Dat is alleen maar goed, alleen kan je de bewindslieden die eerst het PVV-beleid nog vurig hebben verdedigd niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef remlof het volgende:
Spies wil ideeën PVV niet meer verdedigen: boerkaverbod in prullenbak
Die club van Wilders staat nu echt volkomen met lege handen. Alles wat ze dachten er te hebben doorgedrukt is nu zo ongeveer teruggedraaid
Tijdens een gesprek met de gemiddelde stemgerechtigde.quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens is het wel heerlijk rustig op de weg, nu Henk & Ingrid op de camping zitten. Kunnen ze daar niet gewoon altijd blijven?
Nee niet echt. Dat was wel erg opportunistisch. En nu nemen ze hetzelfde standpunt in dat de PvdA al voor de vorige verkiezingen in nam: onder geen beding met de PVV in een kabinet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, alleen kan je de bewindslieden die eerst het PVV-beleid nog vurig hebben verdedigd niet meer serieus nemen.
Of doe jij dat wel?
Dat deed ik toch al nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, alleen kan je de bewindslieden die eerst het PVV-beleid nog vurig hebben verdedigd niet meer serieus nemen.
Of doe jij dat wel?
Het was inderdaad een feest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens is het wel heerlijk rustig op de weg, nu Henk & Ingrid op de camping zitten. Kunnen ze daar niet gewoon altijd blijven?
Dus nu is het druk in de straten van Casablanca, Istanboel en Willemstad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het was inderdaad een feest.![]()
Volgens mij is iedereen in R'dam ook terug naar hun eigen land, want zelfs de binnenstad was ook superrustig.
Dank voor dit pareltje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef remlof het volgende:
Goed topic: Mijn mail naar het 4 en 5 mei comite
TS pleit voor herdenking van gevallen Duitsers op 4 mei maar blijkt halverwege het topic zelf uit een familie van landverraders te komen
Zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef remlof het volgende:
Goed topic: Mijn mail naar het 4 en 5 mei comite
TS pleit voor herdenking van gevallen Duitsers op 4 mei maar blijkt halverwege het topic zelf uit een familie van landverraders te komen
Waar is dat topic? Dat wil ik wel eens lezen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk zou ik deze foto in het grote NSB-topic willen posten:
[ afbeelding ]
v_P bedoelt het topic van Psy-freak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is dat topic? Dat wil ik wel eens lezen.
Daarmee doelde ik op de link die jij met ons deelde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is dat topic? Dat wil ik wel eens lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |