Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op maandag 30 april 2012 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e ronde 2-4 gewonnen (alweer na verlenging) Ik had rood omdat ik per ongeluk met de verkeerde speler een overtreding maakte en ik kreeg een penalty tegen die ik wel tegenhield.
ik word altijd zo tring hard genaid door de scheidsquote:
Ik had het nog moeilijk met 10 man maar dankzij invaller Dalla Valle die 2x scoorde won ik. Voor de rest scoorden Pogba en Eccleston nog. Nu dus de 2e ronde.quote:
?? Xbox or PS3quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een stel kleuters zijn jullie toch bij dat clubs.
quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een stel kleuters zijn jullie toch bij dat clubs.
Ik was de captain niet, Maar het maakt toch niet uit want je stond toch overal.quote:Op maandag 30 april 2012 01:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij zet mij LB met je kkharses.
Ik hoop natuurlijk dat ik een bronze IF in een pack kan krijgen. Maar het gaat niet makkelijk worden.quote:Op maandag 30 april 2012 01:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
@Dark
Wat is denk je de kans op een IF volgende week, ivm met TOTY?
Zoals ik nu zie wel jaquote:Op maandag 30 april 2012 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
gekkezuiden wij hebben het veel beter met clubs op de ps3 haha
leuk, en dan het toty van spelers die geen IF gekregen hebben tot nu?quote:Op maandag 30 april 2012 01:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zoals ik van iedereen hoorde wel
Clubs op PS3 is helemaal kut. Verliezen alles en de enige die een goed niveau haalt is een meisje.quote:Op maandag 30 april 2012 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
gekkezuiden wij hebben het veel beter met clubs op de ps3 haha
Jep, er komt ook een bronze/silver dacht ikquote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
leuk, en dan het toty van spelers die geen IF gekregen hebben tot nu?
Ik speel nu anyquote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs op PS3 is helemaal kut. Verliezen alles en de enige die een goed niveau haalt is een meisje.
pas op, we gingen lekker hoorquote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs op PS3 is helemaal kut. Verliezen alles en de enige die een goed niveau haalt is een meisje.
Wie is dat meisjequote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet gewoon Pearce en die CV van Brentford er in zettenquote:Op maandag 30 april 2012 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een silver IF zou me ook niet slecht uitkomen maar ik ga niet teveel silver packs openen met het TOTY door de crash. 2e ronde weer 2-4 gewonnen (nu niet na verlenging) 2x Eccleston, 1x Slew, 1x Vuckic. Hij had ook een BPL bronze team en hij was zeker niet slecht.
Die heb ik al in mijn Engelse bronzes en dat is 4-4-2. Ik heb Miquel en Situ en die zijn ook goed genoeg.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je moet gewoon Pearce en die CV van Brentford er in zettenDat zijn pas bazen
Die speelt graag clubs, maar nog niet mee samengespeeld denk ik?quote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal, maar oke
poeh wat zuur, gelukkig was het wel gezellig in de party.quote:Op maandag 30 april 2012 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ah flikker toch op man. Stel ego's ook, bij elke aftrap naar de bal toe. Alleen maar lopen kutten. Slaat gewoon nergens op, terwijl ik dan als CAM nog mijn verdedigende taken uitvoer, omdat de twee CDM's het nodig vinden constant in de 16 te lopen.Stank voor dank.
De ANY ook de hele tijd die zijn verdedigers verkeerd laat stappen, stel noobs.
Toefjes heb je morgen tijd om ons toernooi potjes te spelen, heb ik dat ook weer gehad.quote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die speelt graag clubs, maar nog niet mee samengespeeld denk ik?
Jij zuigt ook Crook, heb alleen maar van jou gewonnen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
poeh wat zuur, gelukkig was het wel gezellig in de party.
Nu weer effe alles winnen, gr gr
Morgen geen tijd, nu nachtdienst, straks snel een slaapje, en dan door naar Leiden, zal rond half 12 savonds compleet naar de kut thuis komen, dinsdag overdag kan ik wel. Heb wel alleen mn bronzes nog, is een meevallertje voor jequote:Op maandag 30 april 2012 01:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toefjes heb je morgen tijd om ons toernooi potjes te spelen, heb ik dat ook weer gehad.
Speel ik ook wel met me bronzen, dinsdag is goed:P Ga het niet wagen met goud, want als ik dan verlies.......quote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen geen tijd, nu nachtdienst, straks snel een slaapje, en dan door naar Leiden, zal rond half 12 savonds compleet naar de kut thuis komen, dinsdag overdag kan ik wel. Heb wel alleen mn bronzes nog, is een meevallertje voor je
Nee nog niet, vandaag heb ik ook voor het eerst clubs gespeeld met wat mensen uit deze reeksquote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, dat is helemaal zuur dan, haha. Gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Speel ik ook wel met me bronzen, dinsdag is goed:P Ga het niet wagen met goud, want als ik dan verlies.......
Daaromquote:Op maandag 30 april 2012 01:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, dat is helemaal zuur dan, haha. Gaat helemaal goedkomen
3-0 winstquote:Op maandag 30 april 2012 01:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij zuigt ook Crook, heb alleen maar van jou gewonnen.Maar ga maar lekker lullen met paar nerds in "party".
Omdat je die dildo uit je anus hebt gehaald.quote:Op maandag 30 april 2012 01:31 schreef Rijst het volgende:
We hebben net 3-0 gewonnen. Hoe zou dat komen????
Is je vriendje er met een ander vandoor ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 01:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat je die dildo uit je anus hebt gehaald.
Geen Harregarrequote:
Nee, maar je moeder heb ik wel lekker genaaid.quote:Op maandag 30 april 2012 01:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is je vriendje er met een ander vandoor ofzo
Snapte ik ook wel.quote:
Standaard, MLS, Kandji. En jij?quote:Op maandag 30 april 2012 01:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
DaaromWat voor bronzen team heb je eigenlijk?
Ze zitten gewoon te sarren, maar goed, ik hou wel van een potje schelden.quote:Op maandag 30 april 2012 01:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Snapte ik ook wel.Beetje triest alles op 1 iemand afschuiven.
zaha is ook irritant, dus maakt niet uitquote:Op maandag 30 april 2012 01:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
442 MLS met Kandji,
Maar ga denk ik weer me oude team met Zaha en Tello maken
Heb 4punten, komt door mij rot Serie A team van 150K.quote:Op maandag 30 april 2012 01:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zaha is ook irritant, dus maakt niet uitMoet de eer nog wel redden, want anders ga ik er echt met vreselijk weinig punten uit
Volgens mij weten de meeste wel, zeker Rijst, dat ik binnenkort weg ben uit NL en was van plan m'n coins weg te geven. Maar goed, helaas pindakaas.quote:
Mag ik ze hebben?quote:Op maandag 30 april 2012 01:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij weten de meeste wel, zeker Rijst, dat ik binnenkort weg ben uit NL en was van plan m'n coins weg te geven. Maar goed, helaas pindakaas.
Goed zo, die Rijst spoort ook niet helemaal hahahahaahahhahahahaquote:Op maandag 30 april 2012 01:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij weten de meeste wel, zeker Rijst, dat ik binnenkort weg ben uit NL en was van plan m'n coins weg te geven. Maar goed, helaas pindakaas.
Rijsten met eergevoel zijn er niet. Die lui zouden de schedel van hun dode opa in de oogkassen naaien als ze daardoor wonnenquote:Op maandag 30 april 2012 01:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nazi in Rijsten veranderdquote:Op maandag 30 april 2012 01:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rijsten met eergevoel zijn er niet. Die lui zouden de schedel van hun dode opa in de oogkassen naaien als ze daardoor wonnen
Waar speel je op dan negertquote:Op maandag 30 april 2012 01:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, of ie spoort of niet, weet ik niet maar het is hem een beetje naar de bol gestegen qua ego. Maar goed, misschien geef ik de coins dan wel gewoon in wat kleinere porties aan wie er behoefte aan heeft.
Jij krijgt ze sowieso niet, met je egotripperij.quote:
Zet maar wat erop anders, ik geef alleen niet alles, vandermar is Feyenoorder dus die krijgt sowieso een deel.quote:Op maandag 30 april 2012 01:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Paas mij die shit dan haha kk nice wordt dat
HarreGarre je speelde echt goed, maar helaad werd je RB gezet. Ik vond dat eigen doelpunt ook prachtig. Krijg ik nu ook coins?quote:Op maandag 30 april 2012 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zet maar wat erop anders, ik geef alleen niet alles, vandermar is Feyenoorder dus die krijgt sowieso een deel.
Doe maar gewoon een slechte speler voor 50k bin, koop ik 'm.
Wie ben jij?quote:Op maandag 30 april 2012 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HarreGarre je speelde echt goed, maar helaad werd je RB gezet. Ik vond dat eigen doelpunt ook prachtig. Krijg ik nu ook coins?
Ik wil meer dan 50k manquote:Op maandag 30 april 2012 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zet maar wat erop anders, ik geef alleen niet alles, vandermar is Feyenoorder dus die krijgt sowieso een deel.
Doe maar gewoon een slechte speler voor 50k bin, koop ik 'm.
Gozer,7 man die vinden je een kneus met grote ego en jij beweert juist het tegenovergestelde bij ieder van ons. Wat denk jezelf dat geloofwaardiger is, bovendien ben jij de enige die met kinderachtige scheldwoorden komt en over elkaars moeder praatquote:Op maandag 30 april 2012 01:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij krijgt ze sowieso niet, met je egotripperij.
Gefeliciteerd jongen. Je kunt er gewoon geen zak van en dan ga je lekker in party een beetje zeiken. Eigenlijk grappig, het kneuzenhoekje waar de jankerds zitten die op hun schooltje gepest worden.quote:Op maandag 30 april 2012 02:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer,7 man die vinden je een kneus met grote ego en jij beweert juist het tegenovergestelde bij ieder van ons. Wat denk jezelf dat geloofwaardiger is, bovendien ben jij de enige die met kinderachtige scheldwoorden komt en over elkaars moeder praatEn jij moet een 24 jarige voorstellen.... Hou die coins lekker zelf en ga maar naar China kijken hoe het daar afloopt.
ik was die gozer die je moeder pakte vandaagquote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer met die kleine pielemans?
Clubs is gebeurd.quote:
maar ff seriues, waarom wil je mij maarr 50k geven als je 500k wilt weggevenquote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Clubs is gebeurd.Gaan ze mij expres LB zetten om me te jennen en dan jen ik terug, en ben ik de grote lul natuurlijk.
Maarja, het boeit me ook verder niet zoveel, al vind ik het wel vervelend vooral van Rijst, omdat ik dacht dat hij wel oké was. Beetje teleurgesteld in hem. De rest ken ik ook niet dus tja.
Ben jij m'n vader?quote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik was die gozer die je moeder pakte vandaag
Wij allemaal waren teleurgesteld in jou en Nectar nu ookquote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Clubs is gebeurd.Gaan ze mij expres LB zetten om me te jennen en dan jen ik terug, en ben ik de grote lul natuurlijk.
Maarja, het boeit me ook verder niet zoveel, al vind ik het wel vervelend vooral van Rijst, omdat ik dacht dat hij wel oké was. Beetje teleurgesteld in hem. De rest ken ik ook niet dus tja.
Ik niet hoor. Ik mag HarreGarre wel.quote:Op maandag 30 april 2012 02:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij allemaal waren teleurgesteld in jou en Nectar nu ook
Nah, je had gewoon zin om mij te zieken vandaag. Is verder prima maar ga dan niet opeens zo triest doen. Wees dan ook een vent.quote:Op maandag 30 april 2012 02:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij allemaal waren teleurgesteld in jou en Nectar nu ook
Ga eens in op wat ik net zei gierige pikquote:Op maandag 30 april 2012 02:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nah, je had gewoon zin om mij te zieken vandaag. Is verder prima maar ga dan niet opeens zo triest doen. Wees dan ook een vent.
Lindgren mijn oude negerquote:Op maandag 30 april 2012 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
En op dag 4 herrees Hij. Het volk vierde feesten.
Ik ken je helemaal niet, en anderen wel. Als je die 50k niet wil hebben, moet je het zelf weten. Dan kun je mij gierig noemen, maar ben je dan zelf niet hebberig?quote:Op maandag 30 april 2012 02:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar ff seriues, waarom wil je mij maarr 50k geven als je 500k wilt weggeven
Achja.. vanaf het moment dat GJE hier kwam ging het nogal bergafwaarts met de FUT reeks. Daarna zijn eigenlijk alleen maar debielen erbij gekomen (op een paar na dan) en is er nog weinig aan hier.quote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Naja als jij het weggeeft, waarom zou ik dan niet zo hebberig zijn, je geeft het immers weg...quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet, en anderen wel. Als je die 50k niet wil hebben, moet je het zelf weten. Dan kun je mij gierig noemen, maar ben je dan zelf niet hebberig?
Gozer je zeikt zelf iedereen elke keer af en wat wil je nu vechten hahahahahhaquote:Op maandag 30 april 2012 02:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nah, je had gewoon zin om mij te zieken vandaag. Is verder prima maar ga dan niet opeens zo triest doen. Wees dan ook een vent.
Mja, ik heb het topic natuurlijk maandje of drie niet gevolgd, dus had geen idee. Maar goed, Rijst zat erbij dus dacht dat het wel kon. Alleen is hij ook flink anders dan voorheen. Beetje jammer, al vond ik het in het begin wel leuk, beetje FUT teams vergelijken maarja. Misschien ligt het er ook wel aan dat FUT nu zo'n beetje klaar is. Niet veel meer te doen dan aanklooien.quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Achja.. vanaf het moment dat GJE hier kwam ging het nogal bergafwaarts met de FUT reeks. Daarna zijn eigenlijk alleen maar debielen erbij gekomen (op een paar na dan) en is er nog weinig aan hier.
Slaat als een tang op een varken maar als je dat zelf wil geloven is dat prima.quote:Op maandag 30 april 2012 02:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer je zeikt zelf iedereen elke keer af en wat wil je nu vechten hahahahahhaAlsof ik jou uitkies haha je speelde vroeger al kut als ANY en alle keren door ben jij de troll geweest.
Als iedereen hierover denkt met wie je clubs speelt behalve diegene die nu je coins willen, wie heeft er dan gelijk kneusquote:Op maandag 30 april 2012 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken maar als je dat zelf wil geloven is dat prima.
Gast je kwam er vrijdag (?) bij en je zat alleen maar op iedereen te zeiken terwijl je zelf faaldequote:Op maandag 30 april 2012 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Krijg ik nog coins of wat?quote:Op maandag 30 april 2012 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg toch dat het prima is als je dat wil denken. Ik verander jouw mening toch niet. Goed, dan ben ik de autoritaire klootzak, prima, maar zet me dan gelijk uit de club, of praat op Rijst in om me eruit te zetten, maar ga dan niet een beetje achter iemands rug om lopen zieken. Is gewoon erg flauw. Als je me had gevraagd om uit de club te gaan, had ik dat gewoon gedaan. Zo simpel is het.quote:Op maandag 30 april 2012 02:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als iedereen hierover denkt met wie je clubs speelt behalve diegene die nu je coins willen, wie heeft er dan gelijk kneus
Nu wordt-ie helemaal mooi.quote:Op maandag 30 april 2012 02:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast je kwam er vrijdag (?) bij en je zat alleen maar op iedereen te zeiken terwijl je zelf faaldeNeem bijvoorbeeld hoe je tegen Marcel deed.
Jij bent echt een kneus hè? Wees blij dat hij je iets geeft.quote:Op maandag 30 april 2012 02:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarschijenelijk geeft hij jou ook maar 50k
Als we jou uit de club wouden kon iedereen het allang al doen, alleen als je 20 potjes speelt en iedere keer op een andere positie speelt, open goals mist, geen ene hoge steekbal goed geeft dan is de conclusie zo gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 02:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg toch dat het prima is als je dat wil denken. Ik verander jouw mening toch niet. Goed, dan ben ik de autoritaire klootzak, prima, maar zet me dan gelijk uit de club, of praat op Rijst in om me eruit te zetten, maar ga dan niet een beetje achter iemands rug om lopen zieken. Is gewoon erg flauw. Als je me had gevraagd om uit de club te gaan, had ik dat gewoon gedaan. Zo simpel is het.
Nou, ik had eerst 50k gespaard om een superteam te bouwen, maar toen kocht ik Aguero ipv IF Aguero. Toen heb ik m'n controller door m'n TV gegooid en nu heb ik een ouwe TV en geen coins meer.quote:Op maandag 30 april 2012 02:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarschijenelijk geeft hij jou ook maar 50k
flikker op kk kneus , hij geeft het toch weg hypocriete ijsjequote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Jij bent echt een kneus hè? Wees blij dat hij je iets geeft.
die gmrelitemarcel ofzo. Ga nou niet zo dom doen man, je zat alleen maar op hem te zeiken.quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu wordt-ie helemaal mooi.Mij betichten van iets met Marcel. Ken die hele gast niet eens, heb 'm nooit gesproken. Ik heb wel van jullie gehoord dat jullie hem "lekker" weggepest hebbem. Top.
quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
flikker op kk kneus , hij geeft het toch weg hypocriete ijsje
Dan zeg je dat toch gewoon? Ben je bang om te praten ofzo? Als je me slecht vindt spelen, moet je dat gewoon zeggen. Ik vind het wel mooi dat je nu zeikt over mijn spel, terwijl ik me tijdens het clubben ook kapot kan ergeren aan de manier waarop jullie spelen maar dat doe ik niet. Nee, ik laat me juist iets zakken en herstel dan fouten die jullie maken. Ik scoor niet elke wedstrijd, of geef niet elke wedstrijd een assist maar ik los gewoon veel fouten op. Maar goed, ik vind het verder prima. Als jullie nu lekkerder spelen is iedereen toch blij?quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als we jou uit de club wouden kon iedereen het allang al doen, alleen als je 20 potjes speelt en iedere keer op een andere positie speelt, open goals mist, geen ene hoge steekbal goed geeft dan is de conclusie zo gemaakt.
Is toch makkelijk verdiend 50k.quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
flikker op kk kneus , hij geeft het toch weg hypocriete ijsje
Ga je me nou coins geven? Ik ben arm.quote:Op maandag 30 april 2012 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon? Ben je bang om te praten ofzo? Als je me slecht vindt spelen, moet je dat gewoon zeggen. Ik vind het wel mooi dat je nu zeikt over mijn spel, terwijl ik me tijdens het clubben ook kapot kan ergeren aan de manier waarop jullie spelen maar dat doe ik niet. Nee, ik laat me juist iets zakken en herstel dan fouten die jullie maken. Ik scoor niet elke wedstrijd, of geef niet elke wedstrijd een assist maar ik los gewoon veel fouten op. Maar goed, ik vind het verder prima. Als jullie nu lekkerder spelen is iedereen toch blij?
quote:Op maandag 30 april 2012 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon? Ben je bang om te praten ofzo? Als je me slecht vindt spelen, moet je dat gewoon zeggen. Ik vind het wel mooi dat je nu zeikt over mijn spel, terwijl ik me tijdens het clubben ook kapot kan ergeren aan de manier waarop jullie spelen maar dat doe ik niet. Nee, ik laat me juist iets zakken en herstel dan fouten die jullie maken. Ik scoor niet elke wedstrijd, of geef niet elke wedstrijd een assist maar ik los gewoon veel fouten op. Maar goed, ik vind het verder prima. Als jullie nu lekkerder spelen is iedereen toch blij?
Rijst, ik had het van jou als old-timer niet echt verwacht. Erg jammer. En als je echt vindt dat ik slecht speel en je had tegen mij gezegd dat ik moest leaven, kon je dat gewoon zeggen. In FC Pino hebben we ook veel gespeeld en hoorde ik verder niks. Misschien dat het echt aan de rest ligt, maar je had gewoon een PM kunnen sturen, was je zo van me af geweest in de nieuwe club.quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef Rijst het volgende:
sorry ,sorry echt sorry harre. Ik wou het niet maar ik moest het van hun doen. Geef me een 2e kans
Niks geven aan Rijst, die man gebruikt je gewoon, spuug op die flakkerquote:Op maandag 30 april 2012 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijst, ik had het van jou als old-timer niet echt verwacht. Erg jammer. En als je echt vindt dat ik slecht speel en je had tegen mij gezegd dat ik moest leaven, kon je dat gewoon zeggen. In FC Pino hebben we ook veel gespeeld en hoorde ik verder niks. Misschien dat het echt aan de rest ligt, maar je had gewoon een PM kunnen sturen, was je zo van me af geweest in de nieuwe club.
Je zou je eigen posts eens terug moeten lezenquote:
Klopt, pure kunst staat daar.quote:Op maandag 30 april 2012 02:30 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je zou je eigen posts eens terug moeten lezen
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.quote:Op maandag 30 april 2012 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 02:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Klopt, pure kunst staat daar.
Motherfucker.
quote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef n0ir het volgende:
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.
Achjoh niemand gelooft jou nogquote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef Rijst het volgende:
Even zonder dollen. Ik was de captain niet in dat potje en het was niet mijn idee.
Vind ik echt onzin, want zo vaak laat ik het echt niet merken hoor. Je had me nota bene nu niet eens in de party en als ik wel in de party zit, ben ik meestal gewoon aan het lullen over weet ik veel wat, of ik doe commentaar of iets dergelijks. Ik weet niet of je wel eens echt voetbal hebt gespeeld maar dingen zoals "leg breed" of "diep, diep, diep" zijn geen dingen die negatief zijn. Je moet ook wel communiceren.quote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef n0ir het volgende:
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.
Negeer je me nou gewoon?quote:Op maandag 30 april 2012 02:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin, want zo vaak laat ik het echt niet merken hoor. Je had me nota bene nu niet eens in de party en als ik wel in de party zit, ben ik meestal gewoon aan het lullen over weet ik veel wat, of ik doe commentaar of iets dergelijks. Ik weet niet of je wel eens echt voetbal hebt gespeeld maar dingen zoals "leg breed" of "diep, diep, diep" zijn geen dingen die negatief zijn. Je moet ook wel communiceren.
Maar goed, als ik vervelend overkom, vind ik dat jammer en dat spijt me dan zeer.
quote:Op maandag 30 april 2012 02:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Achjoh niemand gelooft jou nog, die harregarre is misschien gierig maar is geen debiel, hij gaat jou soeiso niks geven
, seniele vrachtwagenchauffeur
Heeft ie jou ook een poot uitgedraaid dan?quote:Op maandag 30 april 2012 02:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als het over geldzaken gaan bij hem, dan negeer hij je idd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ WOU ME ALLEEN 50k GEVEN HAHAHAquote:Op maandag 30 april 2012 02:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft ie jou ook een poot uitgedraaid dan?
Mja, ik weet ook niet wie het was. Maakt ook verder niet uit, want op dat moment had ik wel door dat jullie in een privé-party beetje aan het lullen waren. Ik maar lullen in de gamechat, "koekoek" roepen bij elk doelpunt dat we scoorden en beetje sierd-de-vossen...zaten jullie in privé-party.quote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef Rijst het volgende:
Even zonder dollen. Ik was de captain niet in dat potje en het was niet mijn idee.
Ik moest wel even een traantje weg pinken toen ik dit las. Jij zit echt diep in de put.quote:Op maandag 30 april 2012 02:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook niet wie het was. Maakt ook verder niet uit, want op dat moment had ik wel door dat jullie in een privé-party beetje aan het lullen waren. Ik maar lullen in de gamechat, "koekoek" roepen bij elk doelpunt dat we scoorden en beetje sierd-de-vossen...zaten jullie in privé-party.![]()
Ok en nu ga je rijst alsnog coins geven?quote:Op maandag 30 april 2012 02:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook niet wie het was. Maakt ook verder niet uit, want op dat moment had ik wel door dat jullie in een privé-party beetje aan het lullen waren. Ik maar lullen in de gamechat, "koekoek" roepen bij elk doelpunt dat we scoorden en beetje sierd-de-vossen...zaten jullie in privé-party.![]()
jongen het word coins of iets dat met geld te maken heeft mag niet voorkomen in je bericht, anders negeert hij het vanwege zijn gierigheid barrièrequote:Op maandag 30 april 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest wel even een traantje weg pinken toen ik dit las. Jij zit echt diep in de put.
PS: Die auction loopt bijna af, kan je 'm even snel kopen?
Mijn geduld begint ook op te raken nu.quote:Op maandag 30 april 2012 02:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
jongen het word coins of iets dat met geld te maken heeft mag niet voorkomen in je bericht, anders negeert hij het vanwege zijn gierigheid barrière
Nectar heeft liever een harde snikkel.quote:Op maandag 30 april 2012 02:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Gasten, neem is een snicker ofzo... jullie lijken wel een stelletje wijven...
[ afbeelding ]
fitness +20quote:Op maandag 30 april 2012 02:56 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze pica staat Drenthe toen ie nog bij Real speelde.
GEBALD DYSLECTE CHAMPIGNONquote:Op maandag 30 april 2012 02:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan me ma helemaal niet gebeld hebben, want ze doet haar telefoon altijd uit voor het slapen gaan. Dus je lult.
ga je weer zo stoer pratenquote:
Jij noemt mij een dyslectie champignon, terwijl je zelf niet eens 'moeder' kan spellen. Lelijke kkwesp.quote:Op maandag 30 april 2012 02:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga je weer zo stoer praten
wist je nog een paar maanden geleden?
toen gaf ik je een tikkie waarna je bij je oeder gnig huilen
''ammam hij gaf me tikkie'
Ok vrienden weer?quote:Op maandag 30 april 2012 03:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij noemt mij een dyslectie champignon, terwijl je zelf niet eens 'moeder' kan spellen. Lelijke kkwesp.
[AUTOPOST] Nee, hier posten op dit moment alleen bots. [/AUTOPOST]quote:Op maandag 30 april 2012 03:04 schreef OmniRocket het volgende:
LALALALALALLALALA GOOOOLLLAAZZZOOOO!!!!! ong mensen wakker?
Eindelijk, werd tijd dat je opkankertquote:Op maandag 30 april 2012 03:05 schreef Rijst het volgende:
Ik ga pitten. Morgen hele dag werken. Fijne koningedag.
Yo later, ouwe kipknots van me.quote:Op maandag 30 april 2012 03:05 schreef Rijst het volgende:
Ik ga pitten. Morgen hele dag werken. Fijne koningedag.
ga jij ook gelijk maar slapen met je taalgebruikquote:Op maandag 30 april 2012 03:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eindelijk, werd tijd dat je opkankert
Wissel maar af met Stoereboii.quote:Op maandag 30 april 2012 03:06 schreef Nectar het volgende:
Zal ik vaker komen posten in deze topicreeks?
ja en jij bent die wijf daaro aant eind, knal tegen je smoel aan flakkaquote:
kom ik je misschien wel tegen in Leidenquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen geen tijd, nu nachtdienst, straks snel een slaapje, en dan door naar Leiden, zal rond half 12 savonds compleet naar de kut thuis komen, dinsdag overdag kan ik wel. Heb wel alleen mn bronzes nog, is een meevallertje voor je
M'n meisje zit in Amerikaquote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Achja.. vanaf het moment dat GJE hier kwam ging het nogal bergafwaarts met de FUT reeks. Daarna zijn eigenlijk alleen maar debielen erbij gekomen (op een paar na dan) en is er nog weinig aan hier.
denk dat iedereen dat wel verwachtte.quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
quote:
Waarom ik weg ben gegaan. Rond topic 120quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 10:24 schreef Fuszy het volgende:
Met plezier wat reports geplaatst
goedemorgen trouwens
Stop dan met FIFAquote:Op maandag 30 april 2012 10:34 schreef Pino0 het volgende:
alle jesus wat een spel is dit toch
zo fucking scripted echt jonge die mensen die daar achter zitten gwn kapot maken
Nee, vind het te leuk om te laten liggen, helaas baal ik er van dat mensen in een online voetbal spel gescripte dingen erin hebben gestopt.quote:
Je kan beter H2H doen om dat te voorkomenquote:Op maandag 30 april 2012 10:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, vind het te leuk om te laten liggen, helaas baal ik er van dat mensen in een online voetbal spel gescripte dingen erin hebben gestopt.
Kan ik niet bevatten.
Feit.quote:Op maandag 30 april 2012 10:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Cheap ass budget teams zijn gewoon veel chiller om mee te spelen. Er is gewoon een soort van handicap maar daarnaast is het ook iets mentaals. Als je met een goed team speelt dan is de tegenstander veel meer geconcentreerd. Als je met een goedkoop team (met minder bekende spelers) speelt dan denken ze eerder van, dit moet ik kunnen winnen waardoor je ze makkelijk kan verassen.
Heb je er ooit aan gedacht dat je er misschien gewoon niks van kanquote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb hem besteld maar ik ga hem toch maar terug sturen.
Met head to head een of andere slome zwakbegaafde mongool die geen benul heeft van afmaken en alsnog door 1 kans voorkomt..
Triest spel is het toch. Geluk is meer van belang dan skill. De fouten van de scheidsrechters komop EA get your shit right. Overtredingen buiten de 16 worden bestraft maar als ze in de 16 gebeuren is er bijna nooit een penal...
Afschieten die vieze honden. Tegen de muur en gewoon kapot schieten.
Ik zit in div 4 en had een niet goed maar decent record bij fut. Ben gewoon een redelijke speler. Niks bijzonders, ben ook niet heel slechtquote:Op maandag 30 april 2012 11:28 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Heb je er ooit aan gedacht dat je er misschien gewoon niks van kan
Gvd.. het is je gegund hoor, maar waarom kan IEDEREEN verkopen behalve ik. Terwijl jullie ze zelfs duurder aanbieden.quote:Op maandag 30 april 2012 10:37 schreef Fuszy het volgende:
geld van 100k staat nu op mijn rekening. Die jongen wilde 500k verkopen, maar het eerst testen met 100k. Nu nog iets van hem kopen en daarna de resterende 400k verkopen.
quote:Op maandag 30 april 2012 11:47 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/120654949
Steek op goal.quote:Op maandag 30 april 2012 11:47 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga mijn team veranderen naar dit http://www.futhead.com/12/squad/622498
lijkt me wel vet
Ik begon met Fer, vond hem echt kut, sloom en de draaicirkel van een koe. Anita is klein, behendig, snel en past veel meer bij mijn spel.quote:
Ik zal wel een van de weinigen zijn die Anita echt waardeloos vind. Fer in goede doen is zoveel malen beter dan Anita. Jammer dat Anita bij ajax speelt, want men meent dat iedere ajacied makkelijk international moet worden.quote:
Amsterdamquote:Op maandag 30 april 2012 11:53 schreef marcie216 het volgende:
heeeey lindgren. is back![]()
![]()
Goedemorgen, gaan jullie nog wat doen op koninginnedag
reports hebben toch geholpenquote:Op maandag 30 april 2012 11:58 schreef marcie216 het volgende:
heb even het topic teruggelezen, wat waren mensen hier aan het kutten op elkaar
Nectar is echt een debielquote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
reports hebben toch geholpenzie nectar
we wilden naar SlamFM maar dat zat om elf uur al volquote:
Armin van Buuren draait op de garenmarkt! Daar bij de hoogvliet. Daar ga ik naar toe!quote:Op maandag 30 april 2012 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we wilden naar SlamFM maar dat zat om elf uur al voldus we gaan gewoon kijken wat er is, zijn ook zat bekenden heengegaan dus wordt vast leuk
en anders gaan we naar Leiden ofzo, lekker dichtbij
quote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
reports hebben toch geholpenzie nectar
Als je mij niet ziet ben ik dan dood?quote:
Gast, het is konningendag!quote:
Dan gaat heerenveen dus expres van Feyenoord verliezen, en wordt psv geen 2e gvd.quote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh, stel dat Heerenveen woensdag wint en Feyenoord wint van Heracles en PSV wint ook, hoop je dan dat Heerenveen zondag verliest?
Als Heerenveen namelijk wint wordt PSV 2e en heeft Heerenveen geen Europees voetbal
Bizar slot dan...quote:Op maandag 30 april 2012 12:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan gaat heerenveen dus expres van Feyenoord verliezen, en wordt psv geen 2e gvd.
Moet az ook van NEC winnen..
Als Heerenveen van jullie verliest van Twentequote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh, stel dat Heerenveen woensdag wint en Feyenoord wint van Heracles en PSV wint ook, hoop je dan dat Heerenveen zondag verliest?
Als Heerenveen namelijk wint wordt PSV 2e en heeft Heerenveen geen Europees voetbal
ja idd, maar ja is de schuld van de KNVB regelquote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bizar slot dan.... competitievervalsing!
Daar ben ik het mee eens, maar dan nog, dit is fout van de KNVB die dan, feyenoord helpt,psv naait,heerenveen helpt.quote:Op maandag 30 april 2012 12:27 schreef DutchSL het volgende:
Ach, competitievervalsing.
Ten eerste moet die bekerfinale gewoon weer na de competitie gespeeld worden.Ten tweede heeft PSV ook wel eens expres gelijk gespeeld ipv proberen te winnen tegen ik meen FC Groningen om kampioen te worden. Hadden we maar gewoon niet elke uitwedstrijd na de winterstop moeten verliezen/gelijkspelen (behalve tegen Roda dan).
Bovendien heeft dit PSV toch niks in de CL te zoeken
en Heracles naaitquote:Op maandag 30 april 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar dan nog, dit is fout van de KNVB die dan, feyenoord helpt,psv naait,heerenveen helpt.
Verder dit psv heeft meer te zoeken in de CL dan feyenoord oid.
Zeker volgend jaar als V. bommel terugkomt, Zanka als versterking achterin en misschien Narsingh heeft psv gewoon een zeer degelijk elftal(gelijk aan ajax denk ik dan als daar niet heel veel gebeurdt) en zou het voor het nederlandse voetbal het beste zijn als psv de CL in ging
Psv laatr geen punten meer liggen hoor, ADO thuis en excelsior uit.
Laten we gewoon woensdag afwachten. In plaats al te gaan speculeren. PSV kan punten verspelen. Misschien gaat Heracles er alles aan doen om tegen Feyenoord min 1punt te pakken. Verlies Heerenveen van Twente. Je kan pas hier over na gaan denken naar woensdag avond. Of Heerenveen expres wil verliezen van Feyenoord.quote:Op maandag 30 april 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar dan nog, dit is fout van de KNVB die dan, feyenoord helpt,psv naait,heerenveen helpt.
Verder dit psv heeft meer te zoeken in de CL dan feyenoord oid.
Zeker volgend jaar als V. bommel terugkomt, Zanka als versterking achterin en misschien Narsingh heeft psv gewoon een zeer degelijk elftal(gelijk aan ajax denk ik dan als daar niet heel veel gebeurdt) en zou het voor het nederlandse voetbal het beste zijn als psv de CL in ging
Psv laatr geen punten meer liggen hoor, ADO thuis en excelsior uit.
En PSV kan bijna geen één uitwedstrijd meer winnen naar de winterstop. Schuif niet alles op de KNVB afquote:Op maandag 30 april 2012 12:33 schreef marcie216 het volgende:
idd, maar is toch gek dat dit kan. De KNVB kan niet veel, geen speelschema maken, gekke regels, slechte scheidsrechters etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Dit geldt niet alleen voor dit seizoen, is al aantal jaren.. laatst ook weer zo 'n blunder. Sturen ze amateurclubs bericht dat ze goedkoop ofso naar de JC schaal konden die tussen Ajax en Twente ging, maar psv speelt hem..quote:Op maandag 30 april 2012 12:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En PSV kan bijna geen één uitwedstrijd meer winnen naar de winterstop. Schuif niet alles op de KNVB af
Wat maakt het uit wie vCL speelt de kans dat PSV of Feyenoord CL ook echt haalt is 20%.quote:Op maandag 30 april 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Ach, Feyenoord zou ook eens zogenaamd verloren hebben van Twente zodat ze kampioen werden. Ik had liever dat Feyenoord toen had gewonnen maar toen de wedstrijd begon wist je de winnaar al.
En net alsof PSV meer te zoeken heeft in de CL dan Feyenoord. Ok, Feyenoord heeft een bagger coefficient dus treft Valencia oif in vCL.
Neequote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef detennismaster het volgende:
Kortom Twente moet winnen van Heerenveen.
Jij was toch super goed in H2H, maar wat ik nu hoor zuig je behoorlijk hard in H2Hquote:Op maandag 30 april 2012 12:39 schreef OmniRocket het volgende:
pff.. geef net laatste 10 minuten 2-0 voorsprong weg.
$$$¤¤¤¤££££quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie vCL speelt de kans dat PSV of Feyenoord CL ook echt haalt is 20%.
NEEE GEK DOE NORMAALquote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef detennismaster het volgende:
Dat van Feyenoord was redelijk kul. Feyenoord uit vorm moest maar even winnen van Twente dat in vorm was. Het werd Feyenoord aangerekend.quote:Op maandag 30 april 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Ach, Feyenoord zou ook eens zogenaamd verloren hebben van Twente zodat ze kampioen werden. Ik had liever dat Feyenoord toen had gewonnen maar toen de wedstrijd begon wist je de winnaar al.
En net alsof PSV meer te zoeken heeft in de CL dan Feyenoord. Ok, Feyenoord heeft een bagger coefficient dus treft Valencia oif in vCL.
Of Heracles wint van Feyenoord,quote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef detennismaster het volgende:
Ja inderdaad maar ze begonnen ook wel erg lankmoedig aan de wedstrijd en je wist de uitslag op voorhand al. Feyenoord had denk ik hoe dan ook verloren.quote:Op maandag 30 april 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat van Feyenoord was redelijk kul. Feyenoord uit vorm moest maar even winnen van Twente dat in vorm was. Het werd Feyenoord aangerekend.
Spitsen die niet veel scoren moeten tegen een verdediging die bijna niets tegenkrijgen. Zie ik niet gebeuren en zeker niet in de Kuipquote:
Ondanks dat ik voor Feyenoord ben, zie ik dat nog best gebeurenquote:
Dat weten we woensdag pas, Heracles het van AZ gewonnen en gelijk of gewonnen van Twente dusjaquote:Op maandag 30 april 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spitsen die niet veel scoren moeten tegen een verdediging die bijna niets tegenkrijgen. Zie ik niet gebeuren en zeker niet in de Kuip
Daarom, iedereen is al met de laatste speeldag bezig, maar laten we eerst kijken wat er woensdag gebeurt. Dadelijk verliest PSV van Ado. Dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 30 april 2012 12:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik voor Feyenoord ben, zie ik dat nog best gebeuren. Heracles is onvoorspelbaar en ik denk dat deze wedstrijd het grootste struikelblok zal zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 12:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Heerenveen moet waarschijnlijk de laatste wedstrijd tegen Feyenoord expres verliezen om de kans op directe Europese voetbal plaatsing groter te maken.
oohquote:Op maandag 30 april 2012 12:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Daar hebben we het nu ook over.
Of verliest ajax 2x op rij met in totaal 20 goals verschil.quote:Op maandag 30 april 2012 12:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daarom, iedereen is al met de laatste speeldag bezig, maar laten we eerst kijken wat er woensdag gebeurt. Dadelijk verliest PSV van Ado. Dus je weet maar nooit.
quote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of verliest ajax 2x op rij met in totaal 20 goals verschil.
Dat kan ook:Dquote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of verliest ajax 2x op rij met in totaal 20 goals verschil.
JOOODUUHHquote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop dat Ajax met al dat nep publiek volgend jaar geen kampioen meer word
Oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |