens, jongens, geef elkaar allemaal een kusje en sluit vrede.
Gaat 'ie weer hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als de BTW van 19 naar 21 procent gaat, hoeveel procent stijgt ie dan?
Voor de kansarmen stijgt het met dik 200%. Laat die rijken met hun dikke nekken maar eens betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als de BTW van 19 naar 21 procent gaat, hoeveel procent stijgt ie dan?
Glimlachen en aan de burger denkenquote:
Volgens mij vergeet de Kamer halverwege in de bureaucratische molen waarom ze bepaalde dingen doen. En dan is het achteraf van: oohh eehh wat was het ook alweer.. communicatie bevorderen.. gezichtsbedekkende kleding verbieden..quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef waht het volgende:
[..]
Oh ging het daarom. Goed, dan nog is het een non-issue. Dit soort zaken moeten in veel breder beleid om uitkeringen aan banden te leggen worden opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |