In 2008 was het al punten waard. 400, geloof ik, toen GS's nog 1000 waren en Master Series nog 500.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Szura het volgende:
Was "vroeger", dat je er niks voor kreeg meen ik?
Dus iets in waarde achteruit gegaan dit jaar. Nog steeds wel het op 14 na belangrijkste tennistoernooi van het jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In 2008 was het al punten waard. 400, geloof ik, toen GS's nog 1000 waren en Master Series nog 500.
Het feit dat Nalbaldian fav is bij de bookies voor de toernooiwinst, zegt genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:37 schreef Salamando het volgende:
Belgrado is ook wel eenwaard qua lineup
.
Tommy Haas wtfquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef Reya het volgende:
Tsonga is er toch vrij hard afgemept in München.
Leuk dat Haas dit nog kan. Iemand die wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef Reya het volgende:
Tsonga is er toch vrij hard afgemept in München.
Ja, Haas speelde heerlijk. Vooral zijn backhand werkte goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leuk dat Haas dit nog kan. Iemand die wedstrijd gezien?
Heb je dat opgezegd?quote:
Ik heb wel Tennistv, maar daar laten ze estoril niet zien. Wel de andere atp250 toernooien EN bij een masters toernooi heb je beschikking uit 2 á 3 banenquote:
Waaromquote:
Dat vallen ernaquote:
Ook echt zo kijken van 'normaal sla ik hier winners mee, wat is dit'quote:
WTF.quote:
quote:
Ja, hij leeft nog. Ik zie af en toe een tweet van hem voorbijkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Timm-E het volgende:
Weet iemand of Soderling nog leeft? Hij zou al zo vaak z'n rentree gemaakt moeten hebben, maar stelt dat telkens weer uit volgens mij... Hij zakt nu langzaam de top50 uit...
echt zeer kansloos, kan echt niks van kloppen...slaat ook 3x de hardste service ooit in 1 wedstrijd...die hij ook gewoon dik verliestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
De Australiër Sam Groth slaat een service van 263 km/h.Blijkbaar wat gedoe over de betrouwbaarheid van de meting, maar wel heftig, want het zou dan de hardste service ooit gemeten zijn.
Zijn er uberhaupt beelden van?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
echt zeer kansloos, kan echt niks van kloppen...slaat ook 3x de hardste service ooit in 1 wedstrijd...die hij ook gewoon dik verliest
Dat lijkt me wel. Als Fedje het zo erg had gehad als Ancic of Soderling had het ook slecht kunnen aflopen met hem..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef Norrage het volgende:
Maakt het nog eens des te knapper hoe Fedje teruggekomen is van zijn Pfeiffer....alhoewel dat vast een minder erge zou zijn geweest.
Die ziekte heeft ook een einde gemaakt aan de carriëre van Sjeng Schalken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Als Fedje het zo erg had gehad als Ancic of Soderling had het ook slecht kunnen aflopen met hem..
Gelukkig was het maar een lichte vorm. Ook erg vervelend, maar niet te vergelijken met die gasten.
Wat erg zeg. Waar las/hoorde je het? Twitter?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Soderling ligt eruit voor de rest van 2012.
Dat was in 2008 ook zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net in dit artikeltje dat de finale van de OS dit jaar best-of-five is.
Op Sport1. Engelse commentator (Rob Koenig).quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Waar las/hoorde je het? Twitter?
Oh, wist ik niet. Ook niet hoe ze het in de tussenliggende jaren hebben gedaan trouwens.quote:
Oké, bedankt.quote:[..]
Op Sport1. Engelse commentator (Rob Koenig).
Hoewel, dit is wat Soderling zelf zegt:quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Ook niet hoe ze het in de tussenliggende jaren hebben gedaan trouwens.
Nja, goeie zaak. Zou van mij ook weer mogen bij de Mastersfinales want dat maakt het toch specialer en dramatischer. Zelfs als ze om die reden een Masterstoernooi minder zouden spelen (omdat het voor de top 4 dan weer zwaarder wordt omdat die vaak in die finales staan.)
[..]
Oké, bedankt.
twitter:RSoderling twitterde op woensdag 16-05-2012 om 13:19:32I have NOT taken any decision to end this season. But it will probably be difficult to get back in shape this summer. reageer retweet
twitter:RSoderling twitterde op woensdag 16-05-2012 om 13:38:19Since I get calls from media 10 times a day. I decided to have a press conference to give them a status update. reageer retweet
Bron.quote:Williams recalls Serena Slam, talks Nole Slam
Serena Williams says she wasn't nervous heading into the 2003 Australian Open, when she was looking to complete her "Serena Slam" (four straight major titles but not in a calendar year). "Well, I just felt so confident and I thought nobody would beat me," she told reporters in Rome. "I was heading to Australia but it was on hard court and that's a good surface for me, but I think I had a tough tournament and my first match I almost lost but I just kept fighting."
Serena added that if Novak Djokovic pulls off the "Nole Slam" in Paris, she will be impressed. Djokovic has won the last three majors, dating back to 2011 Wimbledon.
"It would be unbelievable," she said. "I don't even think Roger did it. If Novak does it then he can join my club and we can be best friends."
Ja, ik vind die hartelijkheid en die sportiviteit van haar altijd zo nep.quote:
Echt een grote eer ja.quote:Leuk voor Nole dat hij bij haar clubje mag komen. Wat zal hij blij zijn.
Ze heeft het over vier Grand Slams achter elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bron.
Nou, ze is wel lekker op de hoogte zeg. Dat ze niet eens weet dat Federer geen Non-Calendar Grand Slam heeft gewonnen.
Hij ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze heeft het over vier Grand Slams achter elkaar.
En later nog dittwitter:ivokarlovic twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 12:47:21On Smurf clay Rafa is Gargamel. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Ivo![]()
![]()
En later nog dittwitter:ivokarlovic twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 12:47:21On Smurf clay Rafa is Gargamel. reageer retweet
That way!
[ afbeelding ]
Drink water!
[ afbeelding ]
Eat banana!
[ afbeelding ]
Strong bite!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef mitt het volgende:
Roddick is ook weer lekker bezig.
2-6 0-3 tegen Berlocq op dat prachtige Dusseldorf toernooi.
Live op WDR voor degene die het kunnen ontvangenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef mitt het volgende:
Roddick is ook weer lekker bezig.
2-6 0-3 tegen Berlocq op dat prachtige Dusseldorf toernooi.
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 20-05-2012 om 22:42:25Had verwacht dat Jack van Gelder nog even zou wachten met het kontkruipen van Nederlands elftalspelers.Hij komt er net uit.#lekkerbruin reageer retweet
Klein hagelbuitje nog geweest daar.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef XL het volgende:
[..]
Live op WDR voor degene die het kunnen ontvangen
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef wimderon het volgende:
Sluitspier
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 20-05-2012 om 22:42:25Had verwacht dat Jack van Gelder nog even zou wachten met het kontkruipen van Nederlands elftalspelers.Hij komt er net uit.#lekkerbruin reageer retweet
Dat is hier 20 km vandaan en hier heeft het niet eens geregend!quote:
twitter:RSoderling twitterde op maandag 21-05-2012 om 09:16:56Hi everyone. I have the best news. Jenni an I are becoming parents in late September. We are both very happy and excited. 👼 reageer retweet
Idd. Waarom is die finale in Rome vandaag gespeeld en niet gisteren?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Szura het volgende:
Waarom beginnen die knakkers in Frankrijk zo laat?
Regen, denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Szura het volgende:
Waarom beginnen die knakkers in Frankrijk zo laat?
Hoezo zit hij niet stil? Dat kan best zittend gebeurd zijn, me dunkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:10 schreef TheGeneral het volgende:
Toch zit Soderling niet stil:twitter:RSoderling twitterde op maandag 21-05-2012 om 09:16:56Hi everyone. I have the best news. Jenni an I are becoming parents in late September. We are both very happy and excited. 👼 reageer retweet
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoezo zit hij niet stil? Dat kan best zittend gebeurd zijn, me dunkt.
quote:ATP World Tour@ATPWorldTour
No play possible at @OpenNCA Monday due to rain. All of today's matches now officially canceled. #atp #tennis
Regen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd. Waarom is die finale in Rome vandaag gespeeld en niet gisteren?
Punten van vorig jaar worden altijd weggehaald aan begin van tornooiquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef Morthill het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe Nadal zoveel punten heeft gewonnen? Hij had een finaleplaats in Rome te verdedigen, hoe kan hij dan zo'n 1000 punten vooruitgaan
Telde dat toernooi voor hem en Djoko niet mee of zo
Ah, ik dacht dat er na het toernooi gewoon een correctie werd toegepast.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Punten van vorig jaar worden altijd weggehaald aan begin van tornooi
punten van rome waren al een week eerder weg geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, Rome was vorig jaar een week eerder. Dit jaar hebben ze geruild met Madrid vanwege de smurfen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was een jaar geleden al omgewisseld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, Rome was vorig jaar een week eerder. Dit jaar hebben ze geruild met Madrid vanwege de smurfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |