Als die eiser inderdaad ook zo naar mij was toegekomen had ik ook gezegd stik er maar in. Dit is van mij en je hebt pech.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef padlarf het volgende:
Ik denk dat als die kerel gewoon schappelijk was geweest, dat meneer Hartveld (oid) best een nooddeur in de schutting had willen maken ofzo.
Dat mogen ze niet meer na de uitspraak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef MilaNL het volgende:
Wanneer gaat er nou eens iemand in beroep na zo'n uitspraak?
Denk ik ook. Je kunt zo'n hele gang niet bij je tuin betrekken, dus wat maakt het dan uit of je buren die als achterom gebruiken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef padlarf het volgende:
Ik denk dat als die kerel gewoon schappelijk was geweest, dat meneer Hartveld (oid) best een nooddeur in de schutting had willen maken ofzo.
Eerst was het van hem, daarna was zijn vader nooit bij het kadaster geweest die duidelijk het wel had aangewezen. Toen kwam er nog een vage afspraak waardoor zogenaamd die grond wel van hem was. Toen daar de vloer er uit zakte, kwam hij met het kulargument 'gewoonterecht' aan..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Toad het volgende:
Eiser kwam keer op keer met nieuwe argumenten aan die (achteraf, voor de kijker dan) niet bleken te kloppen.
Jawel je kan de kantonrechter vragen de uitspraak van mr visser te vernietigen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet meer na de uitspraak.
Voor een huisjesmelker was dat andere figuur ook wel snel geïntimideerd. Namelijk door het woordje 'dwangsom'. Wie ziet erop toe dat zijn schutting (of huisje, wat was het) even verplaatst wordt naar de goede plek?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Rens-Reith het volgende:
Maar een dreigbrief? Dan denk ik gelijk aan met de dood bedreigen enzo. Niet juridische taal, dat heet vertellen waar het op staat.
Maar goed de vervelende eiser heeft verloren en daar ben ik blij om.
En als je opgepakt wordt door de politie vanwege stelen van een schutting mag je liegen, maar nu mag je het wel toegeven want dit is maar een civielrechterlijke zaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef Tijn het volgende:
Wel een goeie, gewoon jarenlang de regels overtreden en dan jezelf verdedigen met "ja, ik heb het gewoonterecht gecreëerd". Want zo werkt het, wanneer de wet je niet aanstaat, maak je gewoon je eigen regels
Beetje Margaret Schroeder.......quote:
En dat rare truttige ding dat ze aan had.quote:
Dit:quote:
"RRRrrrrechtstandig!!"quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:04 schreef alors het volgende:
Ik kijk nu die epische van die visser
godver wat een figuur, een hengel op afbetaling
_!!!!
Oh, foutje bedankt (en niet bedekent). Dank je, dat had ik er niet uitgehaaldquote:
En wat weet een Doler van deze zaak?quote:
quote:Rondom Emmeloord zijn in de jaren vijftig, midden in het uitgestrekte polderlandschap, arbeidershuisjes gebouwd. Voor Sjoerd en Margriet wordt hun droom werkelijkheid wanneer zij het middelste huisje in een rijtje van drie kunnen kopen. Zo kan Sjoerd achter zijn huisje ongestoord sleutelen aan zijn zwarte crossmotor. De makelaar belooft bij de koop dat zij recht hebben op een weg achter de huisjes. Maar volgens de buren komt die weg er nooit. Zij willen de herrie van crossende motoren achter hun huis niet. Meester Visser bepaalt of de weg er komt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Midden in de polder en dan nog buren. hoe krijg je het voor elkaar.
Meester Visser en de Paniek in de polderquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
Die titel. Paniek in de polder..
Ze hebben een leuke creatieveling aangenomen voor de titels
Idd gek, alle ruumte doar en dan nog gezeikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Midden in de polder en dan nog buren. hoe krijg je het voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |