Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op maandag 30 april 2012 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e ronde 2-4 gewonnen (alweer na verlenging) Ik had rood omdat ik per ongeluk met de verkeerde speler een overtreding maakte en ik kreeg een penalty tegen die ik wel tegenhield.
ik word altijd zo tring hard genaid door de scheidsquote:
Ik had het nog moeilijk met 10 man maar dankzij invaller Dalla Valle die 2x scoorde won ik. Voor de rest scoorden Pogba en Eccleston nog. Nu dus de 2e ronde.quote:
?? Xbox or PS3quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een stel kleuters zijn jullie toch bij dat clubs.
quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een stel kleuters zijn jullie toch bij dat clubs.
Ik was de captain niet, Maar het maakt toch niet uit want je stond toch overal.quote:Op maandag 30 april 2012 01:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij zet mij LB met je kkharses.
Ik hoop natuurlijk dat ik een bronze IF in een pack kan krijgen. Maar het gaat niet makkelijk worden.quote:Op maandag 30 april 2012 01:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
@Dark
Wat is denk je de kans op een IF volgende week, ivm met TOTY?
Zoals ik nu zie wel jaquote:Op maandag 30 april 2012 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
gekkezuiden wij hebben het veel beter met clubs op de ps3 haha
leuk, en dan het toty van spelers die geen IF gekregen hebben tot nu?quote:Op maandag 30 april 2012 01:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zoals ik van iedereen hoorde wel
Clubs op PS3 is helemaal kut. Verliezen alles en de enige die een goed niveau haalt is een meisje.quote:Op maandag 30 april 2012 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
gekkezuiden wij hebben het veel beter met clubs op de ps3 haha
Jep, er komt ook een bronze/silver dacht ikquote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
leuk, en dan het toty van spelers die geen IF gekregen hebben tot nu?
Ik speel nu anyquote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs op PS3 is helemaal kut. Verliezen alles en de enige die een goed niveau haalt is een meisje.
pas op, we gingen lekker hoorquote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs op PS3 is helemaal kut. Verliezen alles en de enige die een goed niveau haalt is een meisje.
Wie is dat meisjequote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet gewoon Pearce en die CV van Brentford er in zettenquote:Op maandag 30 april 2012 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een silver IF zou me ook niet slecht uitkomen maar ik ga niet teveel silver packs openen met het TOTY door de crash. 2e ronde weer 2-4 gewonnen (nu niet na verlenging) 2x Eccleston, 1x Slew, 1x Vuckic. Hij had ook een BPL bronze team en hij was zeker niet slecht.
Die heb ik al in mijn Engelse bronzes en dat is 4-4-2. Ik heb Miquel en Situ en die zijn ook goed genoeg.quote:Op maandag 30 april 2012 01:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je moet gewoon Pearce en die CV van Brentford er in zettenDat zijn pas bazen
Die speelt graag clubs, maar nog niet mee samengespeeld denk ik?quote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal, maar oke
poeh wat zuur, gelukkig was het wel gezellig in de party.quote:Op maandag 30 april 2012 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ah flikker toch op man. Stel ego's ook, bij elke aftrap naar de bal toe. Alleen maar lopen kutten. Slaat gewoon nergens op, terwijl ik dan als CAM nog mijn verdedigende taken uitvoer, omdat de twee CDM's het nodig vinden constant in de 16 te lopen.Stank voor dank.
De ANY ook de hele tijd die zijn verdedigers verkeerd laat stappen, stel noobs.
Toefjes heb je morgen tijd om ons toernooi potjes te spelen, heb ik dat ook weer gehad.quote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die speelt graag clubs, maar nog niet mee samengespeeld denk ik?
Jij zuigt ook Crook, heb alleen maar van jou gewonnen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
poeh wat zuur, gelukkig was het wel gezellig in de party.
Nu weer effe alles winnen, gr gr
Morgen geen tijd, nu nachtdienst, straks snel een slaapje, en dan door naar Leiden, zal rond half 12 savonds compleet naar de kut thuis komen, dinsdag overdag kan ik wel. Heb wel alleen mn bronzes nog, is een meevallertje voor jequote:Op maandag 30 april 2012 01:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toefjes heb je morgen tijd om ons toernooi potjes te spelen, heb ik dat ook weer gehad.
Speel ik ook wel met me bronzen, dinsdag is goed:P Ga het niet wagen met goud, want als ik dan verlies.......quote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen geen tijd, nu nachtdienst, straks snel een slaapje, en dan door naar Leiden, zal rond half 12 savonds compleet naar de kut thuis komen, dinsdag overdag kan ik wel. Heb wel alleen mn bronzes nog, is een meevallertje voor je
Nee nog niet, vandaag heb ik ook voor het eerst clubs gespeeld met wat mensen uit deze reeksquote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die speelt graag clubs, maar nog niet mee samengespeeld denk ik?
ja, dat is helemaal zuur dan, haha. Gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Speel ik ook wel met me bronzen, dinsdag is goed:P Ga het niet wagen met goud, want als ik dan verlies.......
Daaromquote:Op maandag 30 april 2012 01:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, dat is helemaal zuur dan, haha. Gaat helemaal goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |