Dan wel zijn echte naam.quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden johannes_vermeer wel de credits mogen geven trouwens.
Ja hehe, ik noem die filmpjes niet voor niets ongeveer een oneindig aantal keerquote:
Schelvis is een beetje afgeserveerd volgens mij, alleen nog maar Boskamp Hansie Hanegem en dan Frank de Boer en Van Marwijk.quote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Een regelrechte TOPSHOW mét Hansie!![]()
Hij moet vaker zo zijn, onze Hansie. Niks mis mee.
Evenaart het topshow gehalte met Schelveccio, niks mis mee!
En eventueel alle andere VI Hooligansquote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden johannes_vermeer wel de credits mogen geven trouwens.
Doen en opsturen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik reed vanmiddag nog langs de Koekoekstraat, even getwijfeld om een foto te maken.
Dit wordt de nieuwe Blatterquote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt dit net zovaak uitgezonden als Hans z'n jasje.
Maak een printscreen van google maps dan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ik reed vanmiddag nog langs de Koekoekstraat, even getwijfeld om een foto te maken.
Streetviewquote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maak een printscreen van google maps dan.
duivelse postcodequote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef tralalala het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,41.75,,2,3.88
Het zou me niks verbazen als het er één is.quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Gijp heeft wel een obsessie met homo's hè.
Ook met olifantjes die nootjes van de grond eten.quote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Gijp heeft wel een obsessie met homo's hè.
Mij welquote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het er één is.
Zoals er bij elke club wel een paar rond lopenquote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het er één is.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
Gijp is geen homo. Het zijn juist mensen die het homo-gebeuren totaal nooit benoemen die er wel één kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |