Als je uien gaat snijden dan kun je ook nog een verschillig traantje laten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit nu heel verschillig naar de tv te kijken, een beetje zoals Claudia.
Moet Barca spelen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Jack van Gelder heeft zijn broek ook uit.
De adel zegt plee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
De koningin heeft geen wc, die heeft een toilet.
juist wel een wc, dat heb ik geleerd van zo'n etiquettesnol bij Jort Kelder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
De koningin heeft geen wc, die heeft een toilet.
JIJ BENT DIE JONGEN VAN DE KOEKOEKS KLOKquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Familie nog van Johannes Vermeer
Ik ben al klaar aan het zitten voor De TV draait door, want ik neem aan dat ik daar in kom.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
JIJ BENT DIE JONGEN VAN DE KOEKOEKS KLOK
HELD, KONING ADMIRAAL![]()
Ik ken hem ook niet, nooit van gehoord en deze oude stukjes zeggen me ook totaal niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef BlueMage het volgende:
...maar blijkbaar heb ik dus wel wat gemist omdat ik nog nooit van hem gehoord heb.
hah, ik hoorde een hinnik, kort maar nog steeds irritantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Hij is niet grappig, Claudia heeft nog geen 1x gehinnikt.
Reguliere uitzending vandaag, dus misschien laten ze wel Leen zien?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Ik zet er nu al 5 euro op dat Joan Franka Somewhere over the rainbow gaat doen...
Ik vind hem leuker dan Pieter Derks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind hem tot nu toe niet leuker dan Pieter Derks.
Honky tonk womaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Reguliere uitzending vandaag, dus misschien laten we wel Leen zien?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |