Ghehequote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij doen mannen hele andere dingen als ze zich vervelen
leg eens uitquote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij doen mannen hele andere dingen als ze zich vervelen
too much informationquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik mezelf heel goed vind ga ik altijd even met mijn penis spelen.
Ja maar dan verveel je je toch niet?quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent een man, dus ga je gang
Oh, zie hierbovenDat bijvoorbeeld.
Of als je geil bent ...quote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ga je doen WANNEER je je verveelt.
Dat is iets voor Claudia.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Frag_adder het volgende:
scissoren toch? aangezien vrouwen meervoud is
Vrouwen is enkelvoud kut.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Frag_adder het volgende:
scissoren toch? aangezien vrouwen meervoud is
en je hebt het verpest... dankjequote:
Als ik zin heb kan ik zo Wolter Kroes live kijken.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
gaat weer lekker op de avond van onze Hare
Ik zou me bijna gaan schaam lippen.quote:
rest van de week nietquote:
Ja, heel mooi hoe hij het vertelt.quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef Felagund het volgende:
Wat mij toen ook al opviel is dat hij dit relatief rustig kan vertellen.
Terwijl de kanker een keer terugkomt blijft hij toch zo positief, wat een voorbeeld voor velen met zoveel levenskrachtquote:
Waren stukjes van oude uitzendingen hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal vergeten te kijken.
Ook geen zin in de herhaling, morgen maar weer.
De gekke professor was leukquote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal vergeten te kijken.
Ook geen zin in de herhaling, morgen maar weer.
quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 1 mei zijn o.a. Kees Torn, Erik van Muiswinkel. Muziek is er in DWDD Recordings van Spike en Joan Franka, maar óók van Alabama Shakes. Tafeldame is Claudia de Breij
Zonder ook wel hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Samen met Sylvie? Leuk voor de mannen hier
Dat DWDD niet vaker een boete krijgt is me een raadsel met al de reclame.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Rafael komt er enkel om zijn magazinetje te promoten. Kleurloze figuur man.
Boete? Van wie? Het wordt toch gefinancierd door de staatquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat DWDD niet vaker een boete krijgt is me een raadsel met al de reclame.
Mij ook een raadsel. Vooral met al die Apple-adepten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
Dat DWDD niet vaker een boete krijgt is me een raadsel met al de reclame.
Commissariaat voor de Media.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boete? Van wie? Het wordt toch gefinancierd door de staat
Waar is het misgegaan, mijn jongen? Waarom altijd die treurige smiley bij je posts?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef Specularium het volgende:
Dat van Apple is afgesproken. Yvon is een kuthoer met theekopjes.
Ga nu maar weer afwassen.
Heeft iemand het filmpje van die kat?quote:
quote:
Wel potverdrie, moet ik dan in mijn uppie doorrrr postenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan vanavond alwéér niet kijken.
Mijn sociale leven gaat me nog parten spelen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je me straks even quoten?
Dan doe ik het nu alvast maar:
Dooorrr!
Ieuw. Wat is dat een verschrikkelijk vies mens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Samen met Sylvie? Leuk voor de mannen hier
ze heeft nog zo een reclame waar ze in zo een neukmij pakje rondlooptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Maar wel hiermee waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Juist dat vind ik wel meevallen, plamuur meegerekend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:01 schreef Cynix ® het volgende:
Wel nep, onecht, gemaakt en fake, maar toch.
Wat een homo die Kooijemansquote:
Jij lacht om de bimbo's in je UI??quote:
Dooorrrr!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je me straks even quoten?
Dan doe ik het nu alvast maar:
Dooorrr!
Jij deugniet.quote:
quote:
WEL! zelfde middelbare schoolquote:
170k? Mathijs trekt toch 430k?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef Elusive het volgende:
170k verdienen bij de vara en dan huilie huilie duin bij arme afrikaantjes, ze moesten daar eens weten
Claudia verdient denk ik ook die tonquote:
Het voert je langzaam af bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt vast een gesprek waarbij je langzaam wegsukkelt
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
450. Niemand vindt het fantastisch.
daar zat ie nietquote:
4 mei komt eraan. Nog even zielig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Mwah dit is op zich wel boeiend maar waarom moeten ze steeds op die dodenlijst terugkomen?
Emoties natuurlijk. Weer een nieuwe oplage de deur uit, dat doet wat met je.quote:
Ja en wij doen dan mee middels een Klaagmuur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef Elusive het volgende:
is dit het maandelijkse Joodse promo praatje ?
ik hoop niet dat hij dat altijd doet wanneer ie zich verveeldquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en wij doen dan mee middels een Klaagmuur.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is je verstandige gehoor dat dit gezeur niet wil horen.
Het is dinsdag...quote:
Ja! Overpadje vandaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 22:30 broekie uit en in bed Rijdende rechter kijken
De aller slechste chauffeur van Nederland. Vorig jaar was dat leuk met Pim. Handjes voor je ogeuhhhquote:
Deze aflevering wordt ook wel lachen volgens mij, doorrijden vol gas met pionnen onder de auto, bezig zijn met je haar ipv de opdracht, etc etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De aller slechste chauffeur van Nederland. Vorig jaar was dat leuk met Pim. Handjes voor je ogeuhhh
Midas?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Die stem doet me zo aan iemand anders denken, maar ik kom er maar niet op wie.
Dat meisje rechtsonder is joodsquote:
JA!quote:
Ja maar dat is ook erg begrijpbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef BlueMage het volgende:
De Allerslechtste Chauffeur van Nederland, ik vind dat zo'n kuttitel om te spellen, vandaar DACVN.
Pieter Stormsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Die stem doet me zo aan iemand anders denken, maar ik kom er maar niet op wie.
Als je uien gaat snijden dan kun je ook nog een verschillig traantje laten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit nu heel verschillig naar de tv te kijken, een beetje zoals Claudia.
Moet Barca spelen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Jack van Gelder heeft zijn broek ook uit.
De adel zegt plee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
De koningin heeft geen wc, die heeft een toilet.
juist wel een wc, dat heb ik geleerd van zo'n etiquettesnol bij Jort Kelder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
De koningin heeft geen wc, die heeft een toilet.
JIJ BENT DIE JONGEN VAN DE KOEKOEKS KLOKquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Familie nog van Johannes Vermeer
Ik ben al klaar aan het zitten voor De TV draait door, want ik neem aan dat ik daar in kom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
JIJ BENT DIE JONGEN VAN DE KOEKOEKS KLOK
HELD, KONING ADMIRAAL![]()
Ik ken hem ook niet, nooit van gehoord en deze oude stukjes zeggen me ook totaal niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef BlueMage het volgende:
...maar blijkbaar heb ik dus wel wat gemist omdat ik nog nooit van hem gehoord heb.
hah, ik hoorde een hinnik, kort maar nog steeds irritantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Hij is niet grappig, Claudia heeft nog geen 1x gehinnikt.
Reguliere uitzending vandaag, dus misschien laten ze wel Leen zien?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Ik zet er nu al 5 euro op dat Joan Franka Somewhere over the rainbow gaat doen...
Ik vind hem leuker dan Pieter Derks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind hem tot nu toe niet leuker dan Pieter Derks.
Honky tonk womaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Reguliere uitzending vandaag, dus misschien laten we wel Leen zien?!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Honky tonk womaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn
Nu welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Hij is niet grappig, Claudia heeft nog geen 1x gehinnikt.
De gemiddelde FOK!ker heeft volgens mij net zo'n zooi op de zolderkamer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef alors het volgende:
ik ben ook niet altijd netjes en opgeruimd, maar zo'n teringbendedaar moet je toch niet aan denken
Hij is gewoon zo. In het theater is hij echt briljantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Wat een vaag figuur. Zou hij iets gesnoven hebben of zo?
Ik vind 'm wel relaxed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Wat een vaag figuur. Zou hij iets gesnoven hebben of zo?
hier is ie een randdebielquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo. In het theater is hij echt briljant
Moeilijk om de act aan tafel vol te houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo. In het theater is hij echt briljant
picsquote:
Misschien is dat het, te relaxedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel relaxed....en lenig ook nog trouwens.
Maar hij vraagt dan wel aan iemand in het publiek of hij bij hun mag blijven slapen omdat hij zo niet kan gaan autorijden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef rubbereend het volgende:
hij kan ook piano spelen met zijn been in zijn nek
Ik zag net op dat oude stukje dat hij TOEN ook al lelijke tanden had.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zit constant op zn tanden te letten
verfrissend toch, een keer geen Frénk, Felix, Klopping, Kelder of andere DWDD inteeltleden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Craptacular het volgende:
Ah wie is deze nobody dan? Zendtijd verspilling.
ja ik hield het ook niet droog.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef marcodej het volgende:
Iemand kleed zich om in beeld. Vet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |