Jij krijgt ze sowieso niet, met je egotripperij.quote:
Zet maar wat erop anders, ik geef alleen niet alles, vandermar is Feyenoorder dus die krijgt sowieso een deel.quote:Op maandag 30 april 2012 01:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Paas mij die shit dan haha kk nice wordt dat
HarreGarre je speelde echt goed, maar helaad werd je RB gezet. Ik vond dat eigen doelpunt ook prachtig. Krijg ik nu ook coins?quote:Op maandag 30 april 2012 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zet maar wat erop anders, ik geef alleen niet alles, vandermar is Feyenoorder dus die krijgt sowieso een deel.
Doe maar gewoon een slechte speler voor 50k bin, koop ik 'm.
Wie ben jij?quote:Op maandag 30 april 2012 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HarreGarre je speelde echt goed, maar helaad werd je RB gezet. Ik vond dat eigen doelpunt ook prachtig. Krijg ik nu ook coins?
Ik wil meer dan 50k manquote:Op maandag 30 april 2012 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zet maar wat erop anders, ik geef alleen niet alles, vandermar is Feyenoorder dus die krijgt sowieso een deel.
Doe maar gewoon een slechte speler voor 50k bin, koop ik 'm.
Gozer,7 man die vinden je een kneus met grote ego en jij beweert juist het tegenovergestelde bij ieder van ons. Wat denk jezelf dat geloofwaardiger is, bovendien ben jij de enige die met kinderachtige scheldwoorden komt en over elkaars moeder praatquote:Op maandag 30 april 2012 01:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij krijgt ze sowieso niet, met je egotripperij.
Gefeliciteerd jongen. Je kunt er gewoon geen zak van en dan ga je lekker in party een beetje zeiken. Eigenlijk grappig, het kneuzenhoekje waar de jankerds zitten die op hun schooltje gepest worden.quote:Op maandag 30 april 2012 02:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer,7 man die vinden je een kneus met grote ego en jij beweert juist het tegenovergestelde bij ieder van ons. Wat denk jezelf dat geloofwaardiger is, bovendien ben jij de enige die met kinderachtige scheldwoorden komt en over elkaars moeder praatEn jij moet een 24 jarige voorstellen.... Hou die coins lekker zelf en ga maar naar China kijken hoe het daar afloopt.
ik was die gozer die je moeder pakte vandaagquote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer met die kleine pielemans?
Clubs is gebeurd.quote:
maar ff seriues, waarom wil je mij maarr 50k geven als je 500k wilt weggevenquote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Clubs is gebeurd.Gaan ze mij expres LB zetten om me te jennen en dan jen ik terug, en ben ik de grote lul natuurlijk.
Maarja, het boeit me ook verder niet zoveel, al vind ik het wel vervelend vooral van Rijst, omdat ik dacht dat hij wel oké was. Beetje teleurgesteld in hem. De rest ken ik ook niet dus tja.
Ben jij m'n vader?quote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik was die gozer die je moeder pakte vandaag
Wij allemaal waren teleurgesteld in jou en Nectar nu ookquote:Op maandag 30 april 2012 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Clubs is gebeurd.Gaan ze mij expres LB zetten om me te jennen en dan jen ik terug, en ben ik de grote lul natuurlijk.
Maarja, het boeit me ook verder niet zoveel, al vind ik het wel vervelend vooral van Rijst, omdat ik dacht dat hij wel oké was. Beetje teleurgesteld in hem. De rest ken ik ook niet dus tja.
Ik niet hoor. Ik mag HarreGarre wel.quote:Op maandag 30 april 2012 02:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij allemaal waren teleurgesteld in jou en Nectar nu ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |