Ghehequote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij doen mannen hele andere dingen als ze zich vervelen
leg eens uitquote:Op maandag 30 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Volgens mij doen mannen hele andere dingen als ze zich vervelen
too much informationquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik mezelf heel goed vind ga ik altijd even met mijn penis spelen.
Ja maar dan verveel je je toch niet?quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent een man, dus ga je gang
Oh, zie hierbovenDat bijvoorbeeld.
Of als je geil bent ...quote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ga je doen WANNEER je je verveelt.
Dat is iets voor Claudia.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Frag_adder het volgende:
scissoren toch? aangezien vrouwen meervoud is
Vrouwen is enkelvoud kut.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Frag_adder het volgende:
scissoren toch? aangezien vrouwen meervoud is
en je hebt het verpest... dankjequote:
Als ik zin heb kan ik zo Wolter Kroes live kijken.quote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
gaat weer lekker op de avond van onze Hare
Ik zou me bijna gaan schaam lippen.quote:
rest van de week nietquote:
Ja, heel mooi hoe hij het vertelt.quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef Felagund het volgende:
Wat mij toen ook al opviel is dat hij dit relatief rustig kan vertellen.
Terwijl de kanker een keer terugkomt blijft hij toch zo positief, wat een voorbeeld voor velen met zoveel levenskrachtquote:
Waren stukjes van oude uitzendingen hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal vergeten te kijken.
Ook geen zin in de herhaling, morgen maar weer.
De gekke professor was leukquote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal vergeten te kijken.
Ook geen zin in de herhaling, morgen maar weer.
quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 1 mei zijn o.a. Kees Torn, Erik van Muiswinkel. Muziek is er in DWDD Recordings van Spike en Joan Franka, maar óók van Alabama Shakes. Tafeldame is Claudia de Breij
Zonder ook wel hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Samen met Sylvie? Leuk voor de mannen hier
Dat DWDD niet vaker een boete krijgt is me een raadsel met al de reclame.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Rafael komt er enkel om zijn magazinetje te promoten. Kleurloze figuur man.
Boete? Van wie? Het wordt toch gefinancierd door de staatquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat DWDD niet vaker een boete krijgt is me een raadsel met al de reclame.
Mij ook een raadsel. Vooral met al die Apple-adepten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
Dat DWDD niet vaker een boete krijgt is me een raadsel met al de reclame.
Commissariaat voor de Media.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boete? Van wie? Het wordt toch gefinancierd door de staat
Waar is het misgegaan, mijn jongen? Waarom altijd die treurige smiley bij je posts?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef Specularium het volgende:
Dat van Apple is afgesproken. Yvon is een kuthoer met theekopjes.
Ga nu maar weer afwassen.
Heeft iemand het filmpje van die kat?quote:
quote:
Wel potverdrie, moet ik dan in mijn uppie doorrrr postenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan vanavond alwéér niet kijken.
Mijn sociale leven gaat me nog parten spelen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je me straks even quoten?
Dan doe ik het nu alvast maar:
Dooorrr!
Ieuw. Wat is dat een verschrikkelijk vies mens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Samen met Sylvie? Leuk voor de mannen hier
ze heeft nog zo een reclame waar ze in zo een neukmij pakje rondlooptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Maar wel hiermee waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Juist dat vind ik wel meevallen, plamuur meegerekend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:01 schreef Cynix ® het volgende:
Wel nep, onecht, gemaakt en fake, maar toch.
Wat een homo die Kooijemansquote:
Jij lacht om de bimbo's in je UI??quote:
Dooorrrr!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je me straks even quoten?
Dan doe ik het nu alvast maar:
Dooorrr!
Jij deugniet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |