In 2008 was het al punten waard. 400, geloof ik, toen GS's nog 1000 waren en Master Series nog 500.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Szura het volgende:
Was "vroeger", dat je er niks voor kreeg meen ik?
Dus iets in waarde achteruit gegaan dit jaar. Nog steeds wel het op 14 na belangrijkste tennistoernooi van het jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In 2008 was het al punten waard. 400, geloof ik, toen GS's nog 1000 waren en Master Series nog 500.
Het feit dat Nalbaldian fav is bij de bookies voor de toernooiwinst, zegt genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:37 schreef Salamando het volgende:
Belgrado is ook wel eenwaard qua lineup
.
Tommy Haas wtfquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef Reya het volgende:
Tsonga is er toch vrij hard afgemept in München.
Leuk dat Haas dit nog kan. Iemand die wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef Reya het volgende:
Tsonga is er toch vrij hard afgemept in München.
Ja, Haas speelde heerlijk. Vooral zijn backhand werkte goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leuk dat Haas dit nog kan. Iemand die wedstrijd gezien?
Heb je dat opgezegd?quote:
Ik heb wel Tennistv, maar daar laten ze estoril niet zien. Wel de andere atp250 toernooien EN bij een masters toernooi heb je beschikking uit 2 á 3 banenquote:
Waaromquote:
Dat vallen ernaquote:
Ook echt zo kijken van 'normaal sla ik hier winners mee, wat is dit'quote:
WTF.quote:
quote:
Ja, hij leeft nog. Ik zie af en toe een tweet van hem voorbijkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Timm-E het volgende:
Weet iemand of Soderling nog leeft? Hij zou al zo vaak z'n rentree gemaakt moeten hebben, maar stelt dat telkens weer uit volgens mij... Hij zakt nu langzaam de top50 uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |