Wat maakt het uit wie vCL speelt de kans dat PSV of Feyenoord CL ook echt haalt is 20%.quote:Op maandag 30 april 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Ach, Feyenoord zou ook eens zogenaamd verloren hebben van Twente zodat ze kampioen werden. Ik had liever dat Feyenoord toen had gewonnen maar toen de wedstrijd begon wist je de winnaar al.
En net alsof PSV meer te zoeken heeft in de CL dan Feyenoord. Ok, Feyenoord heeft een bagger coefficient dus treft Valencia oif in vCL.
Neequote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef detennismaster het volgende:
Kortom Twente moet winnen van Heerenveen.
Jij was toch super goed in H2H, maar wat ik nu hoor zuig je behoorlijk hard in H2Hquote:Op maandag 30 april 2012 12:39 schreef OmniRocket het volgende:
pff.. geef net laatste 10 minuten 2-0 voorsprong weg.
$$$¤¤¤¤££££quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie vCL speelt de kans dat PSV of Feyenoord CL ook echt haalt is 20%.
NEEE GEK DOE NORMAALquote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef detennismaster het volgende:
Dat van Feyenoord was redelijk kul. Feyenoord uit vorm moest maar even winnen van Twente dat in vorm was. Het werd Feyenoord aangerekend.quote:Op maandag 30 april 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Ach, Feyenoord zou ook eens zogenaamd verloren hebben van Twente zodat ze kampioen werden. Ik had liever dat Feyenoord toen had gewonnen maar toen de wedstrijd begon wist je de winnaar al.
En net alsof PSV meer te zoeken heeft in de CL dan Feyenoord. Ok, Feyenoord heeft een bagger coefficient dus treft Valencia oif in vCL.
Of Heracles wint van Feyenoord,quote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef detennismaster het volgende:
Ja inderdaad maar ze begonnen ook wel erg lankmoedig aan de wedstrijd en je wist de uitslag op voorhand al. Feyenoord had denk ik hoe dan ook verloren.quote:Op maandag 30 april 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat van Feyenoord was redelijk kul. Feyenoord uit vorm moest maar even winnen van Twente dat in vorm was. Het werd Feyenoord aangerekend.
Spitsen die niet veel scoren moeten tegen een verdediging die bijna niets tegenkrijgen. Zie ik niet gebeuren en zeker niet in de Kuipquote:
Ondanks dat ik voor Feyenoord ben, zie ik dat nog best gebeurenquote:
Dat weten we woensdag pas, Heracles het van AZ gewonnen en gelijk of gewonnen van Twente dusjaquote:Op maandag 30 april 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spitsen die niet veel scoren moeten tegen een verdediging die bijna niets tegenkrijgen. Zie ik niet gebeuren en zeker niet in de Kuip
Daarom, iedereen is al met de laatste speeldag bezig, maar laten we eerst kijken wat er woensdag gebeurt. Dadelijk verliest PSV van Ado. Dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 30 april 2012 12:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik voor Feyenoord ben, zie ik dat nog best gebeuren. Heracles is onvoorspelbaar en ik denk dat deze wedstrijd het grootste struikelblok zal zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 12:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Heerenveen moet waarschijnlijk de laatste wedstrijd tegen Feyenoord expres verliezen om de kans op directe Europese voetbal plaatsing groter te maken.
oohquote:Op maandag 30 april 2012 12:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Daar hebben we het nu ook over.
Of verliest ajax 2x op rij met in totaal 20 goals verschil.quote:Op maandag 30 april 2012 12:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daarom, iedereen is al met de laatste speeldag bezig, maar laten we eerst kijken wat er woensdag gebeurt. Dadelijk verliest PSV van Ado. Dus je weet maar nooit.
quote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of verliest ajax 2x op rij met in totaal 20 goals verschil.
Dat kan ook:Dquote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of verliest ajax 2x op rij met in totaal 20 goals verschil.
JOOODUUHHquote:Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop dat Ajax met al dat nep publiek volgend jaar geen kampioen meer word
Oke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |