Is toch makkelijk verdiend 50k.quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
flikker op kk kneus , hij geeft het toch weg hypocriete ijsje
Ga je me nou coins geven? Ik ben arm.quote:Op maandag 30 april 2012 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon? Ben je bang om te praten ofzo? Als je me slecht vindt spelen, moet je dat gewoon zeggen. Ik vind het wel mooi dat je nu zeikt over mijn spel, terwijl ik me tijdens het clubben ook kapot kan ergeren aan de manier waarop jullie spelen maar dat doe ik niet. Nee, ik laat me juist iets zakken en herstel dan fouten die jullie maken. Ik scoor niet elke wedstrijd, of geef niet elke wedstrijd een assist maar ik los gewoon veel fouten op. Maar goed, ik vind het verder prima. Als jullie nu lekkerder spelen is iedereen toch blij?
quote:Op maandag 30 april 2012 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoon? Ben je bang om te praten ofzo? Als je me slecht vindt spelen, moet je dat gewoon zeggen. Ik vind het wel mooi dat je nu zeikt over mijn spel, terwijl ik me tijdens het clubben ook kapot kan ergeren aan de manier waarop jullie spelen maar dat doe ik niet. Nee, ik laat me juist iets zakken en herstel dan fouten die jullie maken. Ik scoor niet elke wedstrijd, of geef niet elke wedstrijd een assist maar ik los gewoon veel fouten op. Maar goed, ik vind het verder prima. Als jullie nu lekkerder spelen is iedereen toch blij?
Rijst, ik had het van jou als old-timer niet echt verwacht. Erg jammer. En als je echt vindt dat ik slecht speel en je had tegen mij gezegd dat ik moest leaven, kon je dat gewoon zeggen. In FC Pino hebben we ook veel gespeeld en hoorde ik verder niks. Misschien dat het echt aan de rest ligt, maar je had gewoon een PM kunnen sturen, was je zo van me af geweest in de nieuwe club.quote:Op maandag 30 april 2012 02:24 schreef Rijst het volgende:
sorry ,sorry echt sorry harre. Ik wou het niet maar ik moest het van hun doen. Geef me een 2e kans
Niks geven aan Rijst, die man gebruikt je gewoon, spuug op die flakkerquote:Op maandag 30 april 2012 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijst, ik had het van jou als old-timer niet echt verwacht. Erg jammer. En als je echt vindt dat ik slecht speel en je had tegen mij gezegd dat ik moest leaven, kon je dat gewoon zeggen. In FC Pino hebben we ook veel gespeeld en hoorde ik verder niks. Misschien dat het echt aan de rest ligt, maar je had gewoon een PM kunnen sturen, was je zo van me af geweest in de nieuwe club.
Je zou je eigen posts eens terug moeten lezenquote:
Klopt, pure kunst staat daar.quote:Op maandag 30 april 2012 02:30 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je zou je eigen posts eens terug moeten lezen
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.quote:Op maandag 30 april 2012 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 02:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Klopt, pure kunst staat daar.
Motherfucker.
quote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef n0ir het volgende:
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.
Achjoh niemand gelooft jou nogquote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef Rijst het volgende:
Even zonder dollen. Ik was de captain niet in dat potje en het was niet mijn idee.
Vind ik echt onzin, want zo vaak laat ik het echt niet merken hoor. Je had me nota bene nu niet eens in de party en als ik wel in de party zit, ben ik meestal gewoon aan het lullen over weet ik veel wat, of ik doe commentaar of iets dergelijks. Ik weet niet of je wel eens echt voetbal hebt gespeeld maar dingen zoals "leg breed" of "diep, diep, diep" zijn geen dingen die negatief zijn. Je moet ook wel communiceren.quote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef n0ir het volgende:
Ik zeik niet over je spel, maar over je persoonlijkheid. Je zegt dat je je kapot kan ergeren aan de manier waarop wij spelen, dat laat je merken ook. Telkens dat gezeik, zit niemand op te wachten man. Dat was in 2011 met pino ook al zo. Misschien hadden wel het beter kunnen zeggen in plaats van je weg te pesten maar doe niet alsof het zonder reden is.
Negeer je me nou gewoon?quote:Op maandag 30 april 2012 02:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind ik echt onzin, want zo vaak laat ik het echt niet merken hoor. Je had me nota bene nu niet eens in de party en als ik wel in de party zit, ben ik meestal gewoon aan het lullen over weet ik veel wat, of ik doe commentaar of iets dergelijks. Ik weet niet of je wel eens echt voetbal hebt gespeeld maar dingen zoals "leg breed" of "diep, diep, diep" zijn geen dingen die negatief zijn. Je moet ook wel communiceren.
Maar goed, als ik vervelend overkom, vind ik dat jammer en dat spijt me dan zeer.
quote:Op maandag 30 april 2012 02:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Achjoh niemand gelooft jou nog, die harregarre is misschien gierig maar is geen debiel, hij gaat jou soeiso niks geven
, seniele vrachtwagenchauffeur
Heeft ie jou ook een poot uitgedraaid dan?quote:Op maandag 30 april 2012 02:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als het over geldzaken gaan bij hem, dan negeer hij je idd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |