3-0 winstquote:Op maandag 30 april 2012 01:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij zuigt ook Crook, heb alleen maar van jou gewonnen.Maar ga maar lekker lullen met paar nerds in "party".
Omdat je die dildo uit je anus hebt gehaald.quote:Op maandag 30 april 2012 01:31 schreef Rijst het volgende:
We hebben net 3-0 gewonnen. Hoe zou dat komen????
Is je vriendje er met een ander vandoor ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 01:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat je die dildo uit je anus hebt gehaald.
Geen Harregarrequote:
Nee, maar je moeder heb ik wel lekker genaaid.quote:Op maandag 30 april 2012 01:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is je vriendje er met een ander vandoor ofzo
Snapte ik ook wel.quote:
Standaard, MLS, Kandji. En jij?quote:Op maandag 30 april 2012 01:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
DaaromWat voor bronzen team heb je eigenlijk?
Ze zitten gewoon te sarren, maar goed, ik hou wel van een potje schelden.quote:Op maandag 30 april 2012 01:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Snapte ik ook wel.Beetje triest alles op 1 iemand afschuiven.
zaha is ook irritant, dus maakt niet uitquote:Op maandag 30 april 2012 01:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
442 MLS met Kandji,
Maar ga denk ik weer me oude team met Zaha en Tello maken
Heb 4punten, komt door mij rot Serie A team van 150K.quote:Op maandag 30 april 2012 01:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zaha is ook irritant, dus maakt niet uitMoet de eer nog wel redden, want anders ga ik er echt met vreselijk weinig punten uit
Volgens mij weten de meeste wel, zeker Rijst, dat ik binnenkort weg ben uit NL en was van plan m'n coins weg te geven. Maar goed, helaas pindakaas.quote:
Mag ik ze hebben?quote:Op maandag 30 april 2012 01:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij weten de meeste wel, zeker Rijst, dat ik binnenkort weg ben uit NL en was van plan m'n coins weg te geven. Maar goed, helaas pindakaas.
Goed zo, die Rijst spoort ook niet helemaal hahahahaahahhahahahaquote:Op maandag 30 april 2012 01:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij weten de meeste wel, zeker Rijst, dat ik binnenkort weg ben uit NL en was van plan m'n coins weg te geven. Maar goed, helaas pindakaas.
Rijsten met eergevoel zijn er niet. Die lui zouden de schedel van hun dode opa in de oogkassen naaien als ze daardoor wonnenquote:Op maandag 30 april 2012 01:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nazi in Rijsten veranderdquote:Op maandag 30 april 2012 01:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rijsten met eergevoel zijn er niet. Die lui zouden de schedel van hun dode opa in de oogkassen naaien als ze daardoor wonnen
Waar speel je op dan negertquote:Op maandag 30 april 2012 01:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, of ie spoort of niet, weet ik niet maar het is hem een beetje naar de bol gestegen qua ego. Maar goed, misschien geef ik de coins dan wel gewoon in wat kleinere porties aan wie er behoefte aan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |