Dan wel zijn echte naam.quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden johannes_vermeer wel de credits mogen geven trouwens.
Ja hehe, ik noem die filmpjes niet voor niets ongeveer een oneindig aantal keerquote:
Schelvis is een beetje afgeserveerd volgens mij, alleen nog maar Boskamp Hansie Hanegem en dan Frank de Boer en Van Marwijk.quote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Een regelrechte TOPSHOW mét Hansie!![]()
Hij moet vaker zo zijn, onze Hansie. Niks mis mee.
Evenaart het topshow gehalte met Schelveccio, niks mis mee!
En eventueel alle andere VI Hooligansquote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden johannes_vermeer wel de credits mogen geven trouwens.
Doen en opsturen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik reed vanmiddag nog langs de Koekoekstraat, even getwijfeld om een foto te maken.
Dit wordt de nieuwe Blatterquote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt dit net zovaak uitgezonden als Hans z'n jasje.
Maak een printscreen van google maps dan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik reed vanmiddag nog langs de Koekoekstraat, even getwijfeld om een foto te maken.
Streetviewquote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maak een printscreen van google maps dan.
duivelse postcodequote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef tralalala het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,41.75,,2,3.88
Het zou me niks verbazen als het er één is.quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Gijp heeft wel een obsessie met homo's hè.
Ook met olifantjes die nootjes van de grond eten.quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Gijp heeft wel een obsessie met homo's hè.
Mij welquote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het er één is.
Zoals er bij elke club wel een paar rond lopenquote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het er één is.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
Gijp is geen homo. Het zijn juist mensen die het homo-gebeuren totaal nooit benoemen die er wel één kunnen zijn.
Was het niet Servie 1998?quote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Dennis had tegen Argentinië ook rood moeten hebben.
Hij is er voor Kunquote:Op maandag 30 april 2012 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijk is wie we daar hebben bij Man. City - Man. Utd
[ afbeelding ]
In mijn herinnering Argentinië, rechts bij de cornervlag ging 'ie even op een speler staan.quote:
Derksen kreeg toch 40000.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In mijn herinnering Argentinië, rechts op de cornervlag ging 'ie even op een speler staan.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In mijn herinnering Argentinië, rechts op de cornervlag ging 'ie even op een speler staan.
Jep.quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef vincerusso het volgende:
7 spelers met overgewicht is trouwens een schande voor Ajax
En dan is Mido al wegquote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef vincerusso het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef vincerusso het volgende:
Keurig, die bedoelde ik ja.quote:
AD = Rotterdamquote:
Te hoog vetpercentage is niet hetzelfde als overgewicht.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
7 spelers met overgewicht en toch kampioen!
Jammer hoorquote:
De sportredactie van De Telegraaf is 100x beter dan die van het AD. De normale krant zelf ook trouwens.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bah wat een saaie aflevering. Ga lekker over de wedstrijden nalullen
't is verdorie geen Studio voetbal.quote:Op maandag 30 april 2012 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bah wat een saaie aflevering. Ga lekker over de wedstrijden nalullen
Inderdaadquote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Probeer er eens 5 fout te voorspellen, dat is ook moeilijk
Nou, laten we voor de volgende keer de rollen eens omdraaien, en dan ga jij de Toto doen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Probeer er eens 5 fout te voorspellen, dat is ook moeilijk
De toto van de gast voortaanquote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, laten we voor de volgende keer de rollen eens omdraaien, en dan ga jij de Toto doen.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Doen we het omdat we het zo leuk vinden of omdat de Toto het programma sponsort?
Wat heb je daaraan? Kun je de week erna niet erover zeiken.quote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De toto van de gast voortaan![]()
Hansie doet de toto
Live bellen met Hansiequote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan? Kun je de week erna niet erover zeiken.
Koekoek.quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Schijtlollig, rullevant. Streept u mee?
Idd, alsof hij dat niet laat meewegen in zijn mening.quote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Even terloops zeggen dat ie 'm niet aardig vindt maar dan ook zeggen dat dat niet relevant is
quote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het valse bingo is, moet je "Heel Nederland is Oranje" zingen.
Redactie is lekker bezig vandaag jaquote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ome Cor en dan Kraay in beeld nemen
Regie bedoel je.quote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Redactie is lekker bezig vandaag ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef Bastiefcg het volgende:
Zeg dan ff dat het de tussenstand is godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach joh, zo'n jongen gun je het toch gewoonquote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef vincerusso het volgende:
Doen alsof Appelvlaai er echt toe doet daar
Je post net zelf in dat live topicquote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeg dan ff dat het de tussenstand is godverdomme
Ik keur het ook niet goed, ik kan die Alves niet uitstaan manquote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja maar als je met 8-0 voor staat dan is het gewoon vernedering
quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed, ik kan die Alves niet uitstaan man![]()
Manolev van Barca.
Manolev met Alves vergelijkenquote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed, ik kan die Alves niet uitstaan man![]()
Manolev van Barca.
wow check die dislikesquote:
Oh wacht, omdat het VI is moeten we blij doen en net doen alsof het geweldig isquote:
Eh... Ja, duh?quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh wacht, omdat het VI is moeten we blij doen en net doen alsof het geweldig is
hahaquote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb zojuist al in een bekertje zitten piesen.
Korfbalquote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Korfbal is voor mensonwaardige lui
Ik wilde eten gaan maken, WTF moet ik wachten tot 10quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb zojuist al in een bekertje zitten piesen.
Nou speel daar liever niet, vage club. waardeloze kleedkamers..net een schuur onder die tribune. Zal wel nostalgie zijn, maar doe dan maar iets van deze tijd waar je fatsoenlijk kan douchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |