Wissel maar af met Stoereboii.quote:Op maandag 30 april 2012 03:06 schreef Nectar het volgende:
Zal ik vaker komen posten in deze topicreeks?
ja en jij bent die wijf daaro aant eind, knal tegen je smoel aan flakkaquote:
kom ik je misschien wel tegen in Leidenquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen geen tijd, nu nachtdienst, straks snel een slaapje, en dan door naar Leiden, zal rond half 12 savonds compleet naar de kut thuis komen, dinsdag overdag kan ik wel. Heb wel alleen mn bronzes nog, is een meevallertje voor je
M'n meisje zit in Amerikaquote:Op maandag 30 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die speelt graag clubs, maar nog niet mee samengespeeld denk ik?
quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Achja.. vanaf het moment dat GJE hier kwam ging het nogal bergafwaarts met de FUT reeks. Daarna zijn eigenlijk alleen maar debielen erbij gekomen (op een paar na dan) en is er nog weinig aan hier.
denk dat iedereen dat wel verwachtte.quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Achja.. vanaf het moment dat GJE hier kwam ging het nogal bergafwaarts met de FUT reeks. Daarna zijn eigenlijk alleen maar debielen erbij gekomen (op een paar na dan) en is er nog weinig aan hier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |